Nyt se on sitten se aika..... :)

Mä oon aina rakastanut kevättä ja nyt tuntuu, että on oikeasti se aika tullut <3

Lumet hupenee silmissä ja niin ihanat lintuset ovat taas alkaneet viserrellä pihapuissa.
Yksi kevään merkki on myös, kun alkaa taas jääkiekon MM-kilpailut. Siinä on soffapotuilla ja penkkiurheilijoilla taas urakkaa edessä ;))

Vappu myös kolkuttelee ovella. Kaupungillakin on varmasti taas monenlaista hulinaa ja punaisia nenujakin moni hankkii..joko juomalla tai tappelulla :P

Miten juhlitte vai meneekö ohi juhlimatta? Joko sima/kiljuämpärit porisee? ;)

Kotityöt nyt jäädä saa
Me vaan juodaan shampanjaa
lauletan ja tanssitaan, kun
Vappua nyt juhlitaan
Hauskaa tulevaa Vappua kaikille :)

43

671

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sun_flower

Kiitos, ei ole kummempia suunnitelmia. Menen kai mökille jos ilmat sallii parin tyttökaverin kanssa:)

• LohtajanPäivikinmies

Älä sinä hypi reviirille. Lähen mökkeilemähän kolmen nartun kaa..

• Kuulostaa mukavalta :) Näin keväällä on varmasti tosi kiva olla mökkeilemässä.

Voi ku sitä omistaiski mökin...ja viel järven tai merenrannalta. Mä oisin ku tatti siellä :)

• Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

Kuulostaa mukavalta :) Näin keväällä on varmasti tosi kiva olla mökkeilemässä.

Voi ku sitä omistaiski mökin...ja viel järven tai merenrannalta. Mä oisin ku tatti siellä :)

Se on ok paikka toukokuusta syyskuuhun, talvisin liian kalsea kun ei ole kunnon lämmitystä ja mukavuuksia:)

• Sun_flower kirjoitti:

Se on ok paikka toukokuusta syyskuuhun, talvisin liian kalsea kun ei ole kunnon lämmitystä ja mukavuuksia:)

No useimmat ihmiset ehtiiki mökkeilemään just keväästä syksyyn :)
        Ajatteleppa..uusi hirsimökki jossa ihana takka kevät-ja syysiltoihin ja muuteski kaikki normimukavuudet. Tietysti mökki sijaitsis jossai järvenrannalla missä ois ihana hiekkaranta ja lähin naapuri järven toisella puolella.
        Rannalla ihana laituri mihin vois mennä aamulla istumaan kahvikupposen kanssa ja kuunnella lintujen ihanaa laulua <3 <3 <3 Huoh..tulipa väännettyä tähän mun suurin unelmani.. :}

Mut mukavaa ja turvallista vappuilua sulle sinne mökille. :)

• nännien

Nuolisin mökilläni kaikki, 18 vuotiaat...loppuun asti

• Härmänhäijy

Mää lähäres pilikhille peräpoholajahan ja soon niin et siäl ei akkoi taraviha notta juuu...

• peräkorvenperkkeles

soon saatana lauvantaiilta sillälailla että mää pysyn pöksäsäni ja laitan telekun kiinni kännykän kiinni oven kiinni peltin kiinni tietokonehen kiinni ration kiinni kiinni turvan kiinni silimän kiinni toisenki silimän kiinni enkä herää ennenku vapun jäläkehen sanonkomä notta wallan..

• No täytyy tässä katsoa jos pimatsut saavat ylipuhuttua mukaansa vapun juhlintaan vai luutuaako meitsi vaan kämpän ikkunoita. Sinnepäin en kumminkaan lähtenyt parin päivän takia kun toi rantalentiskausikin on vasta edessäpäin.. :-)

• Mä veikkaan, että ikkunat saa jäädä ;) Eihän ne lasipöpöt mihinkää karkaa kumminkaa.

Jos lähen juhlimaan, niin muista ehdottomasti vaihtaa pöksyt..Ei sen takia, että niitä kellekkää esittelisit, mut ihan vaan hajun tskia ;))

• Peukut Iilimatoselle runoilusta kun loppusoinnutkin rimmasivat melkeinpä kohdalleen.. ;-D

• Ööh..voi Butsi..sun peukkus tuli nyt ihan syyttä, ku mä kopioin tuon. Älä kerro kenellekkään pliis..? ;))

Mä en jaksanu ite runoilla. Jos olisin, niin se olis ollu huippuruno ;))))

• tinttu-liina kirjoitti:

Ööh..voi Butsi..sun peukkus tuli nyt ihan syyttä, ku mä kopioin tuon. Älä kerro kenellekkään pliis..? ;))

Mä en jaksanu ite runoilla. Jos olisin, niin se olis ollu huippuruno ;))))

Ai et oli mageesti kopsattu runo. Oli silleen niinku Eino Leinoo... ;)

• artagnan kirjoitti:

Ai et oli mageesti kopsattu runo. Oli silleen niinku Eino Leinoo... ;)

Oli vai? :]

• Okvfey

Onneksi kesä on lyhyt. Kohta on taas syksy ja talvi.

