näin lapsena aina painajaisia. olin aina samassa paikassa: oranssi maisema ja ilma. silmänkantamattomiin jättimäisiä, n 15m halkaisijaltaan "siiloja" maassa. seisoin aina ohuella kannaksella varoen tipahtamasta pohjattomiin kuiluihin. jos olisin voinut olisin oksentanut pelosta.
tämä hirvitti niin paljon, että olin pakotettu muuttamaan unen sisältöä jotta saisin nukkua rauhassa. opin melko nopeasti vaihtamaan unta unen sisällä, ja käytännössä tämän jälkeen en ole enää koskaan nähnyt painajaisia, vain enemmän tai vähemmän selkounia.
näen aina unta eräästä tietystä kaupungista, jota en vielä valvemaailmassa ole löytänyt. kaupungissa on selkeitä tuntomerkkejä, kuten pyöreä torni torilla, josta näkymä veteen. kiipesimme sinne ottamaan aurinkoa, jos oli lämmin ilma. olen suorittanut siellä opintoja, viettänyt yöelämää ja vuokrannut asunnon kerrostalosta, jonne aina menen lepäämään. tässä kaupungissa (n30 000 asukkaan) olen viettänyt vuosia ja vuosia unissani.
kerran unessa huomasin näkeväni ahdistavan tapaista unta, ja päätin herätä. heräsinkin sängystäni. menin parvekkeelleni, ja huomasin olevani unikaupungissani. menin uudelleen vuoteeseen, ja kävin nukkumaan. heräsin omasta, oikeasta vuoteestani.
heräsin siis unessa uneksimastani unesta, päädyin uneen herätäkseni oikeassa maailmassa..
erikoista unissani on se, että
1. ne tuntuvat aidommilta kuin oikea maailma. sekä uneksiessa että herättyäni.
2. ihmiset eivät tunnu huomaavan minua helpostikaan. jotkut kävelevät läpi, ja vain harvat huomaavat minut. yleensä olen yksin menossa jonnekin.
mitenkäs teillä muilla?
miten unissa menee?
onko luettu castanedat, tiibetin kuolleiden kirja, kasaarisanakirja tai kenties jotain muuta aihetta sivuavaa?
(p.s jos et usko selväuniin, tai et niitä ole koskaan kokenut niin en tarvitse sitä tietoa. olen elämäni aikana löytänyt vain yhden joka lisäkseni tekee unissaan mitä haluaa ja milloin haluaa. olen tutustunut arviolta 2000 henkilöön elämäni aikana. taito on siis ilmeisen harvinainen.)
tänään uutisoidaan laitteesta jolla kuka tahansa voi oppia selväunia. mainitaan edisonin ja dalin hajoitelleet tätä taitoa. tuloksethan kaikki tuntevatkin herrojen osalta..
selväunen näkijät, onko meitä?
epekepe314
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3287925Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662216- 1771886
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit01720epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161452- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91291Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181731260RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601230Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411101