Onko näillä palstoilla ollenkaan soppeleita

uma888

aiheita immeisille jotka ovat kiinnostuneita henkisistä asioista, vai onko niin että kun on yhden hyvän ystävän tällä saralla löytänyt on kiintiö täynnä tässä elämässä ja seuraavasa kenties voi jatkaa kehitystä/kehittymistä? Sitten kai toimitaankin pelkästään ajatuksen tasolla, emme tarvitse edes tietokoneita.
Vai onko nämä keskustelupalstat tyhjää puppua täynnä?

19

1075

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerro hyvä ihminen miten tämä sinun aloitus ja teksti saadaan sopusointuun???Kyllä kai ajatuksen taso on vielä pikkaisen eri juttu kuin tietokoneen ajatus???

      • Riwka

        En tajunnut mitä tarkoitat.
        Kyllä täällä ihmiset juttelee monenlaisita asioista.
        Et todennäköisesti tarkoita uskon asioita.

        On niin monta mieltä kun on kirjoittajaakin siitä mikä on puppua ja mikä ei.


      • uma888

        kun sanotaan heti kättelyssä - hyvä ihminne - sehän on jo puoli voittoa vai mitä


      • uma888
        Riwka kirjoitti:

        En tajunnut mitä tarkoitat.
        Kyllä täällä ihmiset juttelee monenlaisita asioista.
        Et todennäköisesti tarkoita uskon asioita.

        On niin monta mieltä kun on kirjoittajaakin siitä mikä on puppua ja mikä ei.

        olet oikeassa monenlaista asiaa on keskusteluissa satuin kai johonkin köykäseen kohtaan jatketaan joskus
        en tarkoittanut todellakaan mitään uskonnollista on kai muutakin henkistä olemassa esim telepatia mitä olet mieltä


      • Pirre*
        uma888 kirjoitti:

        olet oikeassa monenlaista asiaa on keskusteluissa satuin kai johonkin köykäseen kohtaan jatketaan joskus
        en tarkoittanut todellakaan mitään uskonnollista on kai muutakin henkistä olemassa esim telepatia mitä olet mieltä

        kysyt miulta, täyttä potaskaa, semmoset etiäiset!


      • Riwka
        uma888 kirjoitti:

        olet oikeassa monenlaista asiaa on keskusteluissa satuin kai johonkin köykäseen kohtaan jatketaan joskus
        en tarkoittanut todellakaan mitään uskonnollista on kai muutakin henkistä olemassa esim telepatia mitä olet mieltä

        Uskon telepatiaan jossain määrin, kun on joskus sattunut kaikenlaista


      • kummitus ;-)
        uma888 kirjoitti:

        olet oikeassa monenlaista asiaa on keskusteluissa satuin kai johonkin köykäseen kohtaan jatketaan joskus
        en tarkoittanut todellakaan mitään uskonnollista on kai muutakin henkistä olemassa esim telepatia mitä olet mieltä

        Keskustelu > Uskonto > Rajatieto, siellä on mm. osastot Yleistä rajatiedosta (oli jotain telepatiajuttua kun selasin), Taikausko, Parapsykologia, Ufot, Kummittelu...

        Mielestäni edelliset eivät kuulu Uskonnon alakategoriaan eli pitää selata keskusteluryhmät niin voi löytyä vaikka mitä outojen yleisotsikoitten alta.


      • Outo lintu
        kummitus ;-) kirjoitti:

        Keskustelu > Uskonto > Rajatieto, siellä on mm. osastot Yleistä rajatiedosta (oli jotain telepatiajuttua kun selasin), Taikausko, Parapsykologia, Ufot, Kummittelu...

        Mielestäni edelliset eivät kuulu Uskonnon alakategoriaan eli pitää selata keskusteluryhmät niin voi löytyä vaikka mitä outojen yleisotsikoitten alta.

