edullisia, tilavia, kaikkein kestävimpiä, niissä on kaikkein pienin kulutus ja akut takapenkin alla eivät vähennä mitään tilaa. Hybridiautoissa ei ole kytkintä, starttimoottoria eikä laturia, eikä apulaitehihnaa, jotka kaikki ovat kuluvia osia ja niiden puuttuminen keventää hybrin painoa tekee huoltokuluista kaikkein alhaisimmat. Sähkömottori jarruttaa aina ensimmäisenä jarrupoljinta painettaessa, joten jarrupalat ja -levyt uusitaan vasta vähintää 200.000 km ajon jälkeen. Uusin vuonna 2015 jukistettu uusin hybridijärjesjestelmä kuluttaa niin vähän polttoainetta, että mikään muu moottori ei pysty pienempään.
Nimenomaan hybridien kestävyys on nostanut Toyotan katsastustilastojen kärkeen. Tämän kaiken lehdistö toteaa ja ne ovat luettavissa täältä:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15263050/toyotan-korkean-laadun-50-konkreettista-todistetta
Toyotan hybridien jatkuvasti nouseva myynti saa trollin aivan sekopäiseen valehteluun.
TROLLIN TOYOTAN HYBRIDEIHIN KOHDISTAMAT VALHEET OVAT JÄRKYTTÄVIÄ.
Toyotan hybridit ovat moderneja, tehokkaita,
46
528
Vastaukset
- h.anuri
Tehokkaita? Kai tarkoitit ton vitsiksi. Tojo on alitehoinen teidentukko. Mikään muu merkki ei vedä satasen rajoituksella letkaa perässän kuin Tojo. Tullaa sivutieltä eteen, ajattelematta että kiihtyvyys on kuin lehmällä. Ei riitä kerta tai kaksi kun näiden takia seistään jarrupolkimella. Viekää lelut takaisin kauppaa ja ostakaa autoja.
- oikeassa.maailmassa
Miten pitkät luulet näiden jatkuvien valheiden jälkien olevan? Kaikille täyspäisille nämä valheet kertovat kuinka tojohönö ei pärjää faktoilla vaan tojotan kunniaa pönkitetään pelkillä valheilla,
"eikä apulaitehihnaa, jotka kaikki ovat kuluvia osia ja niiden puuttuminen keventää hybrin painoa tekee huoltokuluista kaikkein alhaisimmat."
TM 60.000km kestotestin huoltokulut
Golf:
30 - 254€
60 - 507€
Yht: 761€
Auris:
15 - 231€
30 - 335€
45 - 173€
60 - 329€
Yht: 1.068€
Todellisuudessa tojon huoltokustannukset ovat yli 40% suuremmat kuin Volsun. Tuosta ei pääse irti edes valehtelemalla.- Pienetkulut
Kun auto huolletaan asianmukaisesti niin Toyotan korjaus- ja huoltokulut pitemmällä jaksolla ovat kaikkein alhaisimmat.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14729878/toyotalla-kaikkein-halvin-ja-paras-huolto - Lisäähintaa
Jäi puuttumaan vaihteistoöljyn vaihdon hinta noin 400 euroa:
https://autojerry.fi/hinnat/automaattivaihteiston-oljynvaihto-hinta/volkswagen/ - faktoja_unohtamatta
Lisäähintaa kirjoitti:
Jäi puuttumaan vaihteistoöljyn vaihdon hinta noin 400 euroa:
https://autojerry.fi/hinnat/automaattivaihteiston-oljynvaihto-hinta/volkswagen/Pitikö höhö tuossakin kohtaa valehdella? Ajattelitko ettei kukaan viitsi esittämääsi linkkiä avata?
Sieltähän hyppää oikein isoilla kirjaimilla ja numeroilla esille Autojerryn "VOLKSWAGEN AUTOMAATTIVAIHTEISTON ÖLJYNVAIHTO HINTA":
"Keskihinta: 250€!"
