Mulla on 150M yhteys dna 4G, joka antaa 3M
Pöytäkoneessa on Usb wlantikku-joka yltää 150mbps
Modeemi on tietokoneen pöydällä ikkunan vieressä ja tietokone on metrin päässä tässä,jossa on tämä Wlantikku.
Yhteyttä ei käytä muitakuin minä.
Testasin kaikkia kanavia muttei auta, sammutin modeemin jne.. ei mitään auta.
Signaali on hyvä muttei tehoja ole.
internet yhteys
2
235
Vastaukset
- Turbo-Urpo
"DNA 4G"
Minullakin oli tuo, mutta vain kokeiluajan, ja tein aivan saman huomion. Öiseen aikaan saattoi satunnaisesti olla jopa 75Mbps, mutta kun käyttö pääsääntöisesti oli iltapäivän aikaan, sanoin sen irti, ja vaihdoin toiseen palveluun.
Olen melko varma että et löydä antennille mitään paikkaa missä ruuhka aikaan saisit paremman tuloksen, koska lähin masto on ilmeisesti jo nyt ylikuormitettu, asutusta maston läheisyydessä liikaa, ja jaettu kaista ei vaan riitä kaikille päivän kaikkina aikoina.
Tämä oli siteen "MUTU" veikkaus, mutta itse koettu. - rottenpotatoes
Nopeus modeemilta tietokoneelle ei merkitse mitään jos 4G nopeus Dna:n tolpalta modeemiin on onneton.
Kokeile vaihtaa modeemi 3G-vastaanottoon jos olisi parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233061Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122149Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.692000Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001843Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761573Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401356Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141292Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111085
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151066