Se on mennyttä. Ensiksi vaimo ajoi ilman öljyä - ja vei mielummin siskonsa IKEAan kuin auton huoltoon. Sitten korjattiin venttilinnostajat. Meni 2,5v ja kuulemma ko. korjaus ei tehty oikein.
Nyt on kuulemma sylinteritkin menneet (?) ja venttilitkin pitäisi vaihtaa. Kustannusarvo moottorin korjamiseen 3200e josta 1400e osia.
Herää kysymys, mitäköhän mahtaa kustantaa jos löytyy jostain kolariautosta sama moottori, ja että sellainen vaihtaisi kotia?
moottori hajosi
6
1743
Vastaukset
- Jamppa1
öljynpuutostautista kärsineet koneet on sellaisia että ei mun mielestä kannata korjata. Yhden paikan korjaat niin kohta hajoo toinen.
Kysy vaikka tuontikonetta www.motorteam.fi - Pro
Täältä mm.
http://www.autovahinkokeskus.fi/ Pistä ilmotus Keltaseen pörssiin.
Vaihdetaan nalkuttava akka Ooppelin moottoriin,myös paljon ajetut kiinnostaa.- onko
Työnnä koko paska hajottamolle , nyt siitä voi saada 50 Euroa, kun romuraudan hinta on korkealla. Ostaessasi Opelin ei voi muuta saada kuin paskakasan.
- TUOMAS
Mikä on, ettei tollainen sakki
voi ajaa ja rikkoa kuin 100 hevosvoimaisia ?
Mä olen itse ammattiasentaja ja
ajan 1300 kuutioisella ja vanhalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774582Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k122707- 1771799
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611620- 1241500
- 1221367
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91307Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731291- 761262
- 351006