tekevän nyt? Tällä hetkellä?
Mitä luulet kaivattusi
35
1117
Vastaukset
- Lauantaipussi
Luulisin että hän... ei muuta tänään tee kuin kirjoittelee palstalla. Ha ha ha!!
- Elluhalloybp
DD😂😂😂😂🌱🌱😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂lauantai pussi on nyt tyhjä....
- aitoriitta
Olen sitäkin tehnyt paljon. Asia on nyt akuutti. Olen tehnyt ruokaa. Käynyt kaupassa, käynyt pyöräilemässä ja saunassa. Illalla katsomme miehen kanssa leffaa. Minun vuoroni valita. Sitä ennen teen vielä lämpimiä voileipiä. Olet mielessäni kuitenkin. Olet ystävä ja haluan sinua tukea.
- Voiskoniin
Vissiin aika masentunut. Itkee ja nukkuu?
- Nukkuisjosvois
Välillä pitää vähän ulkoillakin, muuten meni oikein.
- EnTosiaanTiedä
Paattihommis ehkä...
- Eivoiunohtaa
Katselee minun kuvia ja runkkaa?
- enkiellä
Ei tuo nyt täysin mahdoton skenaario olisi, mutta pieleen meni tällä kertaa.
- Kiinnijäit
enkiellä kirjoitti:
Ei tuo nyt täysin mahdoton skenaario olisi, mutta pieleen meni tällä kertaa.
On videokuvannut mun pyllyä salaa .... on tiedossa. Kesällä taas kuvaa ....
- enkiellä
Kiinnijäit kirjoitti:
On videokuvannut mun pyllyä salaa .... on tiedossa. Kesällä taas kuvaa ....
Ei minulla videokuvaa ole.
- K__
M.Mies .. hmm .. ehkä nyt klo 19.02 juo ilta teetä?
*🍵* - Lapinkultapahyvinkin
Käynyt saunassa joko hyvän kaverin tai perheenjäsenen kanssa. Raskaan työviikon jälkeen väsyttää ja lihaksissa tuntuu. Vanha olkapäävamma vaimaltaa pikkusen. Juopi saunaolusen tai kaksi, ei enempää että jaksaa huomenna kuntoilla. Rapsuttaa koiraa ja rentoutuu. Lukeepi älylaitteella päivän uutisotsikot ja selaileepi somesta kavereiden ja kivojen naisten kuulumiset. Pyöräyttää joko makkaravoileivän ja kahteleepi tinderistä naisia. Ei löydä minua sieltä eikä minua etsikään.
- K__
Tuo oli niin hyvä vastaus, maanläheinen 👏
- Saunassakin_yksin
K__ kirjoitti:
Tuo oli niin hyvä vastaus, maanläheinen 👏
Muuten lähes natsaa mutt somet ja tinderit ei minun alaani...sinua kyllä haluaisin etsiä mutt livenä...
- K__
Saunassakin_yksin kirjoitti:
Muuten lähes natsaa mutt somet ja tinderit ei minun alaani...sinua kyllä haluaisin etsiä mutt livenä...
Whaat?
Minua? .. tai ehkä ajattelit *Lapinkultapahyvinkin* 😄 - kohellusta.liikaa
K__ kirjoitti:
Whaat?
Minua? .. tai ehkä ajattelit *Lapinkultapahyvinkin* 😄sorry...tarkoitin Lapinkultapahyvinkin nimimerkille tuon.
- Lapinkultapahyvinkin
kohellusta.liikaa kirjoitti:
sorry...tarkoitin Lapinkultapahyvinkin nimimerkille tuon.
Juu, miehelle ylös meni
- Jokuvaanjostainjuu
Ottaa olutta ja katsoo tv:tä
- sängyssä.varmaan
Ehkä hänen rouvansa on tullut viettämään pitkää viikonloppua ja yksi asia johtaa toiseen.
- Rouvashenkilökö
Rouva ? Asuuko aviossa olevat asumuserossa ?
- sängyssä.varmaan
Rouvashenkilökö kirjoitti:
Rouva ? Asuuko aviossa olevat asumuserossa ?
Avopuoliso työkomennuksella muualla.
- Toisenlaisiakinparejaon
Rouvashenkilökö kirjoitti:
Rouva ? Asuuko aviossa olevat asumuserossa ?
Itse asiassa sellaisia pareja suht paljonkin maassamme.
- Miss
sängyssä.varmaan kirjoitti:
Avopuoliso työkomennuksella muualla.
Avopuoliso Einolle rouva vasn neiti
- veikkaisin
tuudittaa pientä vauvaansa uneen. ;)
- Maailmaa
parantamassa jonkun viherpiipertäjän kanssa.
- aitoriitta
Oli oikein kiva ilta miehen kanssa. Kiitos sinulle siitä , että olet minulle ystävä. Olet minun bestis. Hyvää yötä
- aitoriitta
Nyt teen munkkeja tai oikeastaan kirjoitan täällä mutta taikinan tein jo. Öljy on aina jännittävä elementti. Syttyykö palamaan vai ei. Toivotaan että selvitään hengissä. Kiva päivä ollut tänään. Ei mitään erityistä
Mitä sulla? - Olutt
Saku guld....nam
- K__
Epäilen että hän (M.Mies 💋 ) EI osaa olla *noin vaan* ..
Ehkä hän on töissä, oma työpaikalla .. tai kotona ja tekee paperi hommia? ..
Se on ihan aivan varma, että hän pitää itsensä kiireisenä .. some juttuja hän käyttää lähinnä illalla .. 😎
Hmm .. Ei taatusti siivoa kotona nyt .. tai ehkä silloin, kun on ihan pakko!
Lenkkeily koiran kanssa maastossa? .. Ei ehkä ihan koko päivän ..
Urheilu? .. Nyt kun vettä sataa, niin pyöräily on suljettu pois ..
Kyllä se taitaa olla työ, mitä hä tekee nyt !!- Sjaaaa
ADHD lääkitys voisi auttaa
Kyllä ihmisen hyvänen aika pitää kyetä oleen paikallaankin.
Väpättääkö jalat jos istutetaan paikalleen? - K__
Sjaaaa kirjoitti:
ADHD lääkitys voisi auttaa
Kyllä ihmisen hyvänen aika pitää kyetä oleen paikallaankin.
Väpättääkö jalat jos istutetaan paikalleen?Joo, jalka väpättää kyllä suoraan sinun takamuksen! 👢
Siellähän se varmaan rakkaansa kanssa.
- eräsmiesvaan
Ei ole mitään rakasta.
- SalettiJuttuEtNäinOn
Varmaan tapaamassa sitä toista.
- ja_toisin_päin
Tutkii lähietäisyydeltä "Victorian" salaisuuksia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481