250€ on jotain ihan muuta kuin 400€! Eihän se ole kuin hiukan yli Toyota C-HR:n öljynvaihtohuollon hinta. Eikä sitä tarvitse tehdä kuin 60000km:n välein. 60000km:n matkalla tojo käy isojen huoltojen lisäksi 2 kertaa öljynvaihtohuollossa!
https://tekniikanmaailma.fi/wp-content/uploads/asteikko_issues/issue1459/page843756/c296bb1e86f84330e886266b10d46bb8.jpg
Sitäpaitsi suurimmassa osassa yksityisille myydyissä automaattivaihteisissa bansa-Volkkareissa on 7-vaihteinen, kuivakytkimillä toteutettu dsg. Nìissä EI ole öljynvaihtoa lainkaan huolto-ohjelmassa. - Valehtelevat
faktoja_unohtamatta kirjoitti:
Pitikö höhö tuossakin kohtaa valehdella? Ajattelitko ettei kukaan viitsi esittämääsi linkkiä avata?
Sieltähän hyppää oikein isoilla kirjaimilla ja numeroilla esille Autojerryn "VOLKSWAGEN AUTOMAATTIVAIHTEISTON ÖLJYNVAIHTO HINTA":
"Keskihinta: 250€!"
250€ on jotain ihan muuta kuin 400€! Eihän se ole kuin hiukan yli Toyota C-HR:n öljynvaihtohuollon hinta. Eikä sitä tarvitse tehdä kuin 60000km:n välein. 60000km:n matkalla tojo käy isojen huoltojen lisäksi 2 kertaa öljynvaihtohuollossa!
https://tekniikanmaailma.fi/wp-content/uploads/asteikko_issues/issue1459/page843756/c296bb1e86f84330e886266b10d46bb8.jpg
Sitäpaitsi suurimmassa osassa yksityisille myydyissä automaattivaihteisissa bansa-Volkkareissa on 7-vaihteinen, kuivakytkimillä toteutettu dsg. Nìissä EI ole öljynvaihtoa lainkaan huolto-ohjelmassa.Juuri se 7-vaihteinen on kaikkein halpoiden rikkoutuva. Kun Volkswagenin autoissa eripuolella maailmaa tulee vikoja niin selitykseksi annetaan joku paikallinen keksitty ilmiö mm kosteus ja oktomurske ja kaivos jne...
- SuaonKusetettu
Unohdit Wolksvagenin Jakoketju/ Vaihdelaatikkoremontit tahallasi! Se ei olekaan ihan halpaa! Toyota Laatuauto ei tarvitse sellaisia.
- ToyotaKestää
faktoja_unohtamatta kirjoitti:
Pitikö höhö tuossakin kohtaa valehdella? Ajattelitko ettei kukaan viitsi esittämääsi linkkiä avata?
Sieltähän hyppää oikein isoilla kirjaimilla ja numeroilla esille Autojerryn "VOLKSWAGEN AUTOMAATTIVAIHTEISTON ÖLJYNVAIHTO HINTA":
"Keskihinta: 250€!"
250€ on jotain ihan muuta kuin 400€! Eihän se ole kuin hiukan yli Toyota C-HR:n öljynvaihtohuollon hinta. Eikä sitä tarvitse tehdä kuin 60000km:n välein. 60000km:n matkalla tojo käy isojen huoltojen lisäksi 2 kertaa öljynvaihtohuollossa!
https://tekniikanmaailma.fi/wp-content/uploads/asteikko_issues/issue1459/page843756/c296bb1e86f84330e886266b10d46bb8.jpg
Sitäpaitsi suurimmassa osassa yksityisille myydyissä automaattivaihteisissa bansa-Volkkareissa on 7-vaihteinen, kuivakytkimillä toteutettu dsg. Nìissä EI ole öljynvaihtoa lainkaan huolto-ohjelmassa.Ei tarvii öljynvaihtoa "porsinut" laatikko! Kallista lystiä omistajalle.
