Mitä luulet kaivattusi

Arvausleikki_

tekevän nyt? Tällä hetkellä?

35

1117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lauantaipussi

      Luulisin että hän... ei muuta tänään tee kuin kirjoittelee palstalla. Ha ha ha!!

      • Elluhalloybp

        DD😂😂😂😂🌱🌱😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂lauantai pussi on nyt tyhjä....


    • aitoriitta

      Olen sitäkin tehnyt paljon. Asia on nyt akuutti. Olen tehnyt ruokaa. Käynyt kaupassa, käynyt pyöräilemässä ja saunassa. Illalla katsomme miehen kanssa leffaa. Minun vuoroni valita. Sitä ennen teen vielä lämpimiä voileipiä. Olet mielessäni kuitenkin. Olet ystävä ja haluan sinua tukea.

    • Voiskoniin

      Vissiin aika masentunut. Itkee ja nukkuu?

      • Nukkuisjosvois

        Välillä pitää vähän ulkoillakin, muuten meni oikein.


    • EnTosiaanTiedä

      Paattihommis ehkä...

    • Eivoiunohtaa

      Katselee minun kuvia ja runkkaa?

      • enkiellä

        Ei tuo nyt täysin mahdoton skenaario olisi, mutta pieleen meni tällä kertaa.


      • Kiinnijäit
        enkiellä kirjoitti:

        Ei tuo nyt täysin mahdoton skenaario olisi, mutta pieleen meni tällä kertaa.

        On videokuvannut mun pyllyä salaa .... on tiedossa. Kesällä taas kuvaa ....


      • enkiellä
        Kiinnijäit kirjoitti:

        On videokuvannut mun pyllyä salaa .... on tiedossa. Kesällä taas kuvaa ....

        Ei minulla videokuvaa ole.


    • K__

      M.Mies .. hmm .. ehkä nyt klo 19.02 juo ilta teetä?

      *🍵*

    • Lapinkultapahyvinkin

      Käynyt saunassa joko hyvän kaverin tai perheenjäsenen kanssa. Raskaan työviikon jälkeen väsyttää ja lihaksissa tuntuu. Vanha olkapäävamma vaimaltaa pikkusen. Juopi saunaolusen tai kaksi, ei enempää että jaksaa huomenna kuntoilla. Rapsuttaa koiraa ja rentoutuu. Lukeepi älylaitteella päivän uutisotsikot ja selaileepi somesta kavereiden ja kivojen naisten kuulumiset. Pyöräyttää joko makkaravoileivän ja kahteleepi tinderistä naisia. Ei löydä minua sieltä eikä minua etsikään.

      • K__

        Tuo oli niin hyvä vastaus, maanläheinen 👏


      • Saunassakin_yksin
        K__ kirjoitti:

        Tuo oli niin hyvä vastaus, maanläheinen 👏

        Muuten lähes natsaa mutt somet ja tinderit ei minun alaani...sinua kyllä haluaisin etsiä mutt livenä...


      • K__
        Saunassakin_yksin kirjoitti:

        Muuten lähes natsaa mutt somet ja tinderit ei minun alaani...sinua kyllä haluaisin etsiä mutt livenä...

        Whaat?
        Minua? .. tai ehkä ajattelit *Lapinkultapahyvinkin* 😄


      • kohellusta.liikaa
        K__ kirjoitti:

        Whaat?
        Minua? .. tai ehkä ajattelit *Lapinkultapahyvinkin* 😄

        sorry...tarkoitin Lapinkultapahyvinkin nimimerkille tuon.


      • Lapinkultapahyvinkin
        kohellusta.liikaa kirjoitti:

        sorry...tarkoitin Lapinkultapahyvinkin nimimerkille tuon.

        Juu, miehelle ylös meni


    • Jokuvaanjostainjuu

      Ottaa olutta ja katsoo tv:tä

    • sängyssä.varmaan

      Ehkä hänen rouvansa on tullut viettämään pitkää viikonloppua ja yksi asia johtaa toiseen.

      • Rouvashenkilökö

        Rouva ? Asuuko aviossa olevat asumuserossa ?


      • sängyssä.varmaan
        Rouvashenkilökö kirjoitti:

        Rouva ? Asuuko aviossa olevat asumuserossa ?

        Avopuoliso työkomennuksella muualla.


      • Toisenlaisiakinparejaon
        Rouvashenkilökö kirjoitti:

        Rouva ? Asuuko aviossa olevat asumuserossa ?

        Itse asiassa sellaisia pareja suht paljonkin maassamme.


      • Miss
        sängyssä.varmaan kirjoitti:

        Avopuoliso työkomennuksella muualla.

        Avopuoliso Einolle rouva vasn neiti


    • veikkaisin

      tuudittaa pientä vauvaansa uneen. ;)

    • Maailmaa

      parantamassa jonkun viherpiipertäjän kanssa.

    • aitoriitta

      Oli oikein kiva ilta miehen kanssa. Kiitos sinulle siitä , että olet minulle ystävä. Olet minun bestis. Hyvää yötä

    • aitoriitta

      Nyt teen munkkeja tai oikeastaan kirjoitan täällä mutta taikinan tein jo. Öljy on aina jännittävä elementti. Syttyykö palamaan vai ei. Toivotaan että selvitään hengissä. Kiva päivä ollut tänään. Ei mitään erityistä
      Mitä sulla?

    • Olutt

      Saku guld....nam

    • K__

      Epäilen että hän (M.Mies 💋 ) EI osaa olla *noin vaan* ..
      Ehkä hän on töissä, oma työpaikalla .. tai kotona ja tekee paperi hommia? ..
      Se on ihan aivan varma, että hän pitää itsensä kiireisenä .. some juttuja hän käyttää lähinnä illalla .. 😎
      Hmm .. Ei taatusti siivoa kotona nyt .. tai ehkä silloin, kun on ihan pakko!
      Lenkkeily koiran kanssa maastossa? .. Ei ehkä ihan koko päivän ..
      Urheilu? .. Nyt kun vettä sataa, niin pyöräily on suljettu pois ..
      Kyllä se taitaa olla työ, mitä hä tekee nyt !!

      • Sjaaaa

        ADHD lääkitys voisi auttaa

        Kyllä ihmisen hyvänen aika pitää kyetä oleen paikallaankin.

        Väpättääkö jalat jos istutetaan paikalleen?


      • K__
        Sjaaaa kirjoitti:

        ADHD lääkitys voisi auttaa

        Kyllä ihmisen hyvänen aika pitää kyetä oleen paikallaankin.

        Väpättääkö jalat jos istutetaan paikalleen?

        Joo, jalka väpättää kyllä suoraan sinun takamuksen! 👢


    • Siellähän se varmaan rakkaansa kanssa.

      • eräsmiesvaan

        Ei ole mitään rakasta.


    • SalettiJuttuEtNäinOn

      Varmaan tapaamassa sitä toista.

    • ja_toisin_päin

      Tutkii lähietäisyydeltä "Victorian" salaisuuksia...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe