Mopomafia ?

Voehelevetti

Liekköhän tällä mopotiimin veturilla kaikki inkkarit kanootissa ? Tenava sylissä jollakin pikkumopolla sipas kohti kotia ja ei varmaan huomannu!!!! että kuorevaarantiellä on alakupäässä nopusrajoitus joka on alle 80 ! Esimerkkinä meijän nuorisolle 😈

15

1110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voetoenperrään

      Eikä tuossa vielä kaikki . .
      Taisi mennä niin,kun ei ole kuin lusikalla annettu,niin ei voi kauhalla ottaa ?

      Polvijärven kylällä mennä tiristelee,päivät ja yöt,viritetty manki mopeti .
      "Sahaa" Museotien ja kylän väliä,hyvin usein myös keulii , ( miksipä ei, laitteessa on kuulema 150 kuution moottori,sallitun 50 kuution tilalla.

      Mitä tekee poliisi ? HAUKOTTELEE .
      Kerran viikossa saattavat pyörähtää kylällä,VIRKA-AUTOLLA .Tällä varmistetaan että riiviöt ovat silloin poissa tiristelemästä .
      Eräs poliisi , ( TV eestä tuttu ) taitaa vaan lähinnä tukkaansa kammata ja nutturaa laitella ojennukseen ?

      • Joutoaika

        Kello kohta illalla 23,kohta alkaa mopo ralli kylän keskustassa.Pari pikkumopoa ja yks isompi,hyö pilaavat muiden maineen.Oisko vanhempien aika kiinnostua?Se reppuselkänen kaveri ainakin joutas virkavallan haaviin.


      • madmax5

        mitä kyylä


    • madmax123

      muuttakaa mummot korpeen parempi ajaa mopolla kun juoda kaljaa niikuin teidän pennut tekee

      • motorist

        Eikö ole kolmatta vaihtoehtoa ?


      • Samallatavalla

        Niin sitä tuli itehhii 1990- luvun puolivälissä viritetyllä mopolla keula pystyssä painettuu pitkin raittia


      • Olivainteinejä

        Siihen aikaan ei ollu vielä "jonneja"....


      • keisar
        motorist kirjoitti:

        Eikö ole kolmatta vaihtoehtoa ?

        sie se viisas vasta oletkin


    • motorist

      Mopot korpeen.

      • jhljhvlhhvhuhöö

        motoristi voi mennä sinne peräkammariin ihailemaa sitä pappa tunturinsa juistetta


      • motorist

        Tai Saksan motareille,jossa ajetaan yli 300km/h.


      • hglhglfdkkdfbhkdhvkdkfb

        ei sun isäs vanha pappatunturi kulje kun hikiset 35 saksaa oo nähnyt kuin kuvissa ei etes liikkuvissa kun ei teillä ole telkkaria


      • motorist

        Etkö osaa kirjoittaa ilman virheitä ?


      • pööööööööö
        motorist kirjoitti:

        Etkö osaa kirjoittaa ilman virheitä ?

        taas joku opettaja pääsee pätemään voi jee näitä oppineita kaikki ei kuule ole syntynyt kynä perseessä ja kultalusikka kädessä


    • greisii

      Ompa muutamassa mopossa myös LED-valot , mutta rek.kilpi on "unohtunut" .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe