Suurin osa miehistä eivät pysty tyydyttämään naisiaan millään tasolla. Itse omaan erittäin ison ja olen komea, joten homma hoidossa. Moni nainen tyydyttääkin tarpeensa juuri sille, ketä siihen pystyy. Säälin näitä miehiä, jotka siihen ei kykene. Liian laihat ja ruipelot pellet tai lösömahat menkää kasvattamaan lihasta ja jättäkää uikutus vähemmälle.
rakkauden lähetti
5
429
Vastaukset
- nautitaan
Juu, näitä miehiä kylällä on riittämiin. Tosin niitä ns.isoaseisia on harvassa, jotka touhuavat kun käsky käy, mutta onneksi näitä on ainakin minulle riittänyt, kun olen saanut monelta molempiin. Nautin todellakin!!
- mikkomarttilaLuvia
Hahhhahhaa... on sul asiat hyvi ku tääl ehit olee kertomas taidoistas ja kookkaast olemuksestas.... valitettavasti tollanen alotusviesti, etenki alotuksena "kuulostaa" ulkopuolisten korvaan joltakin aivan muulta.... en tiedä, ehkä joku aattelee et ookko koskaan ees päässy koittamaan tilannetta mitä mahtipontisesti kuvailet.... mut hyvää sulle, aika saattaa tulla viel sullekki näyttää todellisuus.... toivottavast joku niist runsaist kokelaist sit sen kertoo tän mee kaikkie luettavaks;-)))))
- Likainen
Älä sä tul pelle tän isottelemaa:))) leikiks eorjoe keisari vai. Luulo pois silti viäl oteta.
- Över
Ja nää luulee että nainen saa parhaat orkkunsa jolla kullilla, vittu kas kun ei traktorilla. Herätkää maajussit, ja opetelkaa rakastelemaan naisianne. Ei jaksais aina tuurata pikku kylän lantalaisia.
- Rastaspäät
Kyl teillä on vikaa päässä. Siis ainaki yläpäässä. Jos ei mikään muu pyöri päässä kuin tämä aihe, ni olkka vai.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2214086Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112583Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382295Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801400Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45876