Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Lisäpalveluja, juhlat, retkiä etc. Plataniaksessa

Platanias2018

http://www.destinationplatanias.com/fi
Jos kaipaat monenlaista tekemistä, retkiä ja esim. synttärijuhlien järjestelyä, tämä suomalais-ruotsalainen Kreetalla asuva naiskolmikko järjestää ne.

9

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MeitäOnPaljon

      Kaipaan lunnon sänkyä ja tyynyjä,en sitä tiiliskivi-lakana systeemiä. Muuten kun tämän unohtaa,kreikka paras lomakohde. Ensimmäinen hotelli mikä mainostaa,pehmeät vuoteet,napaan kiinni.
      Selkäkipeä ja lavetilla nukkuminen ei kiinnosta. Yleensä vietämme lomalla aikaa 3.4 viikkoa ja olemme kyllästyneet ostamaan tyynyjä,petareita.
      Tässä teille markkininointivinkki.

      • Velviiki

        Jes jes, allekirjoitan edellisen kommentin täysin, eilen Kreetalta 15. kerran kietoutuneena. Lomamatkoilla oli muutama vuosi sitten Helios niminen hotelli Agia Apostilissa, siellä nimenomaan toiveiden pohjalta vaihdettiin pehmeämmät patjat ja mitä tapahtui: kyseinen hotelli ei tietääkseni ole minkään Suomesta matkoja järjestävän firman listoilla.......! Menisin oitis seuraavalla reissulla jos olis mahdollista, nimim. Huonot yöt lomalla😣


    • pende

      Oltu viime keväänä Rethymonissa 5 tähden hotellissa ja sängyt ja tyynyt aivan omaa luokkaa samoin tänä keväänä Rodoksella 5 tähden hotellissa.
      WC ssä ei tarvinut eriseen papereita laittaa latikkoon, toimi kuten täälläkin.
      Suihkuista ei myöskään vesi tullut lattialle.
      Oltu myös 2 - 4 tähdenkin.
      Näihin 5 tähden hotelleihin näin keväällä alennetuin hinnoin.

      • erilaisiakokemuksia

        Olen aika monta reissua tehnyt Kreikan lomakohteisiin, enkä yhdessäkään hotellissa (en edes yhden tähden) ole joutunut työntämään papereita mihinkään roskikseen vaan aina pönttöön.
        Selkävikaisena taas nautin kovista sängyistä, kohta varmaan heitän petauspatjan kotonakin pois!


      • perinnönpukkasi

        Röyh! Aloit hieman kehuskelemaan....Eikös niin? Voi, että olisittepa tekin!


      • Velviiki
        erilaisiakokemuksia kirjoitti:

        Olen aika monta reissua tehnyt Kreikan lomakohteisiin, enkä yhdessäkään hotellissa (en edes yhden tähden) ole joutunut työntämään papereita mihinkään roskikseen vaan aina pönttöön.
        Selkävikaisena taas nautin kovista sängyistä, kohta varmaan heitän petauspatjan kotonakin pois!

        Et siis ole käynyt Kreetalla koska siellä ON laitettava vessapaperi roskiin tai otat riskin putkien tukkeutumisesta / maksat itse jos tarvitaan putkimies. Syynä yksinkertaisesti selvästi pienemmät viemäriputket kuin Suomessa.

        Minäkin olen selkävikainen, löytyy voimakkaista kulumista erinäisiin välilevyvaurioihin selkärankareuma. En mitenkään pysty olemaan neljää tuntia kauempaa yhtäjaksoisesti niin kovilla patjoille mitä ainakin niissä yhdeksässä hotellissa oli mitä olemme Kreetalla käyttäneet. Viiden tähden hotellit kierrämme kaukaa, ei oo meidän juttu isot lasipalatsit, aina pieniin perheomisteisiin huoneistohotelleihin, on HIEMAN mukavampi tunnelma eikä tarvi illalliselle erikseen "pukeutua", puistattaa pelkkä ajatuskin....


      • erilaisiakokemuksia
        Velviiki kirjoitti:

        Et siis ole käynyt Kreetalla koska siellä ON laitettava vessapaperi roskiin tai otat riskin putkien tukkeutumisesta / maksat itse jos tarvitaan putkimies. Syynä yksinkertaisesti selvästi pienemmät viemäriputket kuin Suomessa.

        Minäkin olen selkävikainen, löytyy voimakkaista kulumista erinäisiin välilevyvaurioihin selkärankareuma. En mitenkään pysty olemaan neljää tuntia kauempaa yhtäjaksoisesti niin kovilla patjoille mitä ainakin niissä yhdeksässä hotellissa oli mitä olemme Kreetalla käyttäneet. Viiden tähden hotellit kierrämme kaukaa, ei oo meidän juttu isot lasipalatsit, aina pieniin perheomisteisiin huoneistohotelleihin, on HIEMAN mukavampi tunnelma eikä tarvi illalliselle erikseen "pukeutua", puistattaa pelkkä ajatuskin....

        Vasta kuusi kertaa Kreetalla käynyt, ensimmäisen kerran jo 80-luvulla, eikä yhdessäkään hotellissa ole ollut kieltoa laittaa WC-paperia pönttöön! Ai että joudut itse maksamaan putkimiehen, toi oli kyllä paras.
        Ravintoloiden vessoissa kyllä näitä ohjeita löytyy (ei kyllä korvausvelvollisuudesta mitään) ja olen Kreetalla käynyt sellaisessakin ravintolan vessassa, missä kiellettiin papereiden laitto roskikseen, NE PITI LAITTAA PÖNTTÖÖN.


      • Velviiki

        Just joo ja lässynlässyn! Viime perjantaina viimeks tulin Kreetalta, 15. kerran. JOKA IKINEN kerta matkalla lentokentältä hotelleille oppaat korostaa että EI paperia pönttöön, ei missään ! Vai etkö ole käynyt yhdessäkään tavernassa tai ravintolassa jossa ei vessan seinässä ole joko tekstiä tai tarraa seinässä jossa kielletään paperin laitto pyttyyn ? Joko olet sokea tai et ymmärrä symboleja ja muut kun Suomen kieltä.
        On tässä vuosien varrella tutustuttu useisiin paikallisiin ( joilla ei siellä ***** tähden hotelleissa ole aikaa jutella...) jotka jaksaa taivastella juuri tällaisia turisteja jotka ei joko kuuntele tai välitä mitä neuvotaan... juu ihan olen jutellu pitkilleenkin kanssa, ei kuulemma enää hämmästy mistään mitä turistit laittaa pyttyyn.


    • SulTosiHtväTuuri

      Alkaa löytymään jo hotelleja jossa saa käyttää vessaa normaalisti! Harvassa kyllä ovat. Itse käynyt lukuisilla saarilla,mantereelta löytyi jo 90-luvullaa hotelleja missä tavara meni sakokaivoon tjs.

      Korvausvelvollinen ole mikäli saavat todennettua wc:n tukkeutumisen johtuvan huoneestasi. Jokapaikassahan varoittelevat tuosta ja kehoittavat säästämään merta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2278
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1974
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      87
      1783
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1618
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      39
      1359
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe