Liekköhän tällä mopotiimin veturilla kaikki inkkarit kanootissa ? Tenava sylissä jollakin pikkumopolla sipas kohti kotia ja ei varmaan huomannu!!!! että kuorevaarantiellä on alakupäässä nopusrajoitus joka on alle 80 ! Esimerkkinä meijän nuorisolle 😈
Mopomafia ?
15
1110
Vastaukset
- voetoenperrään
Eikä tuossa vielä kaikki . .
Taisi mennä niin,kun ei ole kuin lusikalla annettu,niin ei voi kauhalla ottaa ?
Polvijärven kylällä mennä tiristelee,päivät ja yöt,viritetty manki mopeti .
"Sahaa" Museotien ja kylän väliä,hyvin usein myös keulii , ( miksipä ei, laitteessa on kuulema 150 kuution moottori,sallitun 50 kuution tilalla.
Mitä tekee poliisi ? HAUKOTTELEE .
Kerran viikossa saattavat pyörähtää kylällä,VIRKA-AUTOLLA .Tällä varmistetaan että riiviöt ovat silloin poissa tiristelemästä .
Eräs poliisi , ( TV eestä tuttu ) taitaa vaan lähinnä tukkaansa kammata ja nutturaa laitella ojennukseen ?- Joutoaika
Kello kohta illalla 23,kohta alkaa mopo ralli kylän keskustassa.Pari pikkumopoa ja yks isompi,hyö pilaavat muiden maineen.Oisko vanhempien aika kiinnostua?Se reppuselkänen kaveri ainakin joutas virkavallan haaviin.
- madmax5
mitä kyylä
- madmax123
muuttakaa mummot korpeen parempi ajaa mopolla kun juoda kaljaa niikuin teidän pennut tekee
- motorist
Eikö ole kolmatta vaihtoehtoa ?
- Samallatavalla
Niin sitä tuli itehhii 1990- luvun puolivälissä viritetyllä mopolla keula pystyssä painettuu pitkin raittia
- Olivainteinejä
Siihen aikaan ei ollu vielä "jonneja"....
- keisar
motorist kirjoitti:
Eikö ole kolmatta vaihtoehtoa ?
sie se viisas vasta oletkin
- motorist
Mopot korpeen.
- jhljhvlhhvhuhöö
motoristi voi mennä sinne peräkammariin ihailemaa sitä pappa tunturinsa juistetta
- motorist
Tai Saksan motareille,jossa ajetaan yli 300km/h.
- hglhglfdkkdfbhkdhvkdkfb
ei sun isäs vanha pappatunturi kulje kun hikiset 35 saksaa oo nähnyt kuin kuvissa ei etes liikkuvissa kun ei teillä ole telkkaria
- motorist
Etkö osaa kirjoittaa ilman virheitä ?
- pööööööööö
motorist kirjoitti:
Etkö osaa kirjoittaa ilman virheitä ?
taas joku opettaja pääsee pätemään voi jee näitä oppineita kaikki ei kuule ole syntynyt kynä perseessä ja kultalusikka kädessä
- greisii
Ompa muutamassa mopossa myös LED-valot , mutta rek.kilpi on "unohtunut" .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051004
- 96844
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap93749- 75642
- 48635
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16560- 34486
- 43472
- 44459
- 25455