Onko näillä palstoilla ollenkaan soppeleita

uma888

aiheita immeisille jotka ovat kiinnostuneita henkisistä asioista, vai onko niin että kun on yhden hyvän ystävän tällä saralla löytänyt on kiintiö täynnä tässä elämässä ja seuraavasa kenties voi jatkaa kehitystä/kehittymistä? Sitten kai toimitaankin pelkästään ajatuksen tasolla, emme tarvitse edes tietokoneita.
Vai onko nämä keskustelupalstat tyhjää puppua täynnä?

19

1049

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerro hyvä ihminen miten tämä sinun aloitus ja teksti saadaan sopusointuun???Kyllä kai ajatuksen taso on vielä pikkaisen eri juttu kuin tietokoneen ajatus???

• Riwka

En tajunnut mitä tarkoitat.
        Kyllä täällä ihmiset juttelee monenlaisita asioista.
        Et todennäköisesti tarkoita uskon asioita.

On niin monta mieltä kun on kirjoittajaakin siitä mikä on puppua ja mikä ei.

• uma888

kun sanotaan heti kättelyssä - hyvä ihminne - sehän on jo puoli voittoa vai mitä

• uma888
        Riwka kirjoitti:

En tajunnut mitä tarkoitat.
        Kyllä täällä ihmiset juttelee monenlaisita asioista.
        Et todennäköisesti tarkoita uskon asioita.

On niin monta mieltä kun on kirjoittajaakin siitä mikä on puppua ja mikä ei.

olet oikeassa monenlaista asiaa on keskusteluissa satuin kai johonkin köykäseen kohtaan jatketaan joskus
        en tarkoittanut todellakaan mitään uskonnollista on kai muutakin henkistä olemassa esim telepatia mitä olet mieltä

• Pirre*
        uma888 kirjoitti:

olet oikeassa monenlaista asiaa on keskusteluissa satuin kai johonkin köykäseen kohtaan jatketaan joskus
        en tarkoittanut todellakaan mitään uskonnollista on kai muutakin henkistä olemassa esim telepatia mitä olet mieltä

kysyt miulta, täyttä potaskaa, semmoset etiäiset!

• Riwka
        uma888 kirjoitti:

Uskon telepatiaan jossain määrin, kun on joskus sattunut kaikenlaista

• kummitus ;-)
        uma888 kirjoitti:

Keskustelu > Uskonto > Rajatieto, siellä on mm. osastot Yleistä rajatiedosta (oli jotain telepatiajuttua kun selasin), Taikausko, Parapsykologia, Ufot, Kummittelu...

Mielestäni edelliset eivät kuulu Uskonnon alakategoriaan eli pitää selata keskusteluryhmät niin voi löytyä vaikka mitä outojen yleisotsikoitten alta.

• Outo lintu
        kummitus ;-) kirjoitti:

Keskustelu > Uskonto > Rajatieto, siellä on mm. osastot Yleistä rajatiedosta (oli jotain telepatiajuttua kun selasin), Taikausko, Parapsykologia, Ufot, Kummittelu...

Mielestäni edelliset eivät kuulu Uskonnon alakategoriaan eli pitää selata keskusteluryhmät niin voi löytyä vaikka mitä outojen yleisotsikoitten alta.

Tämä nyt ei liity uskoakseni telepatiaan. Sitä esiintyy varmaan kaikilla. Eli aivan yhtä äkkiä tulee valtava hyvän olon tunne. Niinkuin aalto liike alhaalta ylöspäin.Vähän voisi verrata vaikka orkkuun :) Tietääkö kukaan, mistä tämä voi johtua? Mikä sen aiheuttaa? Minulle tätä tapahtuu aika usein. Olenkohan jotenkin outo?

• Outo Lempi
        Outo lintu kirjoitti:

Tämä nyt ei liity uskoakseni telepatiaan. Sitä esiintyy varmaan kaikilla. Eli aivan yhtä äkkiä tulee valtava hyvän olon tunne. Niinkuin aalto liike alhaalta ylöspäin.Vähän voisi verrata vaikka orkkuun :) Tietääkö kukaan, mistä tämä voi johtua? Mikä sen aiheuttaa? Minulle tätä tapahtuu aika usein. Olenkohan jotenkin outo?

Kuvailemasi ilmiö on minulle hyvin tuttu ja sitä tapahtuu usein. Usko nyt hyvä ihminen, että se on todellakin orkku, niitähän on monta sorttia ;-)

• Outo Lintu
        Outo Lempi kirjoitti:

Kuvailemasi ilmiö on minulle hyvin tuttu ja sitä tapahtuu usein. Usko nyt hyvä ihminen, että se on todellakin orkku, niitähän on monta sorttia ;-)

Mä tiesin sen. Mä tiesin sen. Oikeassa olin :D :D

• Pirre*

kokkeillaanpas huasttoo iliman konneita keskennään - jo tasot paranj!

• pohpoika

kyl yritin saada yhteyttä ilman tätä rakkinetta mutta ei ky onnistunut eilen kun tämä ei pelanu lainkaan**** :)

• Pirre*
        pohpoika kirjoitti:

kyl yritin saada yhteyttä ilman tätä rakkinetta mutta ei ky onnistunut eilen kun tämä ei pelanu lainkaan**** :)

kuulin luulin tuuleksi, taivaanrantaan...se olittii sinä:))
        Mikäs masinassa mättää, mikä nettiselain sinulla on?
        Minä vaihdoin tähän Mozillaan ja rupesipa pelittämään paremmin.

• pohpoika
        Pirre* kirjoitti:

kuulin luulin tuuleksi, taivaanrantaan...se olittii sinä:))
        Mikäs masinassa mättää, mikä nettiselain sinulla on?
        Minä vaihdoin tähän Mozillaan ja rupesipa pelittämään paremmin.

vetelee kondensaattori tiputtaa emolevyn päälle kuulema nestettä että odotettavissa viimenen värssy tälläkeskus yksiköllä.
        pännii kone vasta reilu neljävuotta vanha

• Pirre*
        pohpoika kirjoitti:

vetelee kondensaattori tiputtaa emolevyn päälle kuulema nestettä että odotettavissa viimenen värssy tälläkeskus yksiköllä.
        pännii kone vasta reilu neljävuotta vanha

on nestejäähdytteistä mallia se keskusyksikkösi:)))

• pohpoika
        Pirre* kirjoitti:

on nestejäähdytteistä mallia se keskusyksikkösi:)))

ei vaan kondensaattiri on sähkön muutossa tarvittava laite eli jännitettä muutetaan

• kirjosieppo

jos tarkoitat sitä mitä luulen, mutta ihan kivaa puppua täällä silti useimmiten jutellaan !:) Meinaatko, että siinä seuraavassa elämässä ollaan sitten jo niin kehittyneitä, ettei näitä tietokoneita enää tarvita ollenkaan ?:)

• Riwka

Hirveä ajatus, siitä tulis tavaton sotku.

• ?????

Yritin etsiä sitä henkisten asioiden palstaa, mutta en löytänyt. Sellainen kyllä on, ja niitä on useitakin. Olen pyörinyt itsekin siellä.

MUTTA...olikohan sitten jonkun muun kuin SUOMI24 kautta?

Etsi niin löydät, jos et ole jo löytänytkin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1714
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1222
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      906
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      874
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe