oisko kellään tietoa reitistä tai hyvistä paikoista? ois kerrankin ajoissa tiedossa??? ( tämä viesti on SARKASMIA!!!! ja on osoitettu toppahousuille, jotka kyselevä jokaista rallia ennen samat typerät kysymykset, menkää itse hakemaan paikkoja, älkääkä täällä udelko...tai jääkää kotiin, mutta älkää esittäkö tyhmiä kysymyksiä)
hankiralli 2024
7
1348
Vastaukset
- hahhahhahhahhhaaa
Uskoisin, että kisa on peruttu keliolosuhteiden vuoksi.
- HarriK
En ole toppahousu, eikä nuo kysymykset ole typeriä. Olen melkein ammattikatsoja, ja itse auttaisin toisia rallifaneja mielelläni reittitietojen ja hyvien paikkojen kertomisella. Ei siinä pitäisi olla mitään väärä, että ralliyhteisö auttaa toisiaan. Kun joku tietää kokemuksesta jonkun hyvän ja toimivan paikan, voi sitä häneltä hyvin kysyä , ja hän kertoa. Paljon paremman rallikokemuksen saa, kun seudun ja tien paremmin tunteva antaa siitä vinkin. Se on sitä yhteisöllisyyttä, jota täällä selvästi jotkut eivät ymmärrä tai ovat vain muuten kateellisia. Jos lähdet toiselle puolen suomea kisaan, on tervetullutta saada vinkkiä paikoista ja reitistä, kuin että itse meet kilometri tolkulla käveltyäasi väärään ja tylsään paikkaan. Tämä on rallin keskustelupalsa, jossa tulee ja saa kysellä. Niitä, joita tuntuu ärsyttävän "typerät" kysymykset, haukkuu toppahousuiksi ja käskee pysymään kotona, pysykööt itse poissa täältä ralliyhteisön sivuilta.
- iuef8y
ja kuvittelet sen "hyvän paikan" olevan vielä senkin jälkeen hyvä, kun paikka ilmoitetaan täällä ja hyvässä paikassa on 150-200 toppahousua rivissä?? jos joku hyvän paikan tietää, ei se sitä ainakaan täällä kerro...joten lopettakaa nuo typerät, joka rallin aattona ilmestyvät kyselyt!!!
- HarriK
Voidaan lopettaa sitten koko tämä ralliin liittyvä keskustelupalsta. Mitähän täällä sitten enää voi keskustella, kun aina haukutaan toppahousuiksi jne...ja asialliseenkin kommenttiin tulee kymenittäin lapsellisen asiattomia viestejä muka aikuisilta ihmisiltä.
- Ennakkotietoa
Hankiralli 2024 jää todennäköisesti ajamatta. Siihen on syynsä.
Akk alaisena kisa perutaan kuskipulan vuoksi tai jonkin mahdottoman uudistuksen uhrina.
Hamun alaisena ei ajeta koska hamuun on vuoteen 2024 mennessä liittyneet kaikki akk:n alaiset hörhöt jotka ovat syynä akk:n nykyiseen tilaan. Ja toiseksi, kilpaileminen hamussa kallistuu kaluston muuttutua samaksi jolla ajetaan nykyisiä akk: n kisoja. Harrastamimen kuolee ns. todellisten kilpailijoiden rahalla harrastamisen rinnalla. Taas podetaan kuskipulaa.
Ja tuohon paikka ongelmaan. Reitit saa tietoonsa jos tahtoo, myös kuskit. Miten siis olisi paikkoja? Karttaohjelmat, juutuubbi, yms. nykyajan ihmeet aiheuttaa sen ettei paikat ja tiestö ole enää kellekkään vierasta. Pari kolme tuntia netissä kertoo kaiken tarvittavan ulosajojen ehkäisemiseksi. Ja loppupelissä on aina joku joka tuntee jonkun jolle pitää reitistä hehkuttaa. Ja taas tämä joku tuntee seuraavan jolle kertoa. Pitää olla todellinen erakkoluonne jos harrastuksena on ralli josta ei saa mitään ennakkotietoa tai kuule ennakko huhua. Ehkä onnistuu jos lopettaa netin ja puhelimen käytön.- NettiVeks
Täyttä asiaa!
- En.oo.tyhmä.com
Ammatti katsoja??? Mikä se on? Oon käynyt 40v penkalla kisoja seuraamassa muttei mulle kukaan oo maksanut, päinvastoin oon joutunut maksamaan itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244606- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521