Eli te jännitätte sitä ihan turhaa. Mä itse olen 13w ja tyttö, mulla alko 10vuotiaana menkat, karvoitus sekä rinnat kasvaa. Ja tietysti finnejä tulemaan. Muakin se jännitti, mut sit ku te totutte siihen. Te huomaatte jää siäistätte sen 1-2 vuoden aikana, eikä se tunnu enää kamalalta. Itselläni silti kesti kokonaiset 3 vuotta. Ja oon siis 10 vuotiaast tähän päivään ku oon 13 vuotias, nii sisäistänytnkoko tän asian. Mä, kuten tekin, muututaannaikuisiksi. Saamme oman elämän, ja uuden alun aikuisena omassa asunnossa. Eli ei oo vaikee asia. Se alkaa noin 10-15 vuoden iässä. Joillakin jo jopa 8-9 vuotiaana.
10-12m vuotiaat tytöt. Puhun nyt teille suoraan.
MirandaUusi
6
326
Vastaukset
- Herranjestass
Mitä vittua
- MirandaUusi
Siis kuten sanoin, puhun vain suoraan.
- tietäjä
huijaat panin sua korvaan toissa päivänä ja sulla oli kikkeli ja muka menkat? miks oot tollane huijari
- MirandaUusi
Missä muka? Näytä todistus. Niimpä, sillä ei oo niitä. Olen tyttö. Enkä valehtele.
- MinaVain
Töllasta tähän. https://www.youtube.com/watch?v=u_maxF4J1tY
- MirandaUusi
Tylsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup312858- 1482173
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121637Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881220- 671185
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1011155Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi571067- 611040
- 741029
- 2841