Missä on tk:n kuntoarvio??????

Kuulostaavainhurjalta

Minkä takia tk:n kuntoarviota ei julkaista, vaikka paperi on ollut jo vuoden käytössä? Työntekijät oireilevat ja ovat oireilleet homeen takia jo vuosia. Vai onko ostettu kuntoarvio, missä ei löydy mitään? Kiinteistö on näköjään tärkeämpi, ihmiset ovat toisarvoisia.
Kylällä vain puhutaan kyseisestä paperista. Missä on kyseinen paperi??????????

14

458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haavikas

      Siinäpä hyvä kysymys? Miksi työntekijät sano mitään, vai eikö uskalleta?

      • nainenvaikenee

        Ilmeisesti ei uskalleta.
        Onko Rauhanyhdistykseen kuulumisella jotain vaikutusta asiaan?


    • Tieto.eteenpäin

      Taitaa johtajat olla asialla ja tukkivat suut. Olenko väärässä ? Ajatelkaa vaikka sitä kautta, että eihän asiasta päättävät politikot ja johtavat virkamiehet haistele tkoon "pöpöjä", istuvat terveimmissä tiloissa.

    • rahallavaimillä

      Millähän on maksettu kaikki hiljaiseksi, työntekijät, luottamusmies ja terveysviranomaiset. Kyllä ihmetyttää kyseinen touhu?

      • tulimieleen

        Eihän maakunta ottaisi nimilleen homeista rakennusta ja niin pääpaikka siirtyisi pyhäjärvelle.


    • sanopase

      Onko huhujutuissa perää, että jotain sopimatonta vaurioita olisi löytynyt ?

      • haavikas

        on on löytynyt vaaralista hometta tappaa heti älä mene nuuskimaan, ei voida korjata purettavaksi kuuluu menevän. siksi vastaaotto siiretty pois


    • niiskutusneiti

      Mitä tuota julkaisemaan.
      Riittää kun kävelee käytävillä ja erityisesti kellarin kohdalla nuuhkaisee.

    • ei.sovellu.lemmikeille

      aika pahasti on läävä homeessa ja suut on tukittu. Sekin remontti minkä tekevät on vaan fiksausta ei sillä mitään sädesientä pois saada, sädesienelle on vaan 1 konsti , polttaa pois . Remonttiin menevät rahat menee hukkaan ja pitäs se jo päälliköiden tietää.

    • Ihmehommaa

      Kuka vastuussa piilottelusta?

    • Tiedän-hän-minä

      Aiegin Nykä

    • 28273635

      Ei muuta ku tk kiinni niin loppuu tuo hoitajien jatkuva valittaminen. Mistä sitä sitte työttömänä valittas.

    • voiaikojavoitapoja

      Vaan entäs potilaat joilla paha allergia tai astma? Miten sellaiset pystyy siellä käymään? On jo kummaa hommaa että kukaan ei ole puuttunut.

    • mafiatoimii

      Kuka piiloittelee? Vaatikaa esille oikeita papereita tai vaatikaa uusi tutkimus. Onko terveystarkastajakin vaiennettu vai eikö ammattitauto riitä. Eikö paikkakunnalla ole tutkijoita? Miksi heitä ei palkata tutkimaan terveyskeskusta? Vai pelätäänkö mitä paljastuisi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe