hankiralli 2024

hankis20124

oisko kellään tietoa reitistä tai hyvistä paikoista? ois kerrankin ajoissa tiedossa??? ( tämä viesti on SARKASMIA!!!! ja on osoitettu toppahousuille, jotka kyselevä jokaista rallia ennen samat typerät kysymykset, menkää itse hakemaan paikkoja, älkääkä täällä udelko...tai jääkää kotiin, mutta älkää esittäkö tyhmiä kysymyksiä)

7

1217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahhahhahhahhhaaa

      Uskoisin, että kisa on peruttu keliolosuhteiden vuoksi.

    • HarriK

      En ole toppahousu, eikä nuo kysymykset ole typeriä. Olen melkein ammattikatsoja, ja itse auttaisin toisia rallifaneja mielelläni reittitietojen ja hyvien paikkojen kertomisella. Ei siinä pitäisi olla mitään väärä, että ralliyhteisö auttaa toisiaan. Kun joku tietää kokemuksesta jonkun hyvän ja toimivan paikan, voi sitä häneltä hyvin kysyä , ja hän kertoa. Paljon paremman rallikokemuksen saa, kun seudun ja tien paremmin tunteva antaa siitä vinkin. Se on sitä yhteisöllisyyttä, jota täällä selvästi jotkut eivät ymmärrä tai ovat vain muuten kateellisia. Jos lähdet toiselle puolen suomea kisaan, on tervetullutta saada vinkkiä paikoista ja reitistä, kuin että itse meet kilometri tolkulla käveltyäasi väärään ja tylsään paikkaan. Tämä on rallin keskustelupalsa, jossa tulee ja saa kysellä. Niitä, joita tuntuu ärsyttävän "typerät" kysymykset, haukkuu toppahousuiksi ja käskee pysymään kotona, pysykööt itse poissa täältä ralliyhteisön sivuilta.

      • iuef8y

        ja kuvittelet sen "hyvän paikan" olevan vielä senkin jälkeen hyvä, kun paikka ilmoitetaan täällä ja hyvässä paikassa on 150-200 toppahousua rivissä?? jos joku hyvän paikan tietää, ei se sitä ainakaan täällä kerro...joten lopettakaa nuo typerät, joka rallin aattona ilmestyvät kyselyt!!!


      • HarriK

        Voidaan lopettaa sitten koko tämä ralliin liittyvä keskustelupalsta. Mitähän täällä sitten enää voi keskustella, kun aina haukutaan toppahousuiksi jne...ja asialliseenkin kommenttiin tulee kymenittäin lapsellisen asiattomia viestejä muka aikuisilta ihmisiltä.


    • Ennakkotietoa

      Hankiralli 2024 jää todennäköisesti ajamatta. Siihen on syynsä.
      Akk alaisena kisa perutaan kuskipulan vuoksi tai jonkin mahdottoman uudistuksen uhrina.
      Hamun alaisena ei ajeta koska hamuun on vuoteen 2024 mennessä liittyneet kaikki akk:n alaiset hörhöt jotka ovat syynä akk:n nykyiseen tilaan. Ja toiseksi, kilpaileminen hamussa kallistuu kaluston muuttutua samaksi jolla ajetaan nykyisiä akk: n kisoja. Harrastamimen kuolee ns. todellisten kilpailijoiden rahalla harrastamisen rinnalla. Taas podetaan kuskipulaa.
      Ja tuohon paikka ongelmaan. Reitit saa tietoonsa jos tahtoo, myös kuskit. Miten siis olisi paikkoja? Karttaohjelmat, juutuubbi, yms. nykyajan ihmeet aiheuttaa sen ettei paikat ja tiestö ole enää kellekkään vierasta. Pari kolme tuntia netissä kertoo kaiken tarvittavan ulosajojen ehkäisemiseksi. Ja loppupelissä on aina joku joka tuntee jonkun jolle pitää reitistä hehkuttaa. Ja taas tämä joku tuntee seuraavan jolle kertoa. Pitää olla todellinen erakkoluonne jos harrastuksena on ralli josta ei saa mitään ennakkotietoa tai kuule ennakko huhua. Ehkä onnistuu jos lopettaa netin ja puhelimen käytön.

      • NettiVeks

        Täyttä asiaa!


    • En.oo.tyhmä.com

      Ammatti katsoja??? Mikä se on? Oon käynyt 40v penkalla kisoja seuraamassa muttei mulle kukaan oo maksanut, päinvastoin oon joutunut maksamaan itse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe