Posti, Suomen paras työpaikka v. 2020

expostari

Pyytäisin vielä Postissa (valitettavasti) työssä olevia henkilöitä kertomaan työviihtyvyydestään siinä talossa ja vallalla olevasta Viktoriaanisesta pelolla johtamisesta. Voin itse aloittaa: olin "parhammillani" ylemmissä toimihenkilöissä erilaisissa suunnittelu ja johtamisrooleissa joten tiedä kokolailla kaiken sen kusetuksen millä asiakkaita ja työntekijöitä kohdellaan. Ensinnäkin yksityisen asiakkaan tahtotila ei merkitse postille yhtään mitään, esim postilaatikoiden mielivaltaiset siirrot. Monet olivat ne koulutukset missä meitä koulutettiin vastaamaan asiakaspalautteisiin niin, ettei asiakas enää vastineensa saatuaan edes muistanut mistä oli reklamoinut ja syyllisti sitten itsensä.
Monet olivat ne koulutukset missä opeteltiin purkamaan henkilöstötyytyväisyystutkimusta. Muistan aina miten huonot työolot, huono työnsisältö, huono usko ja luottamus talon johtoon sekä palkan pienuus opeteltiin selittämään samalla kaavalla ja samoilla sanoin: tässä kohtaa kysyjät eivät ole ymmärtäneet mitä vastasivat.
Toivottavasti monet nykyiset ja entiset postarit ryhtyvät kirjoittelemaan tänne siitä tavasta miten he kokevat Postin nykyjohtamisen sekä mitä mieltä ollaan tuosta otsikosta

2

1012

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Liki 20 vuotta talossa. Uskomatonta touhua johtoportaassa. Alkaa olla kuppi täysi itsellä ja useammalla työkaverilla. Palkanalennus jos vielä tulee niin uudet työt kutsuu. Niitä kyllä on.

• Anonyymi

Työhyvinvointi postilla on todella surkeassa kunnossa. Olen jo vuosia ihmetellyt, miksi Postilla valtion firmana on ollut oikeus jo vuosia harjoittaa jatkuvasti Suomen työlakien vastaista toimintaa. Postilaiset ovat todella hyviä ja ammattotaitoisia työntekijöitä, jotka haluavat tehdä asiakaslähtöistä hyvää työtä, mutta sitä ei posti halua. Ketään siellä ei tunnu pätkääkään kiinnostavan toiminnan sujuvuus. Postin visio Suomen parhaasta työpaikasta oli alunperinkin juuri tämä. Koko tälle tempaisulle ei todellisuudessa ollut mitään taloudellista tarvetta. Posti haluaa vaan hyvät työntekijät ulos, jotta toiminnot saadaan alas ja posti paloiteltua myyntikuntoon. Tuon tempun jälkeen uusi työpaikka odottaa joka tapauksessa. Toivoisin vaan, että vuosia kestänyt postin laiton tpiminta ja johdolta tuleva työpaikkakiusaaminen otetaan kunnon syyniin ja kaikki nämä vääryydet paljastuvat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      75
      1739
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      24
      1216
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      34
      1112
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      135
      933
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      704
    7. 77
      632
    8. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      629
    9. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      608
    10. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      571
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      528
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      502
    14. 36
      484
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe