Bussi kentältä Palmanovaan

ehkäbussilla

Ostetaanko bussilippu kuskilta vai automaatista?

8

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palmaaaan

Ainakin Palman kaupungin busseissa ostin lipun suoraan kuskilta nyt tämän vuoden maaliskuussa. Taxi kentältä keskustaan 22 E. Valkoinen ns lentokenttätaxi luotettava.

• ehkäbussilla

Kiitos vastauksesta, eli Palmanovaan taxi sitten arviolta tuplat. Hyvä pitää mielessä tuo valkoinen taxi sillä katsoin bussiaikataulua ja voi olla, ettei välttämättä keretä lähtevään bussiin.
      Saa vinkata muutakin, onko Palmassa jotain tiettyä shoppailupaikkaa tms.?

• Portopi

Palman länsilaidalla Palmanovaan vievän tien varrella on Pirtopi-niminen iso ostoskeskus: http://www.portopicentro.es/ Palmanovaan kulkevat bussit menevät satamaa reunustamaa Paseo Maritimoa pitkin aivan ostarin vierestä. Lähin pysäkki on kuitenkin muutaman sadan metrin kävelymatkan päässä, eli ei aivan ostarin kohdalla. Käveltävä olisi siis kaupungin keskustaan päin. Tietysti ostarin edestä voi ottaa myös taksin. Bussilippu Palmanovaan maksoi viime kesänä muistaakseni 1,30 euroa, tai ainakin sinne päin.

• ehkäbussilla

Loistavaa kiitos, lisää saa vinkata :)

• palmaaaan

Siellä on myös uudempi Palman itäpuolella sijaitseva shopingcenter FAN jonne pääsee bussilla. En vain muista bussin numeroa. Siellä Primark liike josta saa tosihalvalla etupäässä vaatteita. Sama liike esim Berliinissä ja Las Palmasissa ja aina olen tehnyt löytöjä: puuvillaisia t paitoja sukkia ja alusvaatteita..... jos niitä nyt matkan päästä viitsii kotiin kuljettaa. Riippuu mitä haluaa mutta tuossa ostoskeskuksessa kaiken sortin liikkeitä riittää.

• amalii
    • palmaaaan

No kaikkihan sen tietää mutta voihan täällä kysyä ja vastata silti....

• taiKÄVELLEN

Iltalennolla ainut vaihtoehto on taxi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1409
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      938
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      900
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      798
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      782
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      64
      731
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33