Miltä tuntuu nainen

ilmankumiatietysti

Miltä tuntuu kun miehellä tulee siemensyöksy, tykkäätkö? Kuvaile tarkasti.

12

673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäs sinä sillä tiedolla teet?

    • Sisso

      Mee muualle runkkaamaan!!

    • PrinsessanaOlo

      Se on vähän kuin tulivuori syöksee tulikuumaa laavaa? Shampanja- pullon avaaminen ku nesten vain vyöryy pullosta ulos ja sotkee joka paikan tahmaiseksi? Sotkee vain paikat, ei yhtään hyvä juttu, jollei sotkija putsaa omia jälkiään ;(

    • Sattuuhansitää

      Muistan kun tyttö otti 13 vee ensimmäistä kertaa suihin, tulin kovaa heti kun tyttö otti vehkeen suuhun mut tyttö oksensi, korvaukseksi "jouduin" nuolemaan tytön huipulle

      Tällainen romanttinen tarina

    • ukbhng

      Ei yhtään miltään. Eikä yhdyntäkään.

    • Rakkaan_miehen

      Kanssa kaikki tuntuu hyvältä.on kokemusta.

    • ikävätuottaapettymys

      Ite litku ei tunnu miltään.

    • M--

      Kuka niitä laukeamisia laskee ja analysoi? Parasta on koko se prosessi, esileikeistä aina siihen saakka kun on liian puhki ottamaan vielä yhtä kierrosta ja haluaa vain pidellä toista sylissä aamuun asti, kun pitää muistaa tosiasiat - arjen pyörittäminen - aina siihen saakka kun taas panettaa. Se koko kiertokulku aamusta iltaan on aivan parasta, miten ikinä aikaa vietetäänkään rakkaani kanssa, ja se odotus jälleennäkemisestä sillä välin kun hoidamme henkilökohtaisia juttujamme! :)

      Muistuttaisin muuten siitä että minä en tee tällaisia(kaan) irstaita aloituksia etenkään ilman tunnisteita.

    • oo-kerhostailtaa

      Tuota noin, onhan minulla se sperma-fiksaatiokin tosiaan, muitten ohella.

    • Kiihottuneena että aukeaa ja tulen

    • yksiselitteisesti

      Tunnen mun kupeissa kuinka laukaus valmistautuu lähtöön ja pamahtaa matkaan kuumentaen kaiken reitillään. Se tuntuu kuumalta, kihelmöivältä, räjähtävän kiihottavalta ja nautinnolliselta, märältä, lämpimältä ja hekumalliselta.

      Nautin siihen johtavasta matkasta vielä enemmän alkaen ensimmäisestä haparoivasta hipaisusta, huulten varovaisesta kietoutumisesta toisiinsa, kylpemisestä, saunomisesta, kynttilän valossa kuhertelemisesta, hempeästä taustamusiikista ja hämyisestä valaistuksesta.

    • Eimiltään

      En tunne sitä millään tavalla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe