Naiselle hyvää huomenta! :)
Perjantai Aamuun
10
271
Vastaukset
- Monday-Monday
- Gratis
It is Fri-day today....
Ja pizzaperjantaikin. - Monday-Monday
Tiedän, mutta ei ole pizzaperjantaita, eikä muinakaan päivinä pizzaa, en vaan tykkää,,,
- Gratis
Monday-Monday kirjoitti:
Tiedän, mutta ei ole pizzaperjantaita, eikä muinakaan päivinä pizzaa, en vaan tykkää,,,
Mistä sä tykkäät, juoksemisesta ja porkkanoista - arvaan? Pizzaan voi siivota jääkaapin. 😆
- Monday-Monday
Uimisesta, siis talvisin hallissa ja samalla mallilla kesäisinkin.
Mulla kun on tuota pihaa rapsutettavana, ja kaikkea taloon liittyvää juoksettavaa ja hidastettavaakin asiaa, niin eipä jää käsityö harrastuksen ja työn yhdistämisen jälkeen enää joutoaikaa.
Hedelmistä ja juureksista normi ruoasta. Tulikin mieleen, pakkasessa pensasmustikoita mutta ei ne siellä enää kauan ole, vaan ne on mun vattassa kohta ;).
- nnnnnnnnainennnnnn
Miehelle hyvää huomenta! :)
- pep1111111
Onkos sulla myös suo ja sisu? Ja onks sun nimes Jussi? Eli suo, KUOKKA ja Jussi yhtäkuin / ihana pastilli? Sisu. Tuli vaan mieleeni. Ihanaa aamua Kuokalle myös. T. Nainen vainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest766269Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4374345Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön603609Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1352245Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1002160Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m20907En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su58835Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta42800- 78696
- 59695