- Penttisetä
Kuulkaas nöösipojat! Auto ei ole elämän suurin asia. Meillä jokaisella on lempiväri, lempiruoka ja naisen karvaisuus tai karvattomuus. Itse ajelen mieluiten luomulla ja karvaisella. Olen ensi vuonna jo kuuskymppinen gubbe, ja omistanut elämäni aikana aika monta venettä, ruohonleikkuria, autoa ja naisiakin on ollut pötköllään yli 70 hameniekkaa, ihme kyllä ei yhtään posliinia! Mistä teille tämä ihme vimma haukkua joitain tiettyjä automerkkejä, onko se teiltä pois, jos joku ajaa väärän merkkisellä autolla? Seinänaapurillani on Auris ja olemme parhaita kavereita. Hänen alakerrassaan on mies jolla on Kia, hyvissä väleissä ollaan. Tosin tämä Olli kysyi aikoinaan saunan lauteilla, miksi tilasin uuden Golf Variantin, kun edellinenkin oli minulla sellainen, ja molemmat niitä nöösipoikien kiroamia automaatteja. Niin että miksen tilannut Kiaa? En viitsinnyt kertoa hänelle Volkkareitten verrattomista ajo-ominaisuuksista ja ohjaamojen ergonomioista versus esim. ranskalaisiin. Vuokrailin joskus,kun tuskin olitte syntyneetkään Fiat Puntoja Malmilta. Olivat silloin -90 luvulla oloisiaan isomman tuntuisia ajaa ja minulla on sentään ollut viisi kasikoneista jenkkiäkin. Kaikenkarvaisissa duuneissani olen ajellut valtion edustusautoja ja kälyisiä jakeluautoja ja saksalaiset ovat mielestäni parhaita ajaa. Jos jollain on automerkki joka tekee hänet autuaaksi, niin suotakoon se hänelle, eikä anneta myyntimenestys Skodan viedä yöunia. Hyvää Vappua taaperoille, pitäkää tutit käsillä, ettei pääse parku yöllä.
- FiatPunto60
Vuokrasin Malmin Deltasta joskus Punton. Kyllä pieneltä vaikutti esin. Dodge Coronettiin verrattuna jota myös joskus ajelin. Niin ja kyllä 80 luvulla jo "poslarit" oli muotia.
- tojon.kalliit.huollot
"Kun auto huolletaan asianmukaisesti niin Toyotan korjaus- ja huoltokulut pitemmällä jaksolla ovat kaikkein alhaisimmat."
Voit valehdella niin paljon kuin haluat. Ei sinua kukaan usko kun vedät näitä juttuja täysin hatusta.
TM:n kestotestissä auto huolletaan maahantuojan ohjeiden mukaisesti ja Toyota on aina siellä kalliissa päässä. Auris on huoltokuluiltaan 40% kalllimpi kuin Golf. Sitä ei voi kiertää millään valheilla.
Erittely löytyy ylempää tästä ketjusta. Sanoohan sen jo maalaisjärkikin että jos tojon huoltoväli on puolet pienempi kuin Volsun niin se on kalliimpi ylläpitää. Miksi yrittää kiistää selvää asiaa?- PysyTotuudessa
Tässähän se sanotaan kuten tämä linkki annettiin. Ei tämä ole vale. Asia on suuren tutkimuksen tulos. Sinä valehtelet muita valehtelijoiksi:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14729878/toyotalla-kaikkein-halvin-ja-paras-huolto
. - aasialainenKusetus
dfdsfdsfsdafsdafasd kirjoitti:
Ei tässä näköjään valehdella:
https://www.is.fi/autot/art-2000001205568.htmlikivanha jenkkilän juttu, eipä päde vieläkään täällä, ei edes silloin kun ensimmäisiä kertoja yritit tuon saman artikkelin perusteella.
- Seonnytaivansekaisin
aasialainenKusetus kirjoitti:
ikivanha jenkkilän juttu, eipä päde vieläkään täällä, ei edes silloin kun ensimmäisiä kertoja yritit tuon saman artikkelin perusteella.
Puolitoista vuotta sitten julkaistu. Sekö on ikivanha. Trolli riehuu nyt aivan sekopäisenä.
- Totuus.ei.pala.tulessa
Tuo tutkimus on jenkkien tekemä ja suurelta osin teoreettinen ja siinä on laitettu rupuautot ja premiumautot samaan koriin. Tottakai jonkun ison bemarin huoltaminen on kalliimpaa kuin pizzataksi-yariksen
TMn kestotestien hinnat ovat todellisia Suomessa maksettuja huoltoja suomalaisiin yksittäisiin autoihin. Tämä on totuus Auriksesta ja Golfista.
Sokerina pohjalla tojokuskille on se että nämä huollot on pakko tehdä merkkihuollossa jotta akkutakuu ei raukeaisi. Golfin voi huollattaa tuotakin halvemmalla muualla kuin merkkiliikkeessä.
