Posti, Suomen paras työpaikka v. 2020

Pyytäisin vielä Postissa (valitettavasti) työssä olevia henkilöitä kertomaan työviihtyvyydestään siinä talossa ja vallalla olevasta Viktoriaanisesta pelolla johtamisesta. Voin itse aloittaa: olin "parhammillani" ylemmissä toimihenkilöissä erilaisissa suunnittelu ja johtamisrooleissa joten tiedä kokolailla kaiken sen kusetuksen millä asiakkaita ja työntekijöitä kohdellaan. Ensinnäkin yksityisen asiakkaan tahtotila ei merkitse postille yhtään mitään, esim postilaatikoiden mielivaltaiset siirrot. Monet olivat ne koulutukset missä meitä koulutettiin vastaamaan asiakaspalautteisiin niin, ettei asiakas enää vastineensa saatuaan edes muistanut mistä oli reklamoinut ja syyllisti sitten itsensä.
Monet olivat ne koulutukset missä opeteltiin purkamaan henkilöstötyytyväisyystutkimusta. Muistan aina miten huonot työolot, huono työnsisältö, huono usko ja luottamus talon johtoon sekä palkan pienuus opeteltiin selittämään samalla kaavalla ja samoilla sanoin: tässä kohtaa kysyjät eivät ole ymmärtäneet mitä vastasivat.
Toivottavasti monet nykyiset ja entiset postarit ryhtyvät kirjoittelemaan tänne siitä tavasta miten he kokevat Postin nykyjohtamisen sekä mitä mieltä ollaan tuosta otsikosta
Ilmoita


Liki 20 vuotta talossa. Uskomatonta touhua johtoportaassa. Alkaa olla kuppi täysi itsellä ja useammalla työkaverilla. Palkanalennus jos vielä tulee niin uudet työt kutsuu. Niitä kyllä on.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Posti, Suomen paras työpaikka v. 2020

Pyytäisin vielä Postissa (valitettavasti) työssä olevia henkilöitä kertomaan työviihtyvyydestään siinä talossa ja vallalla olevasta Viktoriaanisesta pelolla johtamisesta. Voin itse aloittaa: olin "parhammillani" ylemmissä toimihenkilöissä erilaisissa suunnittelu ja johtamisrooleissa joten tiedä kokolailla kaiken sen kusetuksen millä asiakkaita ja työntekijöitä kohdellaan. Ensinnäkin yksityisen asiakkaan tahtotila ei merkitse postille yhtään mitään, esim postilaatikoiden mielivaltaiset siirrot. Monet olivat ne koulutukset missä meitä koulutettiin vastaamaan asiakaspalautteisiin niin, ettei asiakas enää vastineensa saatuaan edes muistanut mistä oli reklamoinut ja syyllisti sitten itsensä.
Monet olivat ne koulutukset missä opeteltiin purkamaan henkilöstötyytyväisyystutkimusta. Muistan aina miten huonot työolot, huono työnsisältö, huono usko ja luottamus talon johtoon sekä palkan pienuus opeteltiin selittämään samalla kaavalla ja samoilla sanoin: tässä kohtaa kysyjät eivät ole ymmärtäneet mitä vastasivat.
Toivottavasti monet nykyiset ja entiset postarit ryhtyvät kirjoittelemaan tänne siitä tavasta miten he kokevat Postin nykyjohtamisen sekä mitä mieltä ollaan tuosta otsikosta

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta