Naiselle hyvää iltaa! :)
Mites ilta lutviintuu?
Vastaukset 9
- Menettelee
kun ei krantustele. Telkkarin katsomista ja netin lukemista. Puhelinkin pitänyt vireyttä yllä, mutta ei ole soinut sen miehen soittamana kuka mielessäni on :(.
Viereesi haluaisin...
Mutta yksin peittooni kääriydyn.
Naiselle öitä!- Menettelee
Öitä sinullekkin, unikuvien kanssa ;).
Peitto on kuitenkin lohtuna, ja tyynyjä voi halata ;).
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Iltoja...
Sauna odottaa....👍🌱🌸😂♥
Niin ja myöhemmin puhtaat lakanat...
Siinnä se ...pieni onni...👍 - iltaavaan
tässä netissä se nyt taitaa sujua ja kohta pehkuihin sitte. Ei sieltä telkustakaan taida mitään tulla.
- Kofffffff
Juon kaljaa koffia😛
- aitoriitta
Hei. Ilahdutan yksinäistä iltaasi. Voimmeko sopia niin, että molemmat mietimme kesän ja palaamme elokuun lopussa mielellään kasvotusten. Molemmilla ehdottoman lopulliset vastaukset ja niiden kanssa on elettävä. Sopiiko se sinulle? Siihen asti et viestittele näitä kaipausviestejä. Voisitko vastata mahdollisimman nopeasti. Olen menossa nukkumaan. Kiitos!
- aitoriitta
Vastaa please! Sopiiko sinulle. Päätökset olisivat lopulliset ja molempien pitäisi hyväksyä se. Minulla on jo aavistus päätöksestäni. En tiedä onko sinulla?
- aitoriitta
Vai mitä sinä haluaisit sitten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty441399Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä3341199Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto311003Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s323992Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine133823Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33801- 50781
Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte194708- 61615
- 40556