Se on mennyttä. Ensiksi vaimo ajoi ilman öljyä - ja vei mielummin siskonsa IKEAan kuin auton huoltoon. Sitten korjattiin venttilinnostajat. Meni 2,5v ja kuulemma ko. korjaus ei tehty oikein.
Nyt on kuulemma sylinteritkin menneet (?) ja venttilitkin pitäisi vaihtaa. Kustannusarvo moottorin korjamiseen 3200e josta 1400e osia.
Herää kysymys, mitäköhän mahtaa kustantaa jos löytyy jostain kolariautosta sama moottori, ja että sellainen vaihtaisi kotia?
moottori hajosi
6
1745
Vastaukset
- Jamppa1
öljynpuutostautista kärsineet koneet on sellaisia että ei mun mielestä kannata korjata. Yhden paikan korjaat niin kohta hajoo toinen.
Kysy vaikka tuontikonetta www.motorteam.fi - Pro
Täältä mm.
http://www.autovahinkokeskus.fi/ Pistä ilmotus Keltaseen pörssiin.
Vaihdetaan nalkuttava akka Ooppelin moottoriin,myös paljon ajetut kiinnostaa.- onko
Työnnä koko paska hajottamolle , nyt siitä voi saada 50 Euroa, kun romuraudan hinta on korkealla. Ostaessasi Opelin ei voi muuta saada kuin paskakasan.
- TUOMAS
Mikä on, ettei tollainen sakki
voi ajaa ja rikkoa kuin 100 hevosvoimaisia ?
Mä olen itse ammattiasentaja ja
ajan 1300 kuutioisella ja vanhalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 735027
- 1053535
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403426- 512984
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262748Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72219- 242081
- 1991990
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4081610Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91528