        Tämä nyt ei liity uskoakseni telepatiaan. Sitä esiintyy varmaan kaikilla. Eli aivan yhtä äkkiä tulee valtava hyvän olon tunne. Niinkuin aalto liike alhaalta ylöspäin.Vähän voisi verrata vaikka orkkuun :) Tietääkö kukaan, mistä tämä voi johtua? Mikä sen aiheuttaa? Minulle tätä tapahtuu aika usein. Olenkohan jotenkin outo?


      • Outo Lempi
        Outo lintu kirjoitti:

        Tämä nyt ei liity uskoakseni telepatiaan. Sitä esiintyy varmaan kaikilla. Eli aivan yhtä äkkiä tulee valtava hyvän olon tunne. Niinkuin aalto liike alhaalta ylöspäin.Vähän voisi verrata vaikka orkkuun :) Tietääkö kukaan, mistä tämä voi johtua? Mikä sen aiheuttaa? Minulle tätä tapahtuu aika usein. Olenkohan jotenkin outo?

        Kuvailemasi ilmiö on minulle hyvin tuttu ja sitä tapahtuu usein. Usko nyt hyvä ihminen, että se on todellakin orkku, niitähän on monta sorttia ;-)


      • Outo Lintu
        Outo Lempi kirjoitti:

        Kuvailemasi ilmiö on minulle hyvin tuttu ja sitä tapahtuu usein. Usko nyt hyvä ihminen, että se on todellakin orkku, niitähän on monta sorttia ;-)

        Mä tiesin sen. Mä tiesin sen. Oikeassa olin :D :D


    • Pirre*

      kokkeillaanpas huasttoo iliman konneita keskennään - jo tasot paranj!

      • pohpoika

        kyl yritin saada yhteyttä ilman tätä rakkinetta mutta ei ky onnistunut eilen kun tämä ei pelanu lainkaan**** :)


      • Pirre*
        pohpoika kirjoitti:

        kyl yritin saada yhteyttä ilman tätä rakkinetta mutta ei ky onnistunut eilen kun tämä ei pelanu lainkaan**** :)

        kuulin luulin tuuleksi, taivaanrantaan...se olittii sinä:))
        Mikäs masinassa mättää, mikä nettiselain sinulla on?
        Minä vaihdoin tähän Mozillaan ja rupesipa pelittämään paremmin.


      • pohpoika
        Pirre* kirjoitti:

        kuulin luulin tuuleksi, taivaanrantaan...se olittii sinä:))
        Mikäs masinassa mättää, mikä nettiselain sinulla on?
        Minä vaihdoin tähän Mozillaan ja rupesipa pelittämään paremmin.

        vetelee kondensaattori tiputtaa emolevyn päälle kuulema nestettä että odotettavissa viimenen värssy tälläkeskus yksiköllä.
        pännii kone vasta reilu neljävuotta vanha


      • Pirre*
        pohpoika kirjoitti:

        vetelee kondensaattori tiputtaa emolevyn päälle kuulema nestettä että odotettavissa viimenen värssy tälläkeskus yksiköllä.
        pännii kone vasta reilu neljävuotta vanha

        on nestejäähdytteistä mallia se keskusyksikkösi:)))


      • pohpoika
        Pirre* kirjoitti:

        on nestejäähdytteistä mallia se keskusyksikkösi:)))

        ei vaan kondensaattiri on sähkön muutossa tarvittava laite eli jännitettä muutetaan


    • kirjosieppo

      jos tarkoitat sitä mitä luulen, mutta ihan kivaa puppua täällä silti useimmiten jutellaan !:) Meinaatko, että siinä seuraavassa elämässä ollaan sitten jo niin kehittyneitä, ettei näitä tietokoneita enää tarvita ollenkaan ?:)

      • Riwka

        Hirveä ajatus, siitä tulis tavaton sotku.


    • ?????

      Yritin etsiä sitä henkisten asioiden palstaa, mutta en löytänyt. Sellainen kyllä on, ja niitä on useitakin. Olen pyörinyt itsekin siellä.

      MUTTA...olikohan sitten jonkun muun kuin SUOMI24 kautta?

      Etsi niin löydät, jos et ole jo löytänytkin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1812
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1297
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      66
      638
    Aihe