Liekköhän tällä mopotiimin veturilla kaikki inkkarit kanootissa ? Tenava sylissä jollakin pikkumopolla sipas kohti kotia ja ei varmaan huomannu!!!! että kuorevaarantiellä on alakupäässä nopusrajoitus joka on alle 80 ! Esimerkkinä meijän nuorisolle 😈
Mopomafia ?
15
1110
Vastaukset
- voetoenperrään
Eikä tuossa vielä kaikki . .
Taisi mennä niin,kun ei ole kuin lusikalla annettu,niin ei voi kauhalla ottaa ?
Polvijärven kylällä mennä tiristelee,päivät ja yöt,viritetty manki mopeti .
"Sahaa" Museotien ja kylän väliä,hyvin usein myös keulii , ( miksipä ei, laitteessa on kuulema 150 kuution moottori,sallitun 50 kuution tilalla.
Mitä tekee poliisi ? HAUKOTTELEE .
Kerran viikossa saattavat pyörähtää kylällä,VIRKA-AUTOLLA .Tällä varmistetaan että riiviöt ovat silloin poissa tiristelemästä .
Eräs poliisi , ( TV eestä tuttu ) taitaa vaan lähinnä tukkaansa kammata ja nutturaa laitella ojennukseen ?- Joutoaika
Kello kohta illalla 23,kohta alkaa mopo ralli kylän keskustassa.Pari pikkumopoa ja yks isompi,hyö pilaavat muiden maineen.Oisko vanhempien aika kiinnostua?Se reppuselkänen kaveri ainakin joutas virkavallan haaviin.
- madmax5
mitä kyylä
- madmax123
muuttakaa mummot korpeen parempi ajaa mopolla kun juoda kaljaa niikuin teidän pennut tekee
- motorist
Eikö ole kolmatta vaihtoehtoa ?
- Samallatavalla
Niin sitä tuli itehhii 1990- luvun puolivälissä viritetyllä mopolla keula pystyssä painettuu pitkin raittia
- Olivainteinejä
Siihen aikaan ei ollu vielä "jonneja"....
- keisar
motorist kirjoitti:
Eikö ole kolmatta vaihtoehtoa ?
sie se viisas vasta oletkin
- motorist
Mopot korpeen.
- jhljhvlhhvhuhöö
motoristi voi mennä sinne peräkammariin ihailemaa sitä pappa tunturinsa juistetta
- motorist
Tai Saksan motareille,jossa ajetaan yli 300km/h.
- hglhglfdkkdfbhkdhvkdkfb
ei sun isäs vanha pappatunturi kulje kun hikiset 35 saksaa oo nähnyt kuin kuvissa ei etes liikkuvissa kun ei teillä ole telkkaria
- motorist
Etkö osaa kirjoittaa ilman virheitä ?
- pööööööööö
motorist kirjoitti:
Etkö osaa kirjoittaa ilman virheitä ?
taas joku opettaja pääsee pätemään voi jee näitä oppineita kaikki ei kuule ole syntynyt kynä perseessä ja kultalusikka kädessä
- greisii
Ompa muutamassa mopossa myös LED-valot , mutta rek.kilpi on "unohtunut" .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483