Onko olemassa jotain niksiä mistä tietää mikä on minäkin joukkueen fanikatsomo? Esim kotimaisessa jääkiekossa kerrotaan selkeästi mihin suuntaan kotijoukkue pelaa 1 ja 3 erän ja voi päätellä missä on fanikatsomo, mutta mites jalkapallossa? Arvonnalla (kolikolla) arvotaan aloittaja ja puoli kummalla aloitetaan. Kun lippuja yrittää tilata,niin näkyy vain katsomo kartta, ei mainintaa fanikatsomosta.
Esim nyt olen itse menossa Nizzaan ja haluaisin tunnelman takia istumaan fanikatsomon läheisyyteen, mutta en mistään löydä tietoa kumpi on fanipääty.
Mikä on fanikatsomo???
Kipep
0
799
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614388KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1503187Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482502Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512435- 982115
- 241883
- 231632
- 301616
- 1611484
- 341253