Repikää tuosta !

" Puoliso palasi tänne Thaimaahan, Bangkokiin, ja tulin hänen mukanaan.
Siinä vaiheessa minulla ei ollut sellaista rakkaussuhdetta tähän maahan,
joka monilla on. Nyt tuntuu jo siltä, että tämä on minulle koti.

Kun Eskola oli asunut Thaimaassa kuusi kuukautta, iski kulttuurishokki.

– Tuli mietittyä, olisiko kaikki sittenkin Suomessa paremmin. Kaikki täällä
oli niin täysin erilaista kuin Suomessa, ja lähiperhe ja ystävät olivat siellä.


Tuli mietittyä, olisiko kaikki sittenkin Suomessa paremmin.
Eskola piipahti Suomessa. Viikon matkalla kulttuurishokki hävisi.

– Sen jälkeen ei ole tullut tunnetta, että pitäisi lähteä. Asiaan toki vaikutti
sekin, että silloin oli syyskuu ja aika huono sää. Ymmärsin, että oma perhe
on yhä siellä. Pidän heidän kanssaan tiiviisti yhteyttä koko ajan."


TÄMÄ ON VAIN KYLMÄ TOTUUS !
Oli siellä sitten Kela tai sairasloma tai millä Pultsari-rahoilla vain.
Oli sitten läski tai laiha tai lyhyt, niin se vain on Paras Thaimaa ja
sokerina pohjalla Pattaya.

14

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PerheenKansKokoAjan

      Mukava että on ihmisiä jotka kirjoittaa Pattayan matkailupalstalle kertoen että pitää yhteyttä oman perheensä kanssa ja siitä pitäisi repiä jotain.

    • Tuo juttuhan oli Laurista, joka asuu ja työskentelee Bangkokissa, ei Pattayalla.
      Lauri oli työskentelemässä Australiassa jossa tapasi nykyisen puolisonsa (ehkä Thai, mutta sitä ei juttu kerro tarkemmin, Thaimaassa asuu ja työskentelee myös runsaasti Ausseja) ja kun puoliso palasi Thaimaaseen, niin Lauri meni mukana ja asuvat Bangkokissa. Lauri työskentelee etätyönä Amerikkalaiselle tietotekniikkayritykselle ja ja saa Amerikkalaisen palkkatason mukaista palkkaa.


      • MaijaNewsDilleltä
        santtu_1975X kirjoitti:

        Ja tuossa vielä linkki alkuperäiseen artikkeliin:
        https://www.is.fi/taloussanomat/oma-raha/art-2000005658421.html

        Hyvä info.
        Juurihan noin toimii 20kymppi tuhansin nimimerkein ollen kaikesta kaikki tietävä ja nimenomaan siirtäen kaiken minkä imuroi internetistä, niin omaksi kokemuksekseen ja omaksi tiedokseen.


      • JohnLennon

        Aviolehmä. Tapsa ei ole 2010 eikä ole moni muukaan. Koetahan opetella erottamaan ihmiset toisistaan. Minäkään en ole John Lennon vaikka laitan sen tähän nimimerkikseni ja kirjoitan selkeää suomen kieltä.


      • 63NumBall

        Oletkos sinä resu 2010, vai moni muukaan.... sekopää... koetahan erottaa ihmiset toisistaan reppana.


      • kielenhuoltaja

        Puoliso palasi muuten Thaimaahan.


    • Lu-hanski

      Pattaya on ö-luokan miehille, peräkammarinpojille ja syrjäytyneille paratiisi.

      Että silleen-.

      • amaliaton

        Miksi se Pattaya sinua kuitenkin kiinnostaa, nainen.


      • Laatumies45

        Totuus ei pala tulessakaan, näin on pattaya on looserien paratiisi.


      • LerppaVoi
        Laatumies45 kirjoitti:

        Totuus ei pala tulessakaan, näin on pattaya on looserien paratiisi.

        Ainakin aamun Ylellä on Lerpalle lohduttavaa tekstiä;

        Vitutukseen ei mielestäni voi kuolla.

        TEEMU KESKISARJA


      • 42Herännyt
        LerppaVoi kirjoitti:

        Ainakin aamun Ylellä on Lerpalle lohduttavaa tekstiä;

        Vitutukseen ei mielestäni voi kuolla.

        TEEMU KESKISARJA

        Junttilassa herätty, kiva.
        Vastaile ny kaikkiin sinua kiinnostaviin aiheisiin niin anna sulle v-sanaa sen jälkeen hieman antamaan voimia loppupäivän oireiluihisi.


      • 63NumBall
        LerppaVoi kirjoitti:

        Ainakin aamun Ylellä on Lerpalle lohduttavaa tekstiä;

        Vitutukseen ei mielestäni voi kuolla.

        TEEMU KESKISARJA

        Katsos eiks ylen ohjelmat mene hieman yli pattayaboysseilta, 7 päivää lehti tilauksessa...


      • seonlerpanlaiffia
        63NumBall kirjoitti:

        Katsos eiks ylen ohjelmat mene hieman yli pattayaboysseilta, 7 päivää lehti tilauksessa...

        Lerppa dokaa taas tuonne keskiviikkoon saakka. Siinä paikkeilla astuu Lerpasta esiin Onkopoika joka alkaa kyselemään mahoista ja hokee vittua.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe