kireä esinahka

joopajoo

elikkä olen 16-vuotias poika ja minulla on hiukan kireä esinahka. Suihkussa saan vedettyä esinahan niin että terska näkyy mutta en saa vedettyä sitä kokonaan taakse.

Mitä voin tehdä asialle ?
Kireällä esinahalla ei varmaankaan voi myös harrastaa kunnolla yhdyntää ?
Pitäisikö käydä lääkärillä?

10

778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 038rehi

Moi käypä nyt terkalla tai lääkärillä, niin selviää voisiko kireys helpottaa ihan vaan voiteella ja venyttelyllä, vai pitääkö esinahkaa poistaa ympärileikkauksella. Veikkaan että voide ja venyttely riittävät. Jos pitää mennä ympärileikkaukseen niin ei sekään paha ole, mut toki paljaaseen terskaan tottuminen kestää ainakin muutaman viikon.

• joopajoo

Mitenpäin?

• Kireää esinahkaa voi koettaa venyttää. Netti lienee pullollaan ohjeita.

Paras ratkaisu olisi varmasti lääkärikäynti, jos vaan on pokkaa mennä.

• VenyySe

Vaseliinia vaan nuppiin ja sitten vetelet reippaasti käteen kerran päivässä ainakin nyt seuraavat 4 viikkoa!
      Olen varma että 4 viikon päästä alkaa nahka totella ja tulee nuppi helposti esiin kun vedät nahan taakse.
      Runkkaa vähintään vartti mut mieluummin puoli tuntia ennen kuin annat mallin lentää niin konsti tehoaa varmasti. Jollain minuutin pikaruiskaisulla ei ole juurikaan vaikutusta.

• Tri.Tolonen

Ympärileikkaus on ainoa vaihtoehto, ei se satu kun se tehdään puudutuksessa.

• hyvinsemenee

Mulla leikattiin aikoinaan. Ei hassumpi vaihtoehto jos on oikeasti ongelma (eivät ne turhaan leikkaa), peli pysyy puhtaana ja tytöt tykkää!

• OnneaYrityksellesi

itse teet päätöksesi, mutta miettisin sinuna pitkään, kannatko mennä leikkaukseen. Ensin kyllä hoitaisin venytyksen kunnolla. Esinahka on hiton ohutta nahkaa joka kyllä venyy jos vain hoitaa sen kunnolla. Laita öljypohjaista rasvaa vaikka käsivoidetta terskaan ja venytä hiljaa ja varoen. Tee se mieluimmin monta kertaa päivässä kuin kerran viikossa. Se alkaa joka päivä antamaan periksi millimilliltä. Terskasi on kai jotain 5 cm paksu halkasijaltaan, koska tuottaa ongelmia. Esinahka on kuitenkin hyväksi lisänautinnon antajana yhdynnässä sekä runkuissa. Lääkäriin vasta sitten jos et saa tuloksia. Kerro miten hoidit homman myöhemmin. Itse aikoinaan venytyksen hoitamiseen meni useita viikkoja.

• halkasijaltaan

”5 cm paksu halkasijaltaan” on vain hevosella

• Totta-tai-tarua

Miehillä ja pojilla on kaikenkokoisia terskoja. Ei ne tule mistään muotista. Ehkä joku 2,5 - 6 cm saattaisi olla äärilaidat. Hevosella on 08 -14 cm.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      143
      2956
    2. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2442
    3. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      107
      2411
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2111
    5. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      236
      1653
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      100
      1648
    7. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      428
      1536
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1492
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      8
      1479
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      20
      1289
    Aihe