Joku huudattaa öisin jotain kulkupeliä, niin ettei saa nukuttua kerrostalossa. Hirveä rätinä vaan käy, monesti kello jo melko paljon kun meteli alkaa. Kuka on tämä vastuuton meluaja? Eikö voi rätisyttää päivällä?
Voikkaan Myllykujalla tapahtuu?
10
2143
Vastaukset
- Unetonyössä
Nyt kun taas kelit lämpenee niin taas alkaa rätinä. Sanokaa minun sanoneen. Ei saa nukkua viikonloppuisin kun vaan rätisee. Min luulen että se on se rätisyttäjä semmone tumma ukko, joka huutaa humalassa ja yskii ja räkii pihalla.
- Unetonyössä
Nyt se taas rätisee. Mikä riivatun kulkupeli se on jos vaan rätisee.? Min en oo nukkunu taas kunnolla oikein kovasti.
- Unetonyössä
Se ehkä on jonkinmoinen pylrä mikä sitten rätisee niin kovin?
- Raitinpoke
Myllykujasta tiedä, mutta Myllytiellä kuuluu semmoinen naimisen räminä öisin että tuntuu. Öksenteleminen ja kakominen kuuluu kyllä asiaan myös aina välillä. Onneksi sentään ajoittuu useimmiten viikonloppuihin. Työ aamuina vituttais kovemmin.
- Stadin.Kundi
Kyllä sinne pöndelle ääntä mahtuu.
- Anonyymi
kohta se taas alkaa
- Anonyymi
Kuka pärisee Voikkaalla? Hirvee pärinä joka paikassa ja kokoajan. En pysty nukkumaan ja valvomaan ku kokoajan pärisee. Onko pakko päristä jokapaikassa ja eikö voi olla pärisemättä? Häh?
Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.34213941- 2405602
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113148- 1832361
- 1372149
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131798Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos981459Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon461276Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411186- 891120