Joku huudattaa öisin jotain kulkupeliä, niin ettei saa nukuttua kerrostalossa. Hirveä rätinä vaan käy, monesti kello jo melko paljon kun meteli alkaa. Kuka on tämä vastuuton meluaja? Eikö voi rätisyttää päivällä?
Voikkaan Myllykujalla tapahtuu?
10
2170
Vastaukset
- Unetonyössä
Nyt kun taas kelit lämpenee niin taas alkaa rätinä. Sanokaa minun sanoneen. Ei saa nukkua viikonloppuisin kun vaan rätisee. Min luulen että se on se rätisyttäjä semmone tumma ukko, joka huutaa humalassa ja yskii ja räkii pihalla.
- Unetonyössä
Nyt se taas rätisee. Mikä riivatun kulkupeli se on jos vaan rätisee.? Min en oo nukkunu taas kunnolla oikein kovasti.
- Unetonyössä
Se ehkä on jonkinmoinen pylrä mikä sitten rätisee niin kovin?
- Raitinpoke
Myllykujasta tiedä, mutta Myllytiellä kuuluu semmoinen naimisen räminä öisin että tuntuu. Öksenteleminen ja kakominen kuuluu kyllä asiaan myös aina välillä. Onneksi sentään ajoittuu useimmiten viikonloppuihin. Työ aamuina vituttais kovemmin.
- Stadin.Kundi
Kyllä sinne pöndelle ääntä mahtuu.
- Anonyymi
kohta se taas alkaa
- Anonyymi
Kuka pärisee Voikkaalla? Hirvee pärinä joka paikassa ja kokoajan. En pysty nukkumaan ja valvomaan ku kokoajan pärisee. Onko pakko päristä jokapaikassa ja eikö voi olla pärisemättä? Häh?
Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5687413Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3312795Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872054- 1271264
- 311223
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41159- 911026
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1021022Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641003- 44872