Bussi kentältä Palmanovaan

ehkäbussilla

Ostetaanko bussilippu kuskilta vai automaatista?

8

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palmaaaan

Ainakin Palman kaupungin busseissa ostin lipun suoraan kuskilta nyt tämän vuoden maaliskuussa. Taxi kentältä keskustaan 22 E. Valkoinen ns lentokenttätaxi luotettava.

• ehkäbussilla

Kiitos vastauksesta, eli Palmanovaan taxi sitten arviolta tuplat. Hyvä pitää mielessä tuo valkoinen taxi sillä katsoin bussiaikataulua ja voi olla, ettei välttämättä keretä lähtevään bussiin.
      Saa vinkata muutakin, onko Palmassa jotain tiettyä shoppailupaikkaa tms.?

• Portopi

Palman länsilaidalla Palmanovaan vievän tien varrella on Pirtopi-niminen iso ostoskeskus: http://www.portopicentro.es/ Palmanovaan kulkevat bussit menevät satamaa reunustamaa Paseo Maritimoa pitkin aivan ostarin vierestä. Lähin pysäkki on kuitenkin muutaman sadan metrin kävelymatkan päässä, eli ei aivan ostarin kohdalla. Käveltävä olisi siis kaupungin keskustaan päin. Tietysti ostarin edestä voi ottaa myös taksin. Bussilippu Palmanovaan maksoi viime kesänä muistaakseni 1,30 euroa, tai ainakin sinne päin.

• ehkäbussilla

Loistavaa kiitos, lisää saa vinkata :)

• palmaaaan

Siellä on myös uudempi Palman itäpuolella sijaitseva shopingcenter FAN jonne pääsee bussilla. En vain muista bussin numeroa. Siellä Primark liike josta saa tosihalvalla etupäässä vaatteita. Sama liike esim Berliinissä ja Las Palmasissa ja aina olen tehnyt löytöjä: puuvillaisia t paitoja sukkia ja alusvaatteita..... jos niitä nyt matkan päästä viitsii kotiin kuljettaa. Riippuu mitä haluaa mutta tuossa ostoskeskuksessa kaiken sortin liikkeitä riittää.

• amalii
    • palmaaaan

No kaikkihan sen tietää mutta voihan täällä kysyä ja vastata silti....

• taiKÄVELLEN

Iltalennolla ainut vaihtoehto on taxi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      197
      6841
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2026
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1678
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1380
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1055
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      977
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe