ajattelin vain kertoa sen sinulle...
J olet alemman tason mies
26
953
Vastaukset
- Atmimiäs
Eiks ne oo niitä jotka ei saa ollenkaan edes yhtä naista. Mullahan useita...
- Siksi
me sovittaisi niin hyvin yhteen.
- Salaisestihulluna
Eikä ole. J on ihana mies.
- Niinonjuuihana
Komppaan tätä.
- Qweree
Taidat olla salaisesti hulluna aika moneen.
- Salaisestihulluna
Qweree kirjoitti:
Taidat olla salaisesti hulluna aika moneen.
En ole.
- ensalaisesti
Alkaako sinun nimesi S-kirjaimella niin kuin nimimerkkisi?
- Salaisestihulluna
ensalaisesti kirjoitti:
Alkaako sinun nimesi S-kirjaimella niin kuin nimimerkkisi?
Ei ala, sorry.
- miksipidätitselläsivain
Miksi olet vain salaisesti hulluna? Onko kohteesi siis varattu?
- Hkjgfh
J on peluri.
- jiiman
Mulla kuitenkin ylemmän tason raha varat.
- tykkääneräästäjiist
En haluaisi sua rahojesi takia :)
- J-leuka
Leveäleuka Jare voi siis fysiikkansa puolesta ottaa luontevasti poskeen, kun on jo valmiiksi alatasolla.
- SittenpäNäet
Tiedät sen.
- mulleseon
Ihan sama minä sä mua pidät. En mä suhun kuitenkaa oo koskaa koskemas pitkällä tikullakaan.
- erimieltä
Mä oon tuosta eri mieltä. Aikamoinen alfa. Ja tietää sen myös.
- VastaaJmies
Olet säälittävä tapaus.
- oletvarmaanhuomannut
"ATM" johon sulla ei ole mahkuja. Eikä monella muullakaan tusinatavaralla.
- Jokunenmiesvaan
Kiitos rehellisyydestä. En totta puhuen ajatellutkaan, että mahkuja olisi.
- SäälittävälleJ
Narsisti oot
- Nähdääntaas
Mun pääni ei tunne tasoja. "Mun" J on ainakin ihana tapaus, jonka ottaisin sellaisena kun on <3 Joku idiootti tuntuu haluavan sabotoida kaikkkea, tai sitten vain kuvittelen. Olis potentiaalinen ehdokaskin siihen järjettömyyteen 😓
- Jiimiäs
Niin niin vielä parikymppisiä kiinnostaa vaa jännä miehet. Mutta ku pitää saada kakaroita....
- LuepaTämä
En ole. Tiedän mitä olen. Ruokitaan trollia. Voisiko aloittaja tarkentaa tai esittää jonkin järkevän kommentin? Ei voi. Koska on nolla. Yksinäinen, tyhmä ja kyvytön keskustelemaan.
- sivusta
En ole. Tiedän mitä olen.
- oikeestiny
Olen ylpeä j-mies ja vientiä olis mutta ei vaan kiinnosta.
- JYTMsjhshvb
Erona itseesi on sentään se, että kannabis ja päihteet eivät ole minun ongelmaani. Se ongelma on sinun. Vaikka perheesi painosti samoin kuin minä, halusit jatkaa käyttöä. Sen pituinen se. En ole enää tekemisissä kanssasi. Jos lopetat kannabiksen ja rukoilet pääsyä takaisin maailmaani, voin harkita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964774Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1082220Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321258
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621246- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4931059