Ehkä vilkaisen joillekin.

Voisin ehkä vilkaista joillekin, en lupaa mitään varmaksi. En vastaa ellei mieleeni nouse kysymyksestä mitään. Olen ollut hetkisen tauolla tässä, kun elämäntilanne on vienyt kiireiseksi.

16

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämmönenkysymys

Kuinka raha-asiani etenevät?

• Etkävilkaise

Mitkä ovat Eurajackpotin oikeat numerot ensi perjantaina?

• Joko olet lopettanut huijaamisen?

• JousiJalkineet

Milloin Jari tulee kosimaan kamelia?

• Hylkiö

Katsotko onnettomalle jolla mikään ei mee niinkuin pitää...miksi juuri minulle näin kurja ja vaikea elämä?

• Vaaleaaikuinennainen

Katsotko ihmissuhteet naiselle? Vieläkö rakkautta tulossa ja millainen mies?

• Hylkiölle: Sinulle on osunut huonoa karmaa osaksesi. Mutta muista että kaikkea ei ole hävitty jos jotain olet oppinutkin. Ota opiksesi asioista, jotka eivät ole sujuneet, ja yritä seuraavalla kerralla jotain toista tapaa. Elämä osaa näyttää monellekin hankalaa puoltaan, en minäkään siltä välttynyt ole. Puhumattakaan vaikeuksista ja kurjuudesta. Mutta toisaalta- olen pyrkinyt ottamaan asioista opikseni niin etten ainakaan tarkoituksella toista samaa virhettä. Vaistoni sanoo, että et välttämättä osaa nähdä pieniä hyviä asioita isojen vaikeiden asioiden alta.

Vaaleaaikuinennainen: Jotain pientä liikehdintää nousi pinnalle. Muttei ainakaan ihan heti tuntuisi olevan mitään isompia. Miehestä en osaa edes sanoa mitään.

• Vaaleaaikuinennainen

Kiitos kun katsoit se antoi iloa eetenpäin kohti kesä.

• VL.Kominkinen
        Vaaleaaikuinennainen kirjoitti:

Kiitos kun katsoit se antoi iloa eetenpäin kohti kesä.

Taika Taika duu Taika duu duu. Niin kuin laulussa sanotaan.

• Hylkiö

Kyllä minä ne nään, mutta suurien surujen keskellä ne eivät tunnu miltään. Ei edes väkisin. Ja kun elämältä on pohja pudonnut niin ei millään enää edes ole väliä.

• Berliina

Hei !Näkisitköhän minulle miten rakkaus- ja raha-asiat sujuvat?Onko näkyvissä kumpaankaan iloisia uutisia ?Kiitos.

• Kaisa

Katsoisitko minulle mitä näkyy tänä vuonna rakkauteen?

• höpsis

Ja höpöhöpö taas! Mies ei ole näkijä,ihan soopaa vastannut joskus-täällä ei ole näkijänlahjalla varustettuja kukaan! TAAS menitte lankaan...minne katosivat mirelle,zonette.alkuiperäinen siis ,taika ym ......eivät jaksa olla täällä kun pilailijat vallanneet palstan.lopetetaan koko sivusto tai rekistörömällä ja kirjautumisella vain tänne niin selviää kuka täällä trollaa koko pitkän vuorokauden aikansa...

• Elämäihmeellistä

Hei Mies791!
      Näkisitkö minulle tuonne karmaani, onko paljon raskaita asioita vielä tulossa? Pohdin myös, kannattaako minun pysyä yksilapsisina vai olisiko parempi jos lapsia olisi kaksi? Näetkö myls onko uusi työsuhteeni pysyvä? Onko mitään muuta neuvoa tulevaisuuteen?
      Kovasti kiittelen etukäteen jos näet ja jaksat kommentoida minulle tänne jotain!

• voipiileäansa
      • Ansapahyvinkin

Mä en tuon kyseisen naisen uskoon tulemista ole uskonut. Olen ollut joskus hänen kanssaan tekemisissä. Sanoipa joskus mulle, ett voi parantaa mun selkävaivan panemalla kättä mun selän päälle ja senkin oli sanonut, ett mun toinen jalka on muka lyhyempi, senkin hän olis rukoilemalla saanut parannettua. Tiedän millainen hän on ollut ja siks en usko hänen olevan oikealla asialla. Ei hän ennenkään mikään hyväntahtoinen ollut ja tuosta päätellen sama meno jatkuu. Rahastaa uskollaan, käyttää ihmisten hätää hyödykseen. Lukekaapa netistä mitä hänestä muut ovat mieltä. Jos joku hänen sanoistaan ja parantamisistaan lohtua saa, niin se on hänen asiansa, mutt älkää rahaa antako, ei uskossa oleva rahasta toisia auta vaan pyyteettömästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1349
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      240
      1237
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1051
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      253
      1026
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      755
    6. Toivon että jätät tämän päivän jälkeen minut lopullisesti rauhaan mies

Ihan kokonaan, kiitos.
      Ikävä
      64
      714
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      707
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      678
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      641
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      597
    Aihe