Ehkä vilkaisen joillekin.

Voisin ehkä vilkaista joillekin, en lupaa mitään varmaksi. En vastaa ellei mieleeni nouse kysymyksestä mitään. Olen ollut hetkisen tauolla tässä, kun elämäntilanne on vienyt kiireiseksi.

16

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämmönenkysymys

Kuinka raha-asiani etenevät?

• Etkävilkaise

Mitkä ovat Eurajackpotin oikeat numerot ensi perjantaina?

• Joko olet lopettanut huijaamisen?

• JousiJalkineet

Milloin Jari tulee kosimaan kamelia?

• Hylkiö

Katsotko onnettomalle jolla mikään ei mee niinkuin pitää...miksi juuri minulle näin kurja ja vaikea elämä?

• Vaaleaaikuinennainen

Katsotko ihmissuhteet naiselle? Vieläkö rakkautta tulossa ja millainen mies?

• Hylkiölle: Sinulle on osunut huonoa karmaa osaksesi. Mutta muista että kaikkea ei ole hävitty jos jotain olet oppinutkin. Ota opiksesi asioista, jotka eivät ole sujuneet, ja yritä seuraavalla kerralla jotain toista tapaa. Elämä osaa näyttää monellekin hankalaa puoltaan, en minäkään siltä välttynyt ole. Puhumattakaan vaikeuksista ja kurjuudesta. Mutta toisaalta- olen pyrkinyt ottamaan asioista opikseni niin etten ainakaan tarkoituksella toista samaa virhettä. Vaistoni sanoo, että et välttämättä osaa nähdä pieniä hyviä asioita isojen vaikeiden asioiden alta.

Vaaleaaikuinennainen: Jotain pientä liikehdintää nousi pinnalle. Muttei ainakaan ihan heti tuntuisi olevan mitään isompia. Miehestä en osaa edes sanoa mitään.

• Vaaleaaikuinennainen

Kiitos kun katsoit se antoi iloa eetenpäin kohti kesä.

• VL.Kominkinen
        Vaaleaaikuinennainen kirjoitti:

Kiitos kun katsoit se antoi iloa eetenpäin kohti kesä.

Taika Taika duu Taika duu duu. Niin kuin laulussa sanotaan.

• Hylkiö

Kyllä minä ne nään, mutta suurien surujen keskellä ne eivät tunnu miltään. Ei edes väkisin. Ja kun elämältä on pohja pudonnut niin ei millään enää edes ole väliä.

• Berliina

Hei !Näkisitköhän minulle miten rakkaus- ja raha-asiat sujuvat?Onko näkyvissä kumpaankaan iloisia uutisia ?Kiitos.

• Kaisa

Katsoisitko minulle mitä näkyy tänä vuonna rakkauteen?

• höpsis

Ja höpöhöpö taas! Mies ei ole näkijä,ihan soopaa vastannut joskus-täällä ei ole näkijänlahjalla varustettuja kukaan! TAAS menitte lankaan...minne katosivat mirelle,zonette.alkuiperäinen siis ,taika ym ......eivät jaksa olla täällä kun pilailijat vallanneet palstan.lopetetaan koko sivusto tai rekistörömällä ja kirjautumisella vain tänne niin selviää kuka täällä trollaa koko pitkän vuorokauden aikansa...

• Elämäihmeellistä

Hei Mies791!
      Näkisitkö minulle tuonne karmaani, onko paljon raskaita asioita vielä tulossa? Pohdin myös, kannattaako minun pysyä yksilapsisina vai olisiko parempi jos lapsia olisi kaksi? Näetkö myls onko uusi työsuhteeni pysyvä? Onko mitään muuta neuvoa tulevaisuuteen?
      Kovasti kiittelen etukäteen jos näet ja jaksat kommentoida minulle tänne jotain!

• voipiileäansa
      • Ansapahyvinkin

Mä en tuon kyseisen naisen uskoon tulemista ole uskonut. Olen ollut joskus hänen kanssaan tekemisissä. Sanoipa joskus mulle, ett voi parantaa mun selkävaivan panemalla kättä mun selän päälle ja senkin oli sanonut, ett mun toinen jalka on muka lyhyempi, senkin hän olis rukoilemalla saanut parannettua. Tiedän millainen hän on ollut ja siks en usko hänen olevan oikealla asialla. Ei hän ennenkään mikään hyväntahtoinen ollut ja tuosta päätellen sama meno jatkuu. Rahastaa uskollaan, käyttää ihmisten hätää hyödykseen. Lukekaapa netistä mitä hänestä muut ovat mieltä. Jos joku hänen sanoistaan ja parantamisistaan lohtua saa, niin se on hänen asiansa, mutt älkää rahaa antako, ei uskossa oleva rahasta toisia auta vaan pyyteettömästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3550
    2. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3503
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3322
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2769
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      32
      2036
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1962
    7. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1695
    8. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1676
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      96
      1625
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1390
    Aihe