Golf:
30 - 254€
60 - 507€
Yht: 761€
Auris:
15 - 231€
30 - 335€
45 - 173€
60 - 329€
Yht: 1.068€ - Toyotaonedullisin
Totuus.ei.pala.tulessa kirjoitti:
Tuo tutkimus on jenkkien tekemä ja suurelta osin teoreettinen ja siinä on laitettu rupuautot ja premiumautot samaan koriin. Tottakai jonkun ison bemarin huoltaminen on kalliimpaa kuin pizzataksi-yariksen
TMn kestotestien hinnat ovat todellisia Suomessa maksettuja huoltoja suomalaisiin yksittäisiin autoihin. Tämä on totuus Auriksesta ja Golfista.
Sokerina pohjalla tojokuskille on se että nämä huollot on pakko tehdä merkkihuollossa jotta akkutakuu ei raukeaisi. Golfin voi huollattaa tuotakin halvemmalla muualla kuin merkkiliikkeessä.
Golf:
30 - 254€
60 - 507€
Yht: 761€
Auris:
15 - 231€
30 - 335€
45 - 173€
60 - 329€
Yht: 1.068€Älä työnnä roskaa. Joka tämän lukee ja sinun tekstisi niin ymmärtää kyllä mistä on kysymys:
https://www.is.fi/autot/art-2000001205568.html - Todelliset.kustannukset
Tuossa jenkkitutkimuksessa on paljon mokia. Siinä on esimerkiksi laskettu kaikille autoille sama huoltoväli. Tojon huoltoväli on tupladti tiuhempi kuin eurooppalaisten.
TMn vertailu sensijaan on tehty Suomessa ja noudattaen auton huolto-ohjelmaa.
Ei liene epäselvää kumpi on tarkempaa dataa. On naurettavaa tuoda esiin laskennallista jenkkihumpuukia kun tarjolla on centin tarkkuudella todellisia kustannuksia Suomesta.
- todellaSurkeaYritysTaas
Mahtavaa Toyitan merkkihuolto on paras huolto Toyotalle Turussa, melko hieno saavutus.
Ja Jerry kertoo hinnat, jihuu jos tahtoo haluta uskoa. Mun Auris hybridin 15Tkm huolto maksoi ainakin 173,10€!
- Jäävät-liikkeeseen
Tuonkin jutun kuvituskuvan Priuksella on ajettu sen koko 17v. aikana vuodessa n. 3500 km eli yht. n. 60000km. Mahtava ajosuorite, nyt ei kelpaa kenellekään. Jossain autoliikkeessä varastovakuutuksessa loikonut jo muutaman vuoden. Edellisen katsastuksen jälkeen ajettu n. 700 km. Ja sitä edellisen katsastuksen välillä saman verran. Nyt on katsastus mennyt vanhaksi.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kuuluisa-autokerailija-nama-nykyautot-kannattaisi-ottaa-nyt-talteen/PYdhvaNS?ref=iltalehti:6300&utm_source=iltalehti.fi&utm_medium=boksi&utm_campaign=AlmaInternal- Sellaineseon
Se on hyväkuntoisena päätynyt keräily- eli museoautoksi. Mitä ihmetä siinä on.
Yksilöllinen yksilöllisen individualistin auto ja lisäksi keräilyklassikko.
"Lenon toinen veikkaus tulevaisuuden klassikoksi on Toyota Prius." - aiKunSeToyotaOnNolo
Sellaineseon kirjoitti:
Se on hyväkuntoisena päätynyt keräily- eli museoautoksi. Mitä ihmetä siinä on.
Yksilöllinen yksilöllisen individualistin auto ja lisäksi keräilyklassikko.
"Lenon toinen veikkaus tulevaisuuden klassikoksi on Toyota Prius."Leno onkin melkoinen vääräleuka ja automies. Hyvää huumoria jopa jenkiksi.
- opettele.lukemaan
"Se on hyväkuntoisena päätynyt keräily- eli museoautoksi. Mitä ihmetä siinä on."
Et tainnut ymmäärtää lukemaasi. Se on päätynyt jonkun autoliikkeen riesaksi. Ei yksityisessä omistuksessa. - tehottomiaJälkeenjääneit
No eipä nuo Toyotan hybridit mitään moderneja ole, muut tekevät jo nyt parempia. Tehottomuuskin noita Toyotan hybridejä vaivaa ja pahasti. 0-100 menee tosi tukkoisesti ja jo 80km/h vauhdissa kulutus kasvaa perinteisiä autoja suuremmaksi, vaikka Toyota on kuohinut voimalinjan täysin olemattomaksi kulutusta ajatellen. Melko onneton suoritus. No ehkä noilla pärjää jossain ruuhkaisissa suurkaupungeissa joissa ei pääse kuin muutaman kilometrin tunnissa ja ajo-ominaisuuksia ei tarvita kuin risteyksestä ja parkkihallin luiskan selvittämiseen.
- turha.teho
Mihinkä noita tehoja tarvitaan arkiliikenteessä? Keskimäärin ajonopeus jää alle 60 kmh ja pääasiassa kaupungeissa liikkuville alle 35 kmh. Muutaman mökki- ja lomamatkan takia ei normaali ihminen tarvitse tehokasta autoa ehtiäkseen ensimmäisenä seisomaan liikennevaloihin ja tulppaamaan liikennettä.
Katseltiin hiljattain tuttavan ison bemarin ajodataa 6000 km jaksolta, keskinopeus 32 kmh, vaikka siinä oli useita viikonloppumatkoja. Kuitenkin pääasiassa Helsingin ruuhkissa seisomista. - tehoa.edullisesti
turha.teho kirjoitti:
Mihinkä noita tehoja tarvitaan arkiliikenteessä? Keskimäärin ajonopeus jää alle 60 kmh ja pääasiassa kaupungeissa liikkuville alle 35 kmh. Muutaman mökki- ja lomamatkan takia ei normaali ihminen tarvitse tehokasta autoa ehtiäkseen ensimmäisenä seisomaan liikennevaloihin ja tulppaamaan liikennettä.
Katseltiin hiljattain tuttavan ison bemarin ajodataa 6000 km jaksolta, keskinopeus 32 kmh, vaikka siinä oli useita viikonloppumatkoja. Kuitenkin pääasiassa Helsingin ruuhkissa seisomista.Mielestäni tehon puute ei ole se suurin kompastuskivi tojon hybrideille. Suurin ongelma on se että 20 vuotta vanha tekniikka on on jäänyt bensaturbojenkin jalkoihin kulutuksen suhteen. Kaupunkiajossa hybridit nippanappa pärjäävät, mutta kuten tv:stä näimme niin matka-ajossa nykyaikaiset bensaturbot ovat nuukempia. ja kun vielä samojen autojen suorituskykyvertailu osoitti että bensaturbot ovat paljon tehokkaampia niin aika vaikea on perustella hybridin ostamista. Bensaturbot ovat suorituskykyisempiä, mutta silti taloudellisimpia matka-ajossa.
- SellainenTuhnuTohjo
Aina Teron (Holistin) perustelut ontuu. Kyllä autossa pitää olla tehoa ja kulkua sen verran, että sillä pärjää kaikissa olosuhteissa ja voi ohittaa hitaampia nopeasti ja turvallisesti. Nykyaikaiset turbomootorit antavat mahdollisuuden pienempään kulutukseen ja silti tarvittaessa reippaaseen menoon. Toyotan hybridit antavat hieman pienemmän kulutuksen kaupunki pyörityksessä, mutta maantiellä kuluttaa enemmän, mutta tehoja ei ole riittävästi muuta kuin toimimiseen letkan kerääjänä.
- h.anuri
Kyllä autossa pitää olla tehoa ohitukseen tai sitten pitää olla ohittamatta! Eilenkin työmatkalla rekka veti kolmen henkilöauton letkaa, Tojota, VW ja minä viimeisenä. Hyvän ohituspaikan tullen laitoin vilkun päälle ja ajattelin ohittaa letkan, mitä teki alitehoinen Tojo? Ryntäsi eteen vaikka olin jo VW:n rinnalla menemässä nätisti vasenta kaistaa vilkku päällä. Tämä alitehoinen auton irvikuva kiihtyi niin reippaasti, että nippa nappa kerkisi ohi ennen vastaan tulevaa autoa, minä en kerinnyt koska tientuke oli edessä. Mitä jos vastaan tulija ei olisi ollut hereillä ja väistänyt? Katso sen alitehosen kinnerin peiliin, ennen kuin estät muita. Tätä tapahtuu jatkuvasti. Minun puolesta aja millä haluat, mutta ymmärrä se että toisilla on tehokkaampi auto ja he haluavat edetä. Säästäminen ei ole kaikkille se ensimmäinen asia.
