Lähtötilanne: 80-luvun alussa valmistunut rivari, jonka sisäseinä ovat "rakennuslevyä" (valitettavasti tarkempaa tietoa ei tällä hetkellä ole). Seinissä vajaan metrin välein pystyrako. Pinnassa on yksi tai useampia kerroksia tapettia.
Tavoitetilanne: Sileä maalattu seinä ilman rakoja. Vaihtoehtoisesti, mikäli em. ei onnistu, maalattu seinä samoilla pystyraoilla.
Problem: Aika. Remontin pitäisi olla valmis justiinsa eikä vasta viikon päästä, eli käytettävän työtavan tulee olla nopea. Esim. koko huushollin kipsilevytykseen ei yksinkertaisesti ole aikaa.
Olenko mahdottoman edessä?
70-80-luvun tapetoitujen "rakennuslevyjen" maalaus
Kiviseinäfani
4
380
Vastaukset
- Iuytr3e
Sisustuslevy on nopein, mutta ei halvin ratkaisu.
- keskiyön_aikaan
Et ole mahdottoman edessä, aina on aikaa aloituksen tekoon!
- Timpermanni
Vanha lastulevy sisältää formaldehydiä (sinun rakennuslevysi :)..). Poistat vanhat lastulevyt ja kipsilevyt tilalle, että näin.
- on.joskus.ollut
70-80 luvun lastulevyt on päästäneet formaldehydinsä jo kymmeniä vuosia sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512