• No minusta on kiva ku kesä tulee. Ei haittaa vaikka kestäis kuinka kauan.

• Tää menee ihan muihin juttuihin, mut eipä mitään..
      Katoin äsken videopätkän ulkomailta, missä eläintenpelastuspartio otti kiinni pienen hylätyn ja pelokkaan koiran. Tuommosta ei voi kyllä katsoa ilman, että simmut kastuu :((

Kyllä täytyy ihailla noiden ihmisten työtä, ku auttavat tuollasia kodittomia ja usein loukkaantuneita ja nälkiintyneitä eläimiä <3
      Upeaa nähdä miten se eläin hoidetaan kuntoon ja se saa hyvää hoitoa ja rakkautta.
      Joka kerta ku oon tuollasen kattonu, nii mun tekis nii mieli mennä ja halata noita ihania ihmisiä! <3<3

• keväisiä_mietteitä

Pihatöiden merkeissä vietän vappua, haravoin lehtiä ja nikkaroin paikkoja. Semmoista nuorempien mielestä intohimotonta, kaiketi;) Noh, entäpä sinä, oletko vappuihmisiä?

• Oot sitten yhtä tylsä tyyppi ku minäkin :))

Aika kuivia tyyppejä vai mitä? ;)

• keväisiä_mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

Oot sitten yhtä tylsä tyyppi ku minäkin :))

Aika kuivia tyyppejä vai mitä? ;)

Sinun kohdallasi rohkenen epäillä mutta täällä suunnalla luonnehdintasi pitänee paikkaansa. Tyttäret käyvät jopa pilkkaamassa kävelysauvahankintaani, eivät kuulemma kehtaa näyttäytyä samaan aikaan kun iskä kuntoilee;)

• keväisiä_mietteitä kirjoitti:

Sinun kohdallasi rohkenen epäillä mutta täällä suunnalla luonnehdintasi pitänee paikkaansa. Tyttäret käyvät jopa pilkkaamassa kävelysauvahankintaani, eivät kuulemma kehtaa näyttäytyä samaan aikaan kun iskä kuntoilee;)

:))
        Tiiäkkö, mä olen kerran uteliaisuuttani tesstannu kävelysauvoja ja mulle tuli koko ajan semmonen hassu tunne, että mulla on unohtunu sukset :)))

Siitä ajatuksesta ku pääsin, nii sitten alkoikin tuntumaan, että sauvat vaa jarruttaa menoa :)

• Kotityöt jäädä saa,
      mutten samppanjaa juo.
      Aurinko ilman alkoholia hymyn huulille suo
      ja seuravana aamulla töihin jaksaa.
      Pihalla hommia riittää
      ja aurinko taivaan värittää.

Hih.

• Ilmannimellä runosuonet sykkii paremmin ku mulla :)

• Hih. Kohta nukkumaan

• Luultavasti juhlin Vappua mun uusissa bikineissä ja istun meidän ulkoporealtaassa juomassa simaa mun kavereiden kanssa... :))

• Ihan ulkona?? Näin vilukinttuna tuli ekaks toi mieleen :]

Mut hauskalta vaikuttaa sun suunnitelmat. :)
        Pakko viel kysyä, että tarkoititko simaa vai "simaa"? ;)

• kuuma_pakkaus
        tinttu-liina kirjoitti:

Ihan ulkona?? Näin vilukinttuna tuli ekaks toi mieleen :]

Mut hauskalta vaikuttaa sun suunnitelmat. :)
        Pakko viel kysyä, että tarkoititko simaa vai "simaa"? ;)

Toi neitokainen tyrmää kauneudellaan, jannuilla kuivuu silmät päähän kun eivät malta räpätä.

• kuuma_pakkaus kirjoitti:

Toi neitokainen tyrmää kauneudellaan, jannuilla kuivuu silmät päähän kun eivät malta räpätä.

Sulla olis tärkeempääkin tekemistä, ku kirjotella tänne tuota lapsellista jorinaa..hanki aivot ja elämä!

