Mopomafia ?

Voehelevetti

Liekköhän tällä mopotiimin veturilla kaikki inkkarit kanootissa ? Tenava sylissä jollakin pikkumopolla sipas kohti kotia ja ei varmaan huomannu!!!! että kuorevaarantiellä on alakupäässä nopusrajoitus joka on alle 80 ! Esimerkkinä meijän nuorisolle 😈

15

1110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voetoenperrään

      Eikä tuossa vielä kaikki . .
      Taisi mennä niin,kun ei ole kuin lusikalla annettu,niin ei voi kauhalla ottaa ?

      Polvijärven kylällä mennä tiristelee,päivät ja yöt,viritetty manki mopeti .
      "Sahaa" Museotien ja kylän väliä,hyvin usein myös keulii , ( miksipä ei, laitteessa on kuulema 150 kuution moottori,sallitun 50 kuution tilalla.

      Mitä tekee poliisi ? HAUKOTTELEE .
      Kerran viikossa saattavat pyörähtää kylällä,VIRKA-AUTOLLA .Tällä varmistetaan että riiviöt ovat silloin poissa tiristelemästä .
      Eräs poliisi , ( TV eestä tuttu ) taitaa vaan lähinnä tukkaansa kammata ja nutturaa laitella ojennukseen ?

      • Joutoaika

        Kello kohta illalla 23,kohta alkaa mopo ralli kylän keskustassa.Pari pikkumopoa ja yks isompi,hyö pilaavat muiden maineen.Oisko vanhempien aika kiinnostua?Se reppuselkänen kaveri ainakin joutas virkavallan haaviin.


      • madmax5

        mitä kyylä


    • madmax123

      muuttakaa mummot korpeen parempi ajaa mopolla kun juoda kaljaa niikuin teidän pennut tekee

      • motorist

        Eikö ole kolmatta vaihtoehtoa ?


      • Samallatavalla

        Niin sitä tuli itehhii 1990- luvun puolivälissä viritetyllä mopolla keula pystyssä painettuu pitkin raittia


      • Olivainteinejä

        Siihen aikaan ei ollu vielä "jonneja"....


      • keisar
        motorist kirjoitti:

        Eikö ole kolmatta vaihtoehtoa ?

        sie se viisas vasta oletkin


    • motorist

      Mopot korpeen.

      • jhljhvlhhvhuhöö

        motoristi voi mennä sinne peräkammariin ihailemaa sitä pappa tunturinsa juistetta


      • motorist

        Tai Saksan motareille,jossa ajetaan yli 300km/h.


      • hglhglfdkkdfbhkdhvkdkfb

        ei sun isäs vanha pappatunturi kulje kun hikiset 35 saksaa oo nähnyt kuin kuvissa ei etes liikkuvissa kun ei teillä ole telkkaria


      • motorist

        Etkö osaa kirjoittaa ilman virheitä ?


      • pööööööööö
        motorist kirjoitti:

        Etkö osaa kirjoittaa ilman virheitä ?

        taas joku opettaja pääsee pätemään voi jee näitä oppineita kaikki ei kuule ole syntynyt kynä perseessä ja kultalusikka kädessä


    • greisii

      Ompa muutamassa mopossa myös LED-valot , mutta rek.kilpi on "unohtunut" .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe