Huomasin toisessa rinnassani selvästi muusta rintakudoksesta poikkeavan kovan epämääräisen muotoisen kyhmyn. Toisessa rinnassa ei ole mitään samanlaista. Kävin lääkärillä ja sen jälkeen mammografiassa sekä ultraäänessä, mutta näissä tutkimuksissa ei löytynyt kuulemma mitään poikkeavaa. Yritin kysyä mikä tuo kovempi kohta voisi olla, mutta lääkäri ei osannut sanoa. Näytettä tai koepalaa ei tuosta otettu koska mammografia/ultra normaalit. Helpotus oli toki suuri, mutta jäi kuitenkin vaivaamaan mikä tuo voisi olla. Voiko rinnan "normaali rakenne" olla sellainen että kudos (?) on yhdestä kohdasta kovempi? Tuo kohta ei ole kuin korkeintaan 2-3 cm läpimitaltaan, siksi tuntuu kyhmynä. Onko muilla ollut vastaavaa? Mikä se on ollut? Olen pian 40-vuotias eikä minulla ole lapsia, eli rintani ovat kai enimmäkseen kehitysvaiheensa ohittaneet.
En tiedä onko tämä oikea alue tälle aiheelle mutta en löytänyt sopivampaa.
Epäselvä kyhmy rinnassa, mitä voi olla?
mietityttää
0
66
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013