• Tota noin... Kai mä sit änkeen tonne samaan altaaseen... ;)

• Meinaakko ängetä? ;))
        Pääset pullistelemaan lihaksillas..
        Miten mulle tulee aina mieleen toi Uuno Turhapuron keikailut tyttöjen edessä :)))
        En siis kuitenkaa tarkota, että sä Turhapuro olisit ;)

• Kevät on kiva vuodenaika mutta kesä on paras. Tämä suomi24 on pyllystä.. Aina tökkii.. En ole päässyt tänne vastaamaan.. Hyvääja rauhallista vappua!😎

• Kiitos samoin Kittie :)

Kesä on ihana ja kevät on siitä mukava vuodenaika, kun luonto alkaa talven jälkeen herätä eloon :)

Tää sivusto on kyllä kummasti jumittanut :/

• KokkolanYksinäinen

Jaa, vappu, eipä oikein mitään erikoista. Ennen vappuna otettiin kellarista siemenperunat itämään, mutta eipä tarvi enää, kun on perunan istutus loppu, kun väki vähenee ja pelloista on luovuttu.
      Simaa en laittanut tänä vappuna, enkä rasvarinkeleitäkään keittänyt, kuten joka vappu on tapana.
      No silmänruokaa alkaa olemaan, kun naiset ja neidot pukeutuu kesäisesti eli vaatteet vähenee ja osin tiukkenee.
      No, tulin just kuntosalilta kotiin ja huomenna meen varmaan taas salille ähkimään iltasella.
      Kai sitä tulee käytyä kaupungilla huomenna päiväsaikaan.
      En ohjelmasta perusta, mutta naisia ja neitoja vois katella.
      Miks muuten naiset ja neidon on näin kesän lähestyessa jotenkin hurmaavan oloisia???

• Jaa'a..enpä tiiä vastausta tuohon...

• näin_arvelen

Hormoonit alkavat hyrräämään puolin ja toisin, olisko se siinä?

• KokkolanYksinäinen
        näin_arvelen kirjoitti:

Hormoonit alkavat hyrräämään puolin ja toisin, olisko se siinä?

Hyrrääks naisillakin hormoonit näin keväällä ja kesällä, entä hyrrääkö naisilla hormoonit muinakin aikoina vuodesta, vai vaan keäällä ja kesällä.
        Miehellä hormoonit hyrrää läpi vuoden, ainakin mulla, mut turhaan ne hyrrää....

• Mukavaa Vappupäivää kaikille palstan ihanille rekatuille Tontulle, Kittielle, Arielille, Butsille ja Artsille..nii ja Temmille ♡♡
      Sekä tietysti muutamalle vakiorekkaamattomalle, jotka osaavat myös rekattujen lailla käyttäytyä ihmisittäin ♡

Jos nuppia kolottaa eilisestä, niin Buranaa suukkuun ;)

• Kiitos, samaa toivotan sulle ja muillekkin asiallisille kirjoittajile.

Törkeää tuo kuvien laittelu liittyen Arieliin... Toivottavasti palstan ilopilleri ei ota liian isoa hernettä nenään finninaamojen "hauskoista" jekuista...:(

• HerraToljanter kirjoitti:

Kiitos, samaa toivotan sulle ja muillekkin asiallisille kirjoittajile.

Törkeää tuo kuvien laittelu liittyen Arieliin... Toivottavasti palstan ilopilleri ei ota liian isoa hernettä nenään finninaamojen "hauskoista" jekuista...:(

Kiitos tonttuseni :))

Juuh..mä en sitten millään ymmärrä, että miten voi jotku ihmiset olla noin äärettömän katalia ja typeriä.. :(

No Ariel on fiksu ja järkevä tyttönen. Osaa varmasti jättää tollasten paskiaisten tekoset toisarvosiks. Ittensä noi vaan nolaa...
        Joten Ariel..pois pakastimelta. Säästä ne herneet johonki hyvään ruokaan ja nosta sievä nenu pystyyn ja anna piutpaut tuollasille ihmisille, jotka eivät ole sen arvoisia, ettet enää tulisi tänne ♡
        Me ollaan täällä ja ethän sä ny voi palstakamujas hylätä..ethän? ♡

• Mokattiin_raskaasti

Kännimokaa on anteeksi pyydetty, käykö päinsä että lopetetaan aiheesta kun kaduttaa niin perkeleesti.

• Mokattiin_raskaasti kirjoitti:

Kännimokaa on anteeksi pyydetty, käykö päinsä että lopetetaan aiheesta kun kaduttaa niin perkeleesti.

Kännin piikkii on turha tuota laittaa. Jos ihminen fiksu on, niin ei tee edes kännissä tuollasia mokia.

Ja tuo urpotauno joka tuol pyytää rekatulla nimellä anteeks, mutta ei ole poistanu edelleenkään kuvaa!!?? Järki hoi älä jätä!! ://

• kaksin_aina_kaunihimpi

Saiko kukaan kainaloonsa vappuheilaa? Lämmintä vappua avaajalle ja muille!

• Kiitos, mut kyllä fiilis meni tuolla kaupungilla ku oli niin kolea sää :[

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8369
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2318
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2162
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1738
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1687
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      34
      1546
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1103
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1005
    10. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      16
      917
    Aihe