Heippa. Heti alkuun, tiedostan että kuukautisten alkaminen on ainakin yleensä merkki siitä että ei ole raskaana. MUTTA, mulla on tällaine tilanne, harrastin seksiä oviksen aikaan ja mulla on ollut nyt pitkän aikaa säännölliset kuukautiset, harvoin ovat myöhässä edes 2 päivää. Mutta tällä kertaa mulla alko menkkamaisia kipuiluja jo useempi päivä sitten sekä vihlaisuja jossain munasarjojen kohdilla. Tänään kuitenkin menkat alkoi, ovat olleet n. viikon nyt myöhässä. Tein kolme päivää sitten testin joka näytti negaa. Lapsi ois tervetullut, mutta sitä en oo toivomalla toivonut tai stressannut niin että menkat ois vauvakuume stressin takia myöhästyneet. Mulla ei ikinä stressi oo vaikuttanut menkkoihin eikä oikein mikään muukaan. Tää tilanne on hieman outo niin siks aattelin kysästä jos täältä sais jotai järkeviä vastauksia, onko mahdollista menkoista huolimatta että olisin raskaana? Rinnat tosiaan oli kipeet ja turvoksissa jo useamman päivän, vihlaisut alavatsassa, valkovuotoa mitä mulla ei ikinä oikeestaan tuu ennen menkkoi, oviksen tienoilla ja menkkojen jälkeen kylläkin. Myöskin mulla aina vaan max pari päivää ennen menkkoja alkaa vähä kramppaileen vatsa, ei koskaan yli viikkoa oo tuntunu tommosta. Haluisin kuulla onko kellään muulla ollut samankaltasta tilannetta/oireita, menkat alkanu myöhässä, mutta ois kuitenki ollu raskaana? Mä varmaan ootan että kestääkö nää ihan normaalin vuodon verran ja varailen sitten aikaa lääkäriin, toki tää voi olla jotain muutakin niin hyvä käydä tarkistamassa. Toivottavasti saitte tästä kirjotuksestani jotai selvää ja saisin asiallisii vastauksii :)
Raskaana vaikka menkat alko?
VähänHämillään
1
273
Vastaukset
- Lekru
Odotahan paripäivää ja tee uusi testi, jolloin istukkahormonin määrä on suurempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.743870Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j933251Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1162547Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.191730Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m751516Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.1261481Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä751413- 1001400
- 551103
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä591091