Liekköhän tällä mopotiimin veturilla kaikki inkkarit kanootissa ? Tenava sylissä jollakin pikkumopolla sipas kohti kotia ja ei varmaan huomannu!!!! että kuorevaarantiellä on alakupäässä nopusrajoitus joka on alle 80 ! Esimerkkinä meijän nuorisolle 😈
Mopomafia ?
15
1110
Vastaukset
- voetoenperrään
Eikä tuossa vielä kaikki . .
Taisi mennä niin,kun ei ole kuin lusikalla annettu,niin ei voi kauhalla ottaa ?
Polvijärven kylällä mennä tiristelee,päivät ja yöt,viritetty manki mopeti .
"Sahaa" Museotien ja kylän väliä,hyvin usein myös keulii , ( miksipä ei, laitteessa on kuulema 150 kuution moottori,sallitun 50 kuution tilalla.
Mitä tekee poliisi ? HAUKOTTELEE .
Kerran viikossa saattavat pyörähtää kylällä,VIRKA-AUTOLLA .Tällä varmistetaan että riiviöt ovat silloin poissa tiristelemästä .
Eräs poliisi , ( TV eestä tuttu ) taitaa vaan lähinnä tukkaansa kammata ja nutturaa laitella ojennukseen ?- Joutoaika
Kello kohta illalla 23,kohta alkaa mopo ralli kylän keskustassa.Pari pikkumopoa ja yks isompi,hyö pilaavat muiden maineen.Oisko vanhempien aika kiinnostua?Se reppuselkänen kaveri ainakin joutas virkavallan haaviin.
- madmax5
mitä kyylä
- madmax123
muuttakaa mummot korpeen parempi ajaa mopolla kun juoda kaljaa niikuin teidän pennut tekee
- motorist
Eikö ole kolmatta vaihtoehtoa ?
- Samallatavalla
Niin sitä tuli itehhii 1990- luvun puolivälissä viritetyllä mopolla keula pystyssä painettuu pitkin raittia
- Olivainteinejä
Siihen aikaan ei ollu vielä "jonneja"....
- keisar
motorist kirjoitti:
Eikö ole kolmatta vaihtoehtoa ?
sie se viisas vasta oletkin
- motorist
Mopot korpeen.
- jhljhvlhhvhuhöö
motoristi voi mennä sinne peräkammariin ihailemaa sitä pappa tunturinsa juistetta
- motorist
Tai Saksan motareille,jossa ajetaan yli 300km/h.
- hglhglfdkkdfbhkdhvkdkfb
ei sun isäs vanha pappatunturi kulje kun hikiset 35 saksaa oo nähnyt kuin kuvissa ei etes liikkuvissa kun ei teillä ole telkkaria
- motorist
Etkö osaa kirjoittaa ilman virheitä ?
- pööööööööö
motorist kirjoitti:
Etkö osaa kirjoittaa ilman virheitä ?
taas joku opettaja pääsee pätemään voi jee näitä oppineita kaikki ei kuule ole syntynyt kynä perseessä ja kultalusikka kädessä
- greisii
Ompa muutamassa mopossa myös LED-valot , mutta rek.kilpi on "unohtunut" .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371782
- 50818
- 69766
- 108730
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33619Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15549Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141461- 51453