Miehelläni on kolme lasta, ja minä olen heille äitipuoli. Huolestuin kun he ovat niin omituisia. Eivät oikein osaa tehdä mitään. Aina pitää olla mukana tekemmässä ja neuvomassa. Ilmeisesti heidän äiti ei ole opettanut vaan lellinyt pilalle. Nyt minä saan korjata virheitä koko ajan.
Kuitenkin äiti huolii lapsilisät ja päättää kaikesta, minä en saa puuttua heihin mitenkään. Olen soitellut kouluun, mutta eivät anna tietoja, olen yrittäny varata aikaa terapiaan ja psykologille, mutta ei sekään käy, vaikka kuin haluan auttaa ja komentaa, niin ei mitään äitipuoli saa tehdä.
Kotona on kyllä meillä kuria ja vaaditaan tekemään, mutta sekin on multa väärin.
En siesä laiskottelua ja ilkeyttä, mutta näm lapset ovat ilkeitä ja kiusaavat kaikkia. Ajattelin että laitan porttikiellon meille ettei meidän tarvi olla tekemisissä ja huolehtia heistä. Mies saa tapailla lapsiaan missä haluaa. Mulla on oikeus vaatia kotiini järjestys ja lapsilta tiettyä käytöstä.
Lapset rakastavat minua, mutta eivät edes kysy lupaa saako ottaa jotain tai saako mennä ulos, vaan sitä soitetaan äidille ja kysellään. Se masentaa ja mitätöi mun tekemiset ja vaaatimukset. Oenko siis vain äiti jolla ei ole mitään sananvaltaa, vaikka haluisin.
Omituiset lapset
inhonikasvaa
0
144
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.942967Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt472447Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.441208- 371027
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153879Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä267832Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi10784Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?587102 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk48658- 37629