Selvänäkijä saattaa katsoa.

selevänäkijä

Lyhyt,tarkka kertomus asioistasi niin jatkan tarinaa kysymykseesi,kunhan kerrot esitietoja ensin,katson onko näkymiä tilanteeseesi.

13

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitoskysymästä

      Masennus tulee aina takaisin, vaikka kaikki asiat ovat hyvin, tekemistä riittää, elämä on värikästä, matkustelen ja ystäviäkin on. Kirjoitan kirjaa elämästäni miten sen mahtaa käydä, saanko julkaistua? Miten järjestömme toiminta tulee etenemään?

    • surutar

      Keski-ikäinen nainen, työkyvyttömyyseläkkeellä. Nyt talous, riittääkö rahat arjen pyöritykseen, kestääkö ihmissuhde, joka on kestänyt jo jonkun aikaa ja asumismuoto, joudunko muuttamaan. Nämä asiat mietityttää?

    • huijaustakaikki

      He he, koita nyt nähdä ihan esitietoja asioita. Se antaa niinkus paremman kuvan kyvyistäsi.

    • ikävä

      Tässä se nähtiin taas että ei täällä enää ns näkijät oikeasti ilmoittele,peräkkäin vitsijä kysyjien kustannuksella mikä tuntuu kurjalta.

    • turhia-aloituksia

      Ylläpito voisi siivota nämä trolliennustajat pois.

    • En ole voittanut vielä lotossa, joten näkijäksi voit helposti todentaa itsesi jakamalla oikeat numerot.

      Ihme kyllä, näkijät eivät käytä tätä mahdollisuutta omaksi hyödykseen, vaan pyrkivät rahastamaan väärillä numeroilla.

      • Kristalliboltsi

        Kyllä me nähdään ne oikeat numerot, mutta sitten kun se kone rupeaa pyörimään niin ne boltsit vaihtaa joteski paikkaa ja siks se meidän näky menee förbii


      • k_alaVoima
        Kristalliboltsi kirjoitti:

        Kyllä me nähdään ne oikeat numerot, mutta sitten kun se kone rupeaa pyörimään niin ne boltsit vaihtaa joteski paikkaa ja siks se meidän näky menee förbii

        Urpå...!!! Juntti-akka linssin takaa ja edestä,todellinen linssiLUDE,verenimijäpaska


    • vaimo

      Perheellinen kolmekymppinen nainen, näkyykö meille lisää lapsia? Lisäksi uraani ja työhöni liittyvät asiat kiinnostavat. Mitä näet työasioitten tulevaan?

    • Ruusutarha

      Mietin kannattaako tässä vielä lapsi hankkia? Olen 80-luvulla syntynyt yhden prinsessan lapsi. Mitä muuta näet tulevaisuuteni tuovan?

    • Kruunu

      Olet äitinä vastuuntuntoinen ja rauhallinen,toinen tenavakin olisi mahdolisuus ja sisar esikoisellesi,miksi ei...ja se että mikä sun sydämesi sanoo tähän suureen vastuulliseen asiaan on se oikea-ja lapsella täytyy olla vakaa tausta ja isä ,sellainen joka ottaa vastuunsa myös erotilaneteessa että lapset ei jää ilman isää,heistä tulee usein juurettomia ja hyväksikäytön uhreja kun ei tiedä miehen mallista ja isällisen ihmisen oikeista neuvoista tulevaa varten. Lapsia ei kannata hankkia heikolla älyllä ja edesvasttuuoman henkilön, niillä ei ole tulevaisuutta koska joudutaan ottamaan tyhmien vanhempien takia huostaan,niissäkin on suuria tasoeroja,lasten sijaiskodeissa ja laitoksissa.

    • kyynel5ilmä

      Onneton olen ollut jo vuosia, vaikka paljon olen yrittänyt. Minusta on tullut syrjäytynyt, minulla ei ole yhtään ystävää enää, kaikki ovat "pettäneet". Perhe on myöskin kamala, en voi luottaa siihen että saisin sieltäkään tukea tai rakkautta ja elämäni tärkein ihminen on hyljännyt minut. En mikään täydellinen ihminen ole, mutta omasta mielestä enemmän hyvä kuin paha enkä ole tällaista ansainnut. Ei suju myöskään työ- ja raha-asiat, eikä varsinkaan rakkausjutut, mutta niistä en kauheasti enää edes haaveile, olen ruma ja rupsahtanut, ei minua kukaan kiva voisi edes huolia. .Onko tämän kaiken jälkeen edes syytä elää?

    • Kruunu

      Oletkohan liian luottavainen ja kiltti heitä kohtaan ketkä pettävät? Sinua on helppo jyrätä koska et ole ns kovettanut maskiasi ja liian avomielinen asioissa. Älä luotakaan pettureihin ja oitis uusiin ihmisiin,ota valta nyt itsellesi takaisin ja jätä huonot seurat. Aina ei läheisiltäkään tukea heru eikä he ole sitä luottoa anasianneetkaan joten nyt pallo omaan käteesi,eli tee omia juttujasi,älä enää anna muiden määritellä itseäsi ketkä jyräsivät itsetuntosi. Kukaan ei ole ruma, ja se sisäinen uusi voimasi jätettyäsi huonot ihmiset taaksesi ,kasvaa. Neuvoisin että ota ylepsytesi takaisin, varaa aikaa ihan ammattiihmiselle jolle purkaa oloasi. Ala harrastamaan kävelyä ulkona iteksesi ,omien ajatusten kanssa ja aisti luontoa ,näet ihmisiä sielläkin. Ehdotan,mene jonnekin ravintolaan jossa on iltaisin karaokea-kuuntele musiikkia, tarkkaile ihmisiä ja keskustele jos miellyttävää juttuseuraa löytyy,repäise oma mukavuusalueesi ja laula joku kiva laulu ja nauti! Älä juo alkoholia päihtymistarkoitukseesi jotta konrtolli ja elämys ei pilaannu. Minut on tallattu useaan kertaan ja olen hyl'nnyt oitis sellaiset ihmiset tyystin,numeron vaihtanut, katkaisuut täysin ilkeisiin ja pettureihin välit,se puhdistuu siitä se oma eheytminen. Sun oppi on juuri tämä-oma itsekunniotus ja pahasta pois päästää irti-se tuo voimaa ja poistaa negatiiviset ajatukset,tulet vielä vahvistumaan mutta älä enää lannistu ja luota helpolla ihmisiin,luota ensin itseesi ja keskity oman elämäsi puuhiin, olen kokenut samaa ja siitä selviää-kun jättää ileuät ihmiset taakseen,olkoot he siskoja tai vanhempia tai kavereita,ei niillä ole mitään tarkoitusperää kuin alistaa .Olen saanut aina uusiamahdolisuuksia ja ihmisiä ,sulkemalla ikävät ihmiset,uusia aina tulee hetken päästä.Mieluummin yksin onneton kuin kaksin tai huosossa seurassa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      3339
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3071
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2318
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1456
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe