Vajaa viikon reissu kesällä.
40€ maksaa kortti jolla matkustaa kentältä keskustaan ja niin paljon kuin on tarvetta 7 vuorokauden aikana. Bussit, Luas ja Dart. https://about.leapcard.ie/leap-visitor-card
Kokemuksia kenelläkään julkisten käytöstä Dublinin keskustassa?
Etenkin lyhyet siirtymät jne. Kannattaako vain kävellä ja säästää tuo 40€ ja maksaa silloin tällöin
yksittäinen lippu? Kysymys sinänsä kuulostaa hullulta koska eihän toisen
bussin käyttöä voi tietää tai ennustaa.. Esim sateinen sää niin ei paljoa kiinnosta kävellä.
Kokemuksia kyselen. Näillähän pääsee vähän kauemmaksikin keskustasta. Voisi löytyä mielenkiintoisia paikkoja.
Ostaisinko Leap Visitor Cardin?
Dub2018
0
1034
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311