Tossua toisen eteen.
Naiselle hyvää mieltä! 😉
🚘 lähden kohta liikenteeseen nelipyöräisellä.
Nyt täytyy laittaa
11
376
Vastaukset 11
- vainominjalointänään
😊🤗😀🍾🥂
- aitoriitta
Hauskaa vappua sulle. Tulin juuri töistä. 🎈🎈🎈
- Seinäkello
Otan vähän kossua nyt ehkä lähden ystävän luokse pärisemään😅
- Absolut.isti
Kuoharille 🎈🎉🎶🍸😎
- tyttöottinelipyöränalle
Ällös tee sitä virhettä että lainaat isältä BMW:n avaimia ja päätät lähteä ilta-ajelulle, kuten oli iltalehden jutussa, 16-vuotias tyttö oli ottanut isän auton avaimet ja lähtenyt "ajelulle", tuli törmäyksiä toisiin autoihin, ja ajelu loppui jonkun liikkeen sisälle.. siihen loppui tyttösen "ajelu".
- KylläMINÄosaan
Osaa ne keski-iän saavuttaneet ukonkopsukatkin ajaa kauppaliikkeiden ikkunoista sisään, kun moottoripyörää ohjastavat. Jo ensimmäisellä alle sadalla metrillä..
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka..
Mä lähden kadel jalal..
Katsomaan mitä tulee...
Tulee hauskaa tai ei..kotia pääsee ain...
Mä vähän myöhäs..täytyy odottaa tukkaa...
Kyl mä nopee oon..tulin siin ..abaut vähän ennen neljää ..pesty..tukka pesty...
Meikit naamas...kampaan viel tukan ..vaatteet pääl..sit menoks..
Tsau beibi...hauskaa...ajattelen...mut mä ajattelen monta muutakin..mut voimpi saada nenilleni...sit taas suru iskee puseroon...
Mut ei mitään..tsau...🎈🍀🌞😀👍♥🌻 - okei
mihin meinasit ajella?
- Bottimeneeapostolilla
jos on polkupyörässä apupyörät voi sanoa kanssa lähtevänsä nelipyöräisellä ajelemaan, kypärä päähän vaan sitten ja matkaan
hauskaa vappua, kevään juhlaa- Mullaon
apurattaat 1000 km:n huollossa, joten pakko lähteä kävellen tai sillä moottoroidulla nelipyöräisellä ;).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty441399Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä3341199Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto311003Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s323992Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine133823Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33801- 50781
Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte194708- 61615
- 40556