Onko täältä seuraa 63v naiselle

purnukka55

Sienestän, marjastan, omakotitalon puutarhan hoito vaatii työtä, siinä välissä maalaan taloa, sahaan puita moottorisahalla, siivous ja jonkinsortin kokkaus onnistuu. Pidän kalastamisesta, ja lemmikeistä

11

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdotan Arvoa, hän on reipas ja touhukas.

    • Onhan täällä seuraa, jos ei parempaa tekemistä löydy.
      Meitä on täällä kymmenittäin (vielä).

    • 1eero

      Sulla on niinpaljon työtä ettei näköjään kerkiä seurustella tykkään mielummin rauhallisesta olemisesta ilman kiireitä.

    • Olet aloittaja niin ahkera että tulee lämmin jo lukiessa.
      Puutarhan hoito, siivous, kokkaaminen ja lemmikit ovat myös minun juttuni. Puita en ole ikinä sahannut, vielä vähemmän maalannut taloa. Kerran yritin maalata tuolia, en tykännyt lopputuloksesta, poltin tuolin uunissa.
      Kyllä täällä mukavaa juttuseuraa saa, jos tarkoitat palstaseuraa.

      • Ai, ai, ai, maalattua puuta ei sovi polttaa;)
        Millähän ilveellä tuosta siivoamisesta ja kokkaamisesta saisi sen oman jutun. Ne tiskauksen lisäksi kun tahtoo olla inhokkihommia meikäläiselle, jonka kuitenkin pitäisi olla yhtäaikaa isäntä, emäntä, piika, renki ja sairaanhoitaja.


      • entinenmiäs kirjoitti:

        Ai, ai, ai, maalattua puuta ei sovi polttaa;)
        Millähän ilveellä tuosta siivoamisesta ja kokkaamisesta saisi sen oman jutun. Ne tiskauksen lisäksi kun tahtoo olla inhokkihommia meikäläiselle, jonka kuitenkin pitäisi olla yhtäaikaa isäntä, emäntä, piika, renki ja sairaanhoitaja.

        Minä tykkään kokata ja leipoa, kone pesee tiskit. Siivoamisesta en juuri tykkää, taisin panna sen samaan rimpsuun niiden juttujeni kanssa. siivoan kyllä, on pakko. En tee ikinä suursiivousta, kun huomaan että jokin paikka kaipaa putsaamista niin teen sen.
        Minäkin olin kauan tuota kaikkea mitä sinäkin, jouduin tekemään kaikki päätökset itse, opettelemaan sairaanhoitoa ym..
        Nyt tarvitsee huolehtia vain itsestään, se on ollut vapauttavaa kun ensin tajusi että näin todella on.


    • sellaistavaan

      Jos noihin pitäis osallistua,niin sienestys,kalastus,sahaus ja maalaus kävisi.

    • ValitseSieltä

      Deittipalsta löytyy suomi24- osoitteesta: treffit

      • Ihan totta. Deittipalstat ovat häntä varten


      • Seuraa hän täältä hakee, eikä mitään mainintaa deitistä.

        Näkyy olevan samat harrastukset paljolti kuin epulla. Heillä olisi täällä varmaan paljon keskusteltavaa moottorisahailusta, mökin maalailusta, kissoista ja sellaisesta.
        Kalastusharrastelijoita täällä taitaa olla moniakin, sekä puutarhaharrastelijoita, joitten kanssa keskustella.
        Kokkailukin on aina silloin tällöin ollut tapetilla.
        Siivoamisesta en halua kuulla ... enää.


      • Mutta-rempat-hoituu
        Tellukka kirjoitti:

        Seuraa hän täältä hakee, eikä mitään mainintaa deitistä.

        Näkyy olevan samat harrastukset paljolti kuin epulla. Heillä olisi täällä varmaan paljon keskusteltavaa moottorisahailusta, mökin maalailusta, kissoista ja sellaisesta.
        Kalastusharrastelijoita täällä taitaa olla moniakin, sekä puutarhaharrastelijoita, joitten kanssa keskustella.
        Kokkailukin on aina silloin tällöin ollut tapetilla.
        Siivoamisesta en halua kuulla ... enää.

        Mökillä mä siivoan kerran vuodessa. Miehisen rankasti. Muun ajan olen kuin Ellun entinen mies. Tunsin nimittäin Ellun joka kertoi ex- miehestään. Sanoin, älä yritä minua, olen samanlainen. Tällä valkoisella valheella pääsin tilanteesta pois kuin pässi pölkyltä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe