Ehkä vilkaisen joillekin.

Voisin ehkä vilkaista joillekin, en lupaa mitään varmaksi. En vastaa ellei mieleeni nouse kysymyksestä mitään. Olen ollut hetkisen tauolla tässä, kun elämäntilanne on vienyt kiireiseksi.

16

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämmönenkysymys

Kuinka raha-asiani etenevät?

• Etkävilkaise

Mitkä ovat Eurajackpotin oikeat numerot ensi perjantaina?

• Joko olet lopettanut huijaamisen?

• JousiJalkineet

Milloin Jari tulee kosimaan kamelia?

• Hylkiö

Katsotko onnettomalle jolla mikään ei mee niinkuin pitää...miksi juuri minulle näin kurja ja vaikea elämä?

• Vaaleaaikuinennainen

Katsotko ihmissuhteet naiselle? Vieläkö rakkautta tulossa ja millainen mies?

• Hylkiölle: Sinulle on osunut huonoa karmaa osaksesi. Mutta muista että kaikkea ei ole hävitty jos jotain olet oppinutkin. Ota opiksesi asioista, jotka eivät ole sujuneet, ja yritä seuraavalla kerralla jotain toista tapaa. Elämä osaa näyttää monellekin hankalaa puoltaan, en minäkään siltä välttynyt ole. Puhumattakaan vaikeuksista ja kurjuudesta. Mutta toisaalta- olen pyrkinyt ottamaan asioista opikseni niin etten ainakaan tarkoituksella toista samaa virhettä. Vaistoni sanoo, että et välttämättä osaa nähdä pieniä hyviä asioita isojen vaikeiden asioiden alta.

Vaaleaaikuinennainen: Jotain pientä liikehdintää nousi pinnalle. Muttei ainakaan ihan heti tuntuisi olevan mitään isompia. Miehestä en osaa edes sanoa mitään.

• Vaaleaaikuinennainen

Kiitos kun katsoit se antoi iloa eetenpäin kohti kesä.

• VL.Kominkinen
        Vaaleaaikuinennainen kirjoitti:

Kiitos kun katsoit se antoi iloa eetenpäin kohti kesä.

Taika Taika duu Taika duu duu. Niin kuin laulussa sanotaan.

• Hylkiö

Kyllä minä ne nään, mutta suurien surujen keskellä ne eivät tunnu miltään. Ei edes väkisin. Ja kun elämältä on pohja pudonnut niin ei millään enää edes ole väliä.

• Berliina

Hei !Näkisitköhän minulle miten rakkaus- ja raha-asiat sujuvat?Onko näkyvissä kumpaankaan iloisia uutisia ?Kiitos.

• Kaisa

Katsoisitko minulle mitä näkyy tänä vuonna rakkauteen?

• höpsis

Ja höpöhöpö taas! Mies ei ole näkijä,ihan soopaa vastannut joskus-täällä ei ole näkijänlahjalla varustettuja kukaan! TAAS menitte lankaan...minne katosivat mirelle,zonette.alkuiperäinen siis ,taika ym ......eivät jaksa olla täällä kun pilailijat vallanneet palstan.lopetetaan koko sivusto tai rekistörömällä ja kirjautumisella vain tänne niin selviää kuka täällä trollaa koko pitkän vuorokauden aikansa...

• Elämäihmeellistä

Hei Mies791!
      Näkisitkö minulle tuonne karmaani, onko paljon raskaita asioita vielä tulossa? Pohdin myös, kannattaako minun pysyä yksilapsisina vai olisiko parempi jos lapsia olisi kaksi? Näetkö myls onko uusi työsuhteeni pysyvä? Onko mitään muuta neuvoa tulevaisuuteen?
      Kovasti kiittelen etukäteen jos näet ja jaksat kommentoida minulle tänne jotain!

• voipiileäansa
      • Ansapahyvinkin

Mä en tuon kyseisen naisen uskoon tulemista ole uskonut. Olen ollut joskus hänen kanssaan tekemisissä. Sanoipa joskus mulle, ett voi parantaa mun selkävaivan panemalla kättä mun selän päälle ja senkin oli sanonut, ett mun toinen jalka on muka lyhyempi, senkin hän olis rukoilemalla saanut parannettua. Tiedän millainen hän on ollut ja siks en usko hänen olevan oikealla asialla. Ei hän ennenkään mikään hyväntahtoinen ollut ja tuosta päätellen sama meno jatkuu. Rahastaa uskollaan, käyttää ihmisten hätää hyödykseen. Lukekaapa netistä mitä hänestä muut ovat mieltä. Jos joku hänen sanoistaan ja parantamisistaan lohtua saa, niin se on hänen asiansa, mutt älkää rahaa antako, ei uskossa oleva rahasta toisia auta vaan pyyteettömästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö autereen?

Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      13
      1977
    2. Mikä tekee kaivatustasi

haluttavan?
      Ikävä
      108
      1764
    3. Naisten pitäisi lähestyä miehiä enemmän.

Milloin viimeksi lähestyit miestä ja pyysit kahville tai treffeille?
      Sinkut
      115
      1247
    4. Olit kiinnostunut mutta

varovaisesti. Elämä koetellut sua mies? 😔
      Ikävä
      76
      1004
    5. Jos Harris saa naiset liikkeelle,niin kenties.....

Myöskin Nikki Haleyn tukijat lupasivat Harrikselle tukensa.Harris vain 2-3% jäljessä vaikka ei ole edes viellä ehdokas.
      Maailman menoa
      134
      947
    6. Luulin olevani ainoa... Mutta jättääkö muutkin tosiaan lääkärikäynnit sivuun?

Lueskelin netistä uutisia ja iltalehdessä oli juttua, että ihmiset eivät hakeudu hoitoihin. Luulin olevani ainoa, joka t
      Maailman menoa
      86
      885
    7. No oletko miten paljon miettinyt

Sitä että mentäiskö me naimisiin? Mieheltä
      Ikävä
      66
      741
    8. Olet hyvin

rakastettava ja kaipaan sinua.
      Ikävä
      38
      718
    9. Mies jos ottaisit yhteyttä

Minuun.. kysyisit vaikka että mitä kuuluu? Eihän se paha ois..
      Ikävä
      47
      693
    10. On oltava hyvin varovaisia siinä, miten käytämme sanaa ikuisuus

Aloitetaan tarkastelemalla sanaa ”ikuinen” tai ”loputon” Raamatussa. G. Campbell Morgan on yksi historian tunnetuimmista
      Hindulaisuus
      228
      673
    Aihe