Parta rumentaa monen miehen.

Joose.jo.ikää.nähnyt

Näin juuri telkassa oikean tietofriikin. Jo vanhempi herra. Hieno esiintyjä, mutta karsea vaalea, hoitamaton parta. Hän nuorentuisi 10 vuotta kun ajaisi tuon partapehkon pois.
Mutta omapa on asiansa. Herra on muuten sosiaalinen kohtelias, mutta ei ehkä naisten mies?

Itsellänikin oli hoidettu pujoparta. Helteillä se kutisi. Kun vitsiniekka tätiihminen lohkaisi; tuollaisen läpi minäkin olen viiskytävuotta pissinyt. Se katkaisi partakamelin selän. Ajoin pois.

31

1188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viatonsivullinen

Kauheita partoja näkee ihmisvilinässä ja muuallakin. Ei varmaan ole tarkoituskaan näyttää hyvältä. Pitäisikö parta rehottaa vai rajata, rajoittaa vai ajaa pois kokonaan.
      Siinä mies saa käyttää omaa makuaan. Eipä se muille kuulu. Tosin minun miesystävä alkoi pitämään partaa kun sanoin että kivasti käy hänelle, oli kesäparran antanut kasvaa ja se näytti ihan kivalta. Hän kyllä piti sen lyhyenä ja rajasi, kävi myös parturilla joka lyhensi parran.
      Kyllä miehelle parta kuuluu koska se hänelle kasvaa. 🤔 Sittemmin olemme eronneet mutta parta näyttää hänellä pysyvän.

• Saikhu

Mun poikaystävällä on parta ja se sopii hänelle 🤔. Parisen viikko sitte hän kyllä ajo sen pois mut on se jo jonki verran kasvanu. Ite ainaki tykkään ku hänella on parta. Ja hän hoitaa partansa myös.

• Onnenrouva

Käykö täällä teinityttöjä, kun puhutte poikaystävistä ? Minä olen rouva ja tykkään kun mieheni parta kutittaa kivasti reisieni herkkää sisäpintaa.

• Lemmenkäinen

Sitä minäkin yritän naisille selittää kun on joskus viikon parransänki :D

• tossun_alla
        Lemmenkäinen kirjoitti:

Sitä minäkin yritän naisille selittää kun on joskus viikon parransänki :D

Joo mut vanhasta viinanlemusta ei selviä hoidetullakaan parrallakaan. Muuten eukko on hyvä, mut nalkuttaa jo yhden oluen kippaamisestakin.
        Kuitenkin katon alla on paree kuin räystään alla joten...

• miehet-ajakaaparta-pois

JUUU,, on se kumma kun miehet kasvattaa parran, se on todella r u m a ,
      rumentaa miestä kuin miestä,
      partanen mies vaikuttaa vastenmielisen likaselta,

• Antaa_jok_olla

Jokainen tyylillään. Välttämättä sinunkaan look kaikkia miellytä.

• e.lä.mä

Partaa on hyvä olla vitussa ja miehillä naamassa.

• kalju-pillu-harmittaa

e.lä.mä

joo mutta tiesitkö
        mitä useamman lapsen nainen synnyttää vitutsta tulee lopulta kalju,

karvat ei enään kasvakkaan vittuun,
        kun ne kerran leikataan pois,
        kasvu hidastuu ja loppuu kokonaan,
        tämä on tosi,

otappa asioista selvää tiedät miksi toisten naisten pillu on karvaton,

kalju pillu harmittaa, mutta lapset ei harmita ,,,,

• Hesarin.juttu

Siisti parta eri asia kuin risuparta. Antaa tosiaan epäsiistin vaikutelman. Historia tuntee myös parrakkaan naisen. Mies kosi häntä mutta nainen kieltäytyi.
      Kukaan mies ei sen jälkeen ollut hänestä kiinnostunut.

• e.lä.mä

Apinat eivät pidä --- finni on apina ja tuleeoleman Nokia .... .

• totuuskomitea.fi

Jaha. ruune jo 2:n kupin myötälaitasessa ja apinatasolla.

• Rakastin-rakastan

Minä rakastin ... ja kuoltuaankin rakastann partaista miestä, hän oli kaunis, komea,
      myösin itsetunto kohdallaan.

Hänen ei tarvinnut muuttaa Luojan luomaa itseään miksikään muuksi

joka aamu vaahtoa pärstäänsä laittaen.

• Partajuuso

Partansa ajavilla on siis pärstä ja tietysti sinun kauniilla miehellä kauniit kasvot . Aika kultaa muistot.

• Kaikki.pois

Monet miehet näyttävät kasvattavan parran, kun kaksois- tai kolmoisleuka yllättää. Ikävää totuutta lihomisesta se ei silti peitä. Monet parta- ja viiksiniekat eivät hoida tätä kasvustoaan. Hoidettuina kummatkin ovat ihan mukaan näköisiä ja tuntuisia.

Rumuus tai kauneus on ainakin osittain katsojan silmässä - edelleen. Nythän miesten piirissä näkyy olevan suosiossa parran ensiversio eli sänki. Mitä pidempi, sitä karseampi. Kaipa katsovat, että se korostaa viriiliyttä. Näin naisena sanoisin, että turhaa sitten odotella pusuja, sänki on naisen iholle kuin jalkaraspilla kyntäisi. Luulisin, että miestenkin keskeinen sänkinen pusuttelu saattaa olla aika eksoottinen kokemus. Entisessä Neuvostoliitossa miehet jopa suutelivat suulle toisiaan olivatpa heteroja tai muita.

Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville sanoo kansanviisaus. Siinä kohtaa on kansalle tainnut tulla moka.

• Eikä mitään mokaa kansalle ollut! Se tietysti laukaistiin nuorille maitoparroille, jotka pyrkivät t pullistelemaan miesten rinnalla.
        Onhan ero tänäkin päivänä komean parrankasvun ja risuparran välillä !

• jhiguyguyg

ei mutta kun joillakin etelän ladyilläkin on partaa [ylä] huulissakin...se se vasta on yäk..

• klmn

Italian vanhat mammat omaavat viikset ja parran.

• partafani

Jos on siisti parta,niin vau! Se tekeekin miehen "miehen näköiseksi".
      Kaikille se vaan ei sovi ja joku Mietaan partatyyppi on ihan kauhistus tai joku letitetty pujoparta.
      Ja epäsiisti pitkätukka,joillekkin sopii myös pitkät hiukset,jollakin sykeröllä tms.Se on niin yleisilmeestä kiinni. Ponkkarikin on ok.

• tosi-kuin-vesi

Partanaama on luonnollinen ja aito.

• parta-ON-aina-RUMA

parta on RUMA kaikilla miehillä,

ajakaa parta pois heti jos haluatte vähänkää näyttää siistiltä

Sipilänki parta oli kauhistus, hyiii

• Per-kel

En oo pariin viikkoon ajanut, nyt sitten jätin viikset ja leukaparran, annas olla ku vaimo kiukkuna :)

• suulaat.naistuttavat

Onpa yleinen lohkaisu vanhoilta naisilta! Eikö muuta sanottavaa kaverin ulkonäöstä löydy! Kuinkahan monta kerta tuonkin tokaisun olen kuullut kerrottavan niin kirjoitettuna kuin omin korvin.

• voi_ristus_soikoon

Aivan törkeitä nuo maalipyttynaiset. Silmäripsetkin on luonnottoman pität ja käsitelty jollakin tökötillä - näyttää aivan kuin satiaisia tippuis niistä.

• Karvaturpa

Partahistoriatkin ovat erilaisia ja vaihtelevaisia niin kuin eläminen yleensäkin. Omat partakarvani kuten karvani muutoinkin kasvavat ihosta ulos viistosti ja sen vuoksi karvat ovat poikkileikkaukseltaan lituskaisia sekä saman tien ne kaartuvat eli pitempinä kihartuvat aaltomaisiksi. Kun varttuvaisikäsenä aloin ajella leukaperieni tienoon karvoja, niin pian havaitsin, että nuo mokomat kaartuvat karvan tyngät paljolti sukelsivat takaisin ihon sisään ja leikatun partasängen tienoo oli kauttaaltaan punertavan näppyläinen. Melkoiset ajat nypin niitä sängen tynkiä nuppineulan kärjellä pois ihon sisältä ja siitä tonkimisesta muodostui vakituinen rutiinitoimenpide. Sitten yli kolmekymmenvuotiaan päätin antaa partakarvojeni kasvaa. Sen jälkeen olen pitänyt siistin näköistä partaani jo monen monet vuosikymmenet eivätkä näppylät ole enää vaivanneet ja nuppineulatkin ovat jääneet muuhun käyttöön.

• parran.pärinää

Yritin kasvattaa harmaata turopartaani sitkeästi. Puumanni vihjas että lait siihen mehiläisvahaa kuten Bulganin vainaa ennen. Niin teinkin.
      Ampiaiset jostan siihen ilmestyit. Ajoivat hulluna takaa mua kun fillaroin pensa-asemalle. Joku vanha herra siinä Buick-koslaansa tankkasi.
      Tempasin häneltä nestepössykkää että sain huljuttaa sillä partaani. Ampparit loukkaantuivat ja mielensä pahoittaen lensivät poikkeen.

• että.lyhyt.riittää

Huolitellun näköisesti itseään hoitaneen miehen kyllä kuuluu pitää lyhyinä hiuksensa ja partansa yhtä hyvin kuin muutkin ihokarvat.

• huikauhistus

Pitääkö häpykarvat ja rintakarvat myös poistaa sinun mielestä ? Vai jotenkin trimmata ?

• hi-le-ma
        huikauhistus kirjoitti:

Pitääkö häpykarvat ja rintakarvat myös poistaa sinun mielestä ? Vai jotenkin trimmata ?

Jos mies haluaa antaa siistin vaikutelman, niin se poistaa viimeksi mainitutkin.

• turopartainen

Kautta maailmanrannan, joillekin miehille huoliteltu sopii, eräille uroille ei ollenkaan. Sellainen tiheä ja vahva parta on helppo muotoilla tyyliin ja pukeutumiseen sopivaksi.

• kale.Kokkola

Niinpä Pääministeri Sipiläkin näytti kuin pressukasasta heränneeltä pummila heikkokasvuisessa kesäparrassaan telkkarikuvassa.
      Hei Juha S, aja toki se partatekele poikkeen, jos siistin hemmon kirjoissa aiot jatkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4568
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3493
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2093
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      106
      1307
    Aihe