- Aina.jaloissa
Tehonpuutetta isompi ongelma on tojon suuri mittarivirhe yhdistettynä Corolla-käävän ajatusmaailmaan. Liikenteen tulppa on tosiasia.
- Viisaillamuutatouhua
Ketään sivistynyttä ihmistä ei kiinnosta, eivätkä he edes tiedä mikä heidän autonsa kiityyvyys , huippunopeus ja teho on. Se on vajaaälyisten touhua.
- Anteeksivaan
Millaista sivistystä sieltä Tojokaupasta voi ostaa? Sinun kirjoituksesi ei ollut sivistyneen ihmisen kirjoitusta.
- 6_kituvuotta
Ehkä ei huippunopeus kiinnosta kun sitä ei täällä tarvita, mutta tehon (väännön) puutteeseen törmää päivittäin.
Nyt omistajuuteni viime metreillä kehtaa jo sanoa, että 2012 vuosimallin Avensis 1,8 Valvematicini on ihan raivostuttavan hengetön peli maantiejossa. Päivittäisellä työmatkallani tavallisella Keski-Suomalaisella maantiellä 8-kympin alueella joudun yksin ajaessakin vaihtamaan parissa mäessä pienemmälle vaihteelle kun vakkarilla auto ei jaksa pitää nopeutta yllä. Samalla reitillä neljän hengen kuormalla pitää vaihtaa alaspäin 2 vaihdetta ellei kelaa vauhtia laittomille lukemille ennen mäkeä.
Tilauksessa olevassa automallissa samat mäet nousee suurimmalla vaihteella lähes pintakaasulla nopeuden hiipumatta. Ero sitkeydessä on kuin yöllä ja päivällä.
On lukuisia muitakin syitä miksi tuleva autoni on joka suhteessa etevämpi, mutta niistä enemmän kun kokemusta kertyy.
- autoissa.on.eroja
"Ketään sivistynyttä ihmistä ei kiinnosta, eivätkä he edes tiedä mikä heidän autonsa kiityyvyys , huippunopeus ja teho on. Se on vajaaälyisten touhua."
On tottakai ihmisiä joille on aivan sama millaisella autolla he ajavat. Sellaiset hmiset eivät lue autopalstoja eivätkä varsinkaan kirjoittele niille.
Minulle auto on ollut aina isompi asia kuin keino päästä paikasta A paikkaan B. Siksi en aja Toyotalla. - aasialainenFilosofia
Hieno aloitus, linkkinä oma idiootti linkkisarja jota spämmäät yhtenään ja ovat naurettavia.
Mihin ne tehot jää kun suoritusarvot on lähinnä 1,2 litraisen vaparin ja kulutuskin nousee samoihin mitä tehokkailla ja vääntävillä pikkuturboilla (1,0-1,5l ).
Modernia, juu kyllä se yksi ja pirun ruma Pokemon ja sitten ne aiemmat sekasikiöt joissa on vanhaan pohjaan väännetty omituisia pokkauksia ja ulkonevia valoja ja kökköjä, huhuu mitä rumuuden vyörytystä. - Heh_hee
Britannia asettamassa tiukkoja vaatimuksia myös hybridiautoille – päästävä vähintään 80 kilometriä sähköllä
- Toyotaonmodernein
Tilanne on nyt tämä. Toyotan moottorit ja autot ovat kaikkein moderneimmat. Moottorit ovat pienipäästöisimmät ja pienikulutuksisimmat ja energiatehokkaimmat. Se on automaailman uusinta ja viimeisintä ja moderneinta tekniikkaa. Autot ovat myös muotoiltuja eivätkä ole konservatiivisia mitäänsanomattomia laatikoita.
- viimeistä.huutoa
Turvonnut sammakko toimi C-HR suunnittelijoilla mallina?
- pieneksi.jää.kysyntä
viimeistä.huutoa kirjoitti:
Turvonnut sammakko toimi C-HR suunnittelijoilla mallina?
