Ehkä vilkaisen joillekin.

Voisin ehkä vilkaista joillekin, en lupaa mitään varmaksi. En vastaa ellei mieleeni nouse kysymyksestä mitään. Olen ollut hetkisen tauolla tässä, kun elämäntilanne on vienyt kiireiseksi.

16

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämmönenkysymys

Kuinka raha-asiani etenevät?

• Etkävilkaise

Mitkä ovat Eurajackpotin oikeat numerot ensi perjantaina?

• Joko olet lopettanut huijaamisen?

• JousiJalkineet

Milloin Jari tulee kosimaan kamelia?

• Hylkiö

Katsotko onnettomalle jolla mikään ei mee niinkuin pitää...miksi juuri minulle näin kurja ja vaikea elämä?

• Vaaleaaikuinennainen

Katsotko ihmissuhteet naiselle? Vieläkö rakkautta tulossa ja millainen mies?

• Hylkiölle: Sinulle on osunut huonoa karmaa osaksesi. Mutta muista että kaikkea ei ole hävitty jos jotain olet oppinutkin. Ota opiksesi asioista, jotka eivät ole sujuneet, ja yritä seuraavalla kerralla jotain toista tapaa. Elämä osaa näyttää monellekin hankalaa puoltaan, en minäkään siltä välttynyt ole. Puhumattakaan vaikeuksista ja kurjuudesta. Mutta toisaalta- olen pyrkinyt ottamaan asioista opikseni niin etten ainakaan tarkoituksella toista samaa virhettä. Vaistoni sanoo, että et välttämättä osaa nähdä pieniä hyviä asioita isojen vaikeiden asioiden alta.

Vaaleaaikuinennainen: Jotain pientä liikehdintää nousi pinnalle. Muttei ainakaan ihan heti tuntuisi olevan mitään isompia. Miehestä en osaa edes sanoa mitään.

• Vaaleaaikuinennainen

Kiitos kun katsoit se antoi iloa eetenpäin kohti kesä.

• VL.Kominkinen
        Vaaleaaikuinennainen kirjoitti:

Kiitos kun katsoit se antoi iloa eetenpäin kohti kesä.

Taika Taika duu Taika duu duu. Niin kuin laulussa sanotaan.

• Hylkiö

Kyllä minä ne nään, mutta suurien surujen keskellä ne eivät tunnu miltään. Ei edes väkisin. Ja kun elämältä on pohja pudonnut niin ei millään enää edes ole väliä.

• Berliina

Hei !Näkisitköhän minulle miten rakkaus- ja raha-asiat sujuvat?Onko näkyvissä kumpaankaan iloisia uutisia ?Kiitos.

• Kaisa

Katsoisitko minulle mitä näkyy tänä vuonna rakkauteen?

• höpsis

Ja höpöhöpö taas! Mies ei ole näkijä,ihan soopaa vastannut joskus-täällä ei ole näkijänlahjalla varustettuja kukaan! TAAS menitte lankaan...minne katosivat mirelle,zonette.alkuiperäinen siis ,taika ym ......eivät jaksa olla täällä kun pilailijat vallanneet palstan.lopetetaan koko sivusto tai rekistörömällä ja kirjautumisella vain tänne niin selviää kuka täällä trollaa koko pitkän vuorokauden aikansa...

• Elämäihmeellistä

Hei Mies791!
      Näkisitkö minulle tuonne karmaani, onko paljon raskaita asioita vielä tulossa? Pohdin myös, kannattaako minun pysyä yksilapsisina vai olisiko parempi jos lapsia olisi kaksi? Näetkö myls onko uusi työsuhteeni pysyvä? Onko mitään muuta neuvoa tulevaisuuteen?
      Kovasti kiittelen etukäteen jos näet ja jaksat kommentoida minulle tänne jotain!

• voipiileäansa
      • Ansapahyvinkin

Mä en tuon kyseisen naisen uskoon tulemista ole uskonut. Olen ollut joskus hänen kanssaan tekemisissä. Sanoipa joskus mulle, ett voi parantaa mun selkävaivan panemalla kättä mun selän päälle ja senkin oli sanonut, ett mun toinen jalka on muka lyhyempi, senkin hän olis rukoilemalla saanut parannettua. Tiedän millainen hän on ollut ja siks en usko hänen olevan oikealla asialla. Ei hän ennenkään mikään hyväntahtoinen ollut ja tuosta päätellen sama meno jatkuu. Rahastaa uskollaan, käyttää ihmisten hätää hyödykseen. Lukekaapa netistä mitä hänestä muut ovat mieltä. Jos joku hänen sanoistaan ja parantamisistaan lohtua saa, niin se on hänen asiansa, mutt älkää rahaa antako, ei uskossa oleva rahasta toisia auta vaan pyyteettömästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      47
      2966
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2851
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2639
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      339
      1703
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1084
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1061
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      917
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      772
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      770
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      739
    Aihe