Olettekos koodaajat koskaan kokeilleet hakea muita hommia kuin koodaajana? Voi olla että koodaustaidoista onkin yhtäkkiä helvetisti haittaa.
Minulle on sanottu teknisen kirjoittajan hommasta että "koodaustaidot haittaavat kirjoittamista" ja jostain analyytikon hommasta "liikaa teknisiä taitoja."
Aivan täyttä farssia koko ala. Jos olet työskennellyt aikaisemmin vaikka teknisenä kirjoittajana, menetät oudosti kokonaan kirjoitustaitosi kun opit koodaamaan. IT-ala on lähinnä mielisairaala.
Muut hommat kuin koodaaminen?
IT_Mielisairaala
1
153
Vastaukset 1
- Vaikeustasot
Sanotaan, että meillä on kahdenlaisia töitä:
Tekninen Vaikeustaso 1.
Tekninen Vaikeustaso 2.
Vaikeustason 2 työt ovat niin vaikeita, että et enää osaa tehdä helpompia vaikeustason 1 töitä tehtyäsi vaikeustason 2 töitä, vaikka olisit aikaisemmin tehnyt menestyksekkäästi vaikeustason 1 töitä jo ennen kuin osasit tehdä vaikeustason 2 töitä. Toisin sanottuna vaikeustasolta 2 ei enää pääse takaisin vaikeustasolle 1.
En tiedä voisiko kukaan muu kuin IT-alan valopäät ajatella näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591240
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571158Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1331122Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,71000- 97971
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5805- 47774
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27751Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it192696- 71669