Ulkoapäin C-HR näyttää kieltämättä turvonneelta sammakolta. Kuitenkin takamatkustajan tilat ja tavaratila on kaikkea muuta kuin turvonnut. Ne ovat päinvastoin surkeat eli todella huonoa suunnittelua.
Hyvin marginaalista on kysyntä autolle joka on ulkomitoiltaan Qashqain kokoinen mutta ei kuitenkaan sovellu perhekäyttöön lainkaan. Varsinkin kun hinta on huomattavasti QQ:ta korkeampi. - EriMieltä
pieneksi.jää.kysyntä kirjoitti:
Ulkoapäin C-HR näyttää kieltämättä turvonneelta sammakolta. Kuitenkin takamatkustajan tilat ja tavaratila on kaikkea muuta kuin turvonnut. Ne ovat päinvastoin surkeat eli todella huonoa suunnittelua.
Hyvin marginaalista on kysyntä autolle joka on ulkomitoiltaan Qashqain kokoinen mutta ei kuitenkaan sovellu perhekäyttöön lainkaan. Varsinkin kun hinta on huomattavasti QQ:ta korkeampi.Myyntitilaston sija 12. TOYOTA C-HR:ää marraskuussa ostettiin 182 autoa ja ja tänä vuonna on ostettu marraskuun loppuun mennessä 1 994 autoa. Myynnin nousu tänä vuonna 17,4 %
Suomalaiset ovat näköjään täysin eri mieltä kanssasi. - tältä.näyttää.menestys
EriMieltä kirjoitti:
Myyntitilaston sija 12. TOYOTA C-HR:ää marraskuussa ostettiin 182 autoa ja ja tänä vuonna on ostettu marraskuun loppuun mennessä 1 994 autoa. Myynnin nousu tänä vuonna 17,4 %
Suomalaiset ovat näköjään täysin eri mieltä kanssasi.12. sija on ynnämuuta-osastoa.
Samasta hintaluokasta ja segmentistä menestys mitataan aivan erilaisilla lukemilla.
1. NISSAN QASHQAI 5 422
2. SKODA OCTAVIA 4 793 - Mennesyyttä
tältä.näyttää.menestys kirjoitti:
12. sija on ynnämuuta-osastoa.
Samasta hintaluokasta ja segmentistä menestys mitataan aivan erilaisilla lukemilla.
1. NISSAN QASHQAI 5 422
2. SKODA OCTAVIA 4 793Tuo kaikki on menneen syksyn sumua. Tästä alkaa uusi uljas aika ja se on Toyotan.
- tilaisuus.meni.jo
Mennesyyttä kirjoitti:
Tuo kaikki on menneen syksyn sumua. Tästä alkaa uusi uljas aika ja se on Toyotan.
Haaveile vaan poju. Haaveile myös siitä että sulle kasvaa parta ja et pelkäisi pimeää.
Täytyy olla täysin hippi jos haaveilee siitä että jo pari vuotta markkinoilla ollut vaatimattomasti menestynyt auto yhtäkkiä alkaisi myymään isosti. C-HR on edelleen sama tekele, miksi se yhtäkkiä alkaisi menestymään? Jos sillä olisi menestymisen eväitä niin se olisi lunastanut ne jo.
Sija 12. on C-HRn highlight. Tästä eteenpäin on alaspäin. - ValtavaMenestys
tilaisuus.meni.jo kirjoitti:
Haaveile vaan poju. Haaveile myös siitä että sulle kasvaa parta ja et pelkäisi pimeää.
Täytyy olla täysin hippi jos haaveilee siitä että jo pari vuotta markkinoilla ollut vaatimattomasti menestynyt auto yhtäkkiä alkaisi myymään isosti. C-HR on edelleen sama tekele, miksi se yhtäkkiä alkaisi menestymään? Jos sillä olisi menestymisen eväitä niin se olisi lunastanut ne jo.
Sija 12. on C-HRn highlight. Tästä eteenpäin on alaspäin.Tammikuussa joudut lukemaan täältä tekstiä C-HR:n ja Toyotan muiden hybridien valtavasta menestyksestä Suomessa ja muualla Euroopassa. Valmistaudu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1162966Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302415Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen252384Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631082016- 1141660
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1711368Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2881208Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi2551076- 801054
- 711044