Miehelläni on kolme lasta, ja minä olen heille äitipuoli. Huolestuin kun he ovat niin omituisia. Eivät oikein osaa tehdä mitään. Aina pitää olla mukana tekemmässä ja neuvomassa. Ilmeisesti heidän äiti ei ole opettanut vaan lellinyt pilalle. Nyt minä saan korjata virheitä koko ajan.
Kuitenkin äiti huolii lapsilisät ja päättää kaikesta, minä en saa puuttua heihin mitenkään. Olen soitellut kouluun, mutta eivät anna tietoja, olen yrittäny varata aikaa terapiaan ja psykologille, mutta ei sekään käy, vaikka kuin haluan auttaa ja komentaa, niin ei mitään äitipuoli saa tehdä.
Kotona on kyllä meillä kuria ja vaaditaan tekemään, mutta sekin on multa väärin.
En siesä laiskottelua ja ilkeyttä, mutta näm lapset ovat ilkeitä ja kiusaavat kaikkia. Ajattelin että laitan porttikiellon meille ettei meidän tarvi olla tekemisissä ja huolehtia heistä. Mies saa tapailla lapsiaan missä haluaa. Mulla on oikeus vaatia kotiini järjestys ja lapsilta tiettyä käytöstä.
Lapset rakastavat minua, mutta eivät edes kysy lupaa saako ottaa jotain tai saako mennä ulos, vaan sitä soitetaan äidille ja kysellään. Se masentaa ja mitätöi mun tekemiset ja vaaatimukset. Oenko siis vain äiti jolla ei ole mitään sananvaltaa, vaikka haluisin.
Omituiset lapset
inhonikasvaa
0
112
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191642
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36884Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673