Ehkä vilkaisen joillekin.

Voisin ehkä vilkaista joillekin, en lupaa mitään varmaksi. En vastaa ellei mieleeni nouse kysymyksestä mitään. Olen ollut hetkisen tauolla tässä, kun elämäntilanne on vienyt kiireiseksi.

16

423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämmönenkysymys

Kuinka raha-asiani etenevät?

• Etkävilkaise

Mitkä ovat Eurajackpotin oikeat numerot ensi perjantaina?

• Joko olet lopettanut huijaamisen?

• JousiJalkineet

Milloin Jari tulee kosimaan kamelia?

• Hylkiö

Katsotko onnettomalle jolla mikään ei mee niinkuin pitää...miksi juuri minulle näin kurja ja vaikea elämä?

• Vaaleaaikuinennainen

Katsotko ihmissuhteet naiselle? Vieläkö rakkautta tulossa ja millainen mies?

• Hylkiölle: Sinulle on osunut huonoa karmaa osaksesi. Mutta muista että kaikkea ei ole hävitty jos jotain olet oppinutkin. Ota opiksesi asioista, jotka eivät ole sujuneet, ja yritä seuraavalla kerralla jotain toista tapaa. Elämä osaa näyttää monellekin hankalaa puoltaan, en minäkään siltä välttynyt ole. Puhumattakaan vaikeuksista ja kurjuudesta. Mutta toisaalta- olen pyrkinyt ottamaan asioista opikseni niin etten ainakaan tarkoituksella toista samaa virhettä. Vaistoni sanoo, että et välttämättä osaa nähdä pieniä hyviä asioita isojen vaikeiden asioiden alta.

Vaaleaaikuinennainen: Jotain pientä liikehdintää nousi pinnalle. Muttei ainakaan ihan heti tuntuisi olevan mitään isompia. Miehestä en osaa edes sanoa mitään.

• Vaaleaaikuinennainen

Kiitos kun katsoit se antoi iloa eetenpäin kohti kesä.

• VL.Kominkinen
        Vaaleaaikuinennainen kirjoitti:

Kiitos kun katsoit se antoi iloa eetenpäin kohti kesä.

Taika Taika duu Taika duu duu. Niin kuin laulussa sanotaan.

• Hylkiö

Kyllä minä ne nään, mutta suurien surujen keskellä ne eivät tunnu miltään. Ei edes väkisin. Ja kun elämältä on pohja pudonnut niin ei millään enää edes ole väliä.

• Berliina

Hei !Näkisitköhän minulle miten rakkaus- ja raha-asiat sujuvat?Onko näkyvissä kumpaankaan iloisia uutisia ?Kiitos.

• Kaisa

Katsoisitko minulle mitä näkyy tänä vuonna rakkauteen?

• höpsis

Ja höpöhöpö taas! Mies ei ole näkijä,ihan soopaa vastannut joskus-täällä ei ole näkijänlahjalla varustettuja kukaan! TAAS menitte lankaan...minne katosivat mirelle,zonette.alkuiperäinen siis ,taika ym ......eivät jaksa olla täällä kun pilailijat vallanneet palstan.lopetetaan koko sivusto tai rekistörömällä ja kirjautumisella vain tänne niin selviää kuka täällä trollaa koko pitkän vuorokauden aikansa...

• Elämäihmeellistä

Hei Mies791!
      Näkisitkö minulle tuonne karmaani, onko paljon raskaita asioita vielä tulossa? Pohdin myös, kannattaako minun pysyä yksilapsisina vai olisiko parempi jos lapsia olisi kaksi? Näetkö myls onko uusi työsuhteeni pysyvä? Onko mitään muuta neuvoa tulevaisuuteen?
      Kovasti kiittelen etukäteen jos näet ja jaksat kommentoida minulle tänne jotain!

• voipiileäansa
      • Ansapahyvinkin

Mä en tuon kyseisen naisen uskoon tulemista ole uskonut. Olen ollut joskus hänen kanssaan tekemisissä. Sanoipa joskus mulle, ett voi parantaa mun selkävaivan panemalla kättä mun selän päälle ja senkin oli sanonut, ett mun toinen jalka on muka lyhyempi, senkin hän olis rukoilemalla saanut parannettua. Tiedän millainen hän on ollut ja siks en usko hänen olevan oikealla asialla. Ei hän ennenkään mikään hyväntahtoinen ollut ja tuosta päätellen sama meno jatkuu. Rahastaa uskollaan, käyttää ihmisten hätää hyödykseen. Lukekaapa netistä mitä hänestä muut ovat mieltä. Jos joku hänen sanoistaan ja parantamisistaan lohtua saa, niin se on hänen asiansa, mutt älkää rahaa antako, ei uskossa oleva rahasta toisia auta vaan pyyteettömästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      131
      7202
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      14
      2609
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      264
      1250
    4. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1029
    5. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      161
      947
    6. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      137
      910
    7. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      71
      907
    8. Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille

Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.
      Tuusniemi
      79
      774
    9. Kirkonkylän puliveivarit

Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j
      Karstula
      13
      743
    10. Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa

Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com
      Puolanka
      18
      721
    Aihe