Naiselle hyvää iltaa! :)
Mites ilta lutviintuu?
Iltaa Neidille
9
1470
Vastaukset
- Menettelee
kun ei krantustele. Telkkarin katsomista ja netin lukemista. Puhelinkin pitänyt vireyttä yllä, mutta ei ole soinut sen miehen soittamana kuka mielessäni on :(.
Viereesi haluaisin...
Mutta yksin peittooni kääriydyn.
Naiselle öitä!- Menettelee
Öitä sinullekkin, unikuvien kanssa ;).
Peitto on kuitenkin lohtuna, ja tyynyjä voi halata ;).
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Iltoja...
Sauna odottaa....👍🌱🌸😂♥
Niin ja myöhemmin puhtaat lakanat...
Siinnä se ...pieni onni...👍 - iltaavaan
tässä netissä se nyt taitaa sujua ja kohta pehkuihin sitte. Ei sieltä telkustakaan taida mitään tulla.
- Kofffffff
Juon kaljaa koffia😛
- aitoriitta
Hei. Ilahdutan yksinäistä iltaasi. Voimmeko sopia niin, että molemmat mietimme kesän ja palaamme elokuun lopussa mielellään kasvotusten. Molemmilla ehdottoman lopulliset vastaukset ja niiden kanssa on elettävä. Sopiiko se sinulle? Siihen asti et viestittele näitä kaipausviestejä. Voisitko vastata mahdollisimman nopeasti. Olen menossa nukkumaan. Kiitos!
- aitoriitta
Vastaa please! Sopiiko sinulle. Päätökset olisivat lopulliset ja molempien pitäisi hyväksyä se. Minulla on jo aavistus päätöksestäni. En tiedä onko sinulla?
- aitoriitta
Vai mitä sinä haluaisit sitten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831236
Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121699- 25645
Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin
joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-88454- 3341
Puuilo pittäis tulla Haapaveelle
Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä38326Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090