Naiselle hyvää huomenta! :)
Vaikka aamu on vilpoinen, ajatukset sinua kohtaan ovat lämpimiä.
Tältä pohjalta keskivikko aamuun
10
481
Vastaukset 10
- aitoriitta
Huomenta😄. Olen lähdössä töihin. Toisessa kirjoituksessa annoin sinulle ajateltavaa. Lue se. Palaillaan iltapäivällä. Ihana olet joka tapauksessa.
- nnnnnainennnnnnnn
Hyvää huomenta! :)
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka..
Huomenta...
Mulle tulee kiiru päivä kaikkee täytyy ehtii...
Äänetkin kunnos niin ihanaa....
Mul vaan niin lahopää..et eilen ois voinut juosta yhden asian ..kun kerran kävin kakx kertaa muutenkin...
Mut pyykit..sit hoitamaan asio...
Hesaakin vähän katon...
Jos vaik näkis rakkauden...ikinä ei tiedä...
Kahvilkin siin välii...
No mulle tekee hyvää...kiirus..oonkin tullut hitaaks....kun koko ajan hokee..ei kiirus..ei mulla kiirus...nii kuin ei ookaan...
Sulle ihanaa päivää....AitoRiittakin niin rakastunut sinuu..eikö o ihanaa..tuntee itsensä rakastetuksi...mä ainakin oisin jos joku huomais...tykkäisi aidosti....
Lämpöä...muista ...hymyhuulet parin löytävät....
Sateenkaaren takana ..on maailma satujen....
Siel taivas on aina sininen...
Tsau beibi...ajattelen...♥🌸🌱🍀☔🌻- aitoriitta
Pikaisesti täältä töistä. Olet niin ihana👍😀. Kaipaan.
- Pikkukukkaelluhallo
Aitoriitta..
Kumpaa sä nyt sit oikke kaipaat..
Sä oot kyl vähän merkillinen ..näin mun silmis...
Sullaha on mies..perhe...
No mä en sano mitää pahaa kun en o asiantuntia...
Mut älä nyt mua..jollet sit mies...
Sit saat...kaivata...ketä nyt sit kaipaat...
Sä oot niin moni särmäinen...
Vietä kiva päivä...sääkin...🌸 Iltaa nainen "Pikkukukka" mitä sä oikein höpäjät?
Sinähän sanoit että pitää jättää kaikki muut naiset ja keskittyä ainoastaan sinuun 😘🤗😊😉
Ettet siedä muita naisia pörräämässä poikakaverisi ympärillä?
- HuiHai_
Mun ex-kaivatun lempinimi kaveripiireissä oli tai ehkä edelleenkin on KUOKKA.
- aitoriitta
Sinua kaipaan en ketään muuta. Usko jo.
- Jollekinväsyneelle
Hyvää yötä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty441399Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä3341199Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto311003Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s323992Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine133823Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33801- 50781
Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte194708- 61615
- 40556