Mopomafia ?

Voehelevetti

Liekköhän tällä mopotiimin veturilla kaikki inkkarit kanootissa ? Tenava sylissä jollakin pikkumopolla sipas kohti kotia ja ei varmaan huomannu!!!! että kuorevaarantiellä on alakupäässä nopusrajoitus joka on alle 80 ! Esimerkkinä meijän nuorisolle 😈

15

1110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voetoenperrään

      Eikä tuossa vielä kaikki . .
      Taisi mennä niin,kun ei ole kuin lusikalla annettu,niin ei voi kauhalla ottaa ?

      Polvijärven kylällä mennä tiristelee,päivät ja yöt,viritetty manki mopeti .
      "Sahaa" Museotien ja kylän väliä,hyvin usein myös keulii , ( miksipä ei, laitteessa on kuulema 150 kuution moottori,sallitun 50 kuution tilalla.

      Mitä tekee poliisi ? HAUKOTTELEE .
      Kerran viikossa saattavat pyörähtää kylällä,VIRKA-AUTOLLA .Tällä varmistetaan että riiviöt ovat silloin poissa tiristelemästä .
      Eräs poliisi , ( TV eestä tuttu ) taitaa vaan lähinnä tukkaansa kammata ja nutturaa laitella ojennukseen ?

      • Joutoaika

        Kello kohta illalla 23,kohta alkaa mopo ralli kylän keskustassa.Pari pikkumopoa ja yks isompi,hyö pilaavat muiden maineen.Oisko vanhempien aika kiinnostua?Se reppuselkänen kaveri ainakin joutas virkavallan haaviin.


      • madmax5

        mitä kyylä


    • madmax123

      muuttakaa mummot korpeen parempi ajaa mopolla kun juoda kaljaa niikuin teidän pennut tekee

      • motorist

        Eikö ole kolmatta vaihtoehtoa ?


      • Samallatavalla

        Niin sitä tuli itehhii 1990- luvun puolivälissä viritetyllä mopolla keula pystyssä painettuu pitkin raittia


      • Olivainteinejä

        Siihen aikaan ei ollu vielä "jonneja"....


      • keisar
        motorist kirjoitti:

        Eikö ole kolmatta vaihtoehtoa ?

        sie se viisas vasta oletkin


    • motorist

      Mopot korpeen.

      • jhljhvlhhvhuhöö

        motoristi voi mennä sinne peräkammariin ihailemaa sitä pappa tunturinsa juistetta


      • motorist

        Tai Saksan motareille,jossa ajetaan yli 300km/h.


      • hglhglfdkkdfbhkdhvkdkfb

        ei sun isäs vanha pappatunturi kulje kun hikiset 35 saksaa oo nähnyt kuin kuvissa ei etes liikkuvissa kun ei teillä ole telkkaria


      • motorist

        Etkö osaa kirjoittaa ilman virheitä ?


      • pööööööööö
        motorist kirjoitti:

        Etkö osaa kirjoittaa ilman virheitä ?

        taas joku opettaja pääsee pätemään voi jee näitä oppineita kaikki ei kuule ole syntynyt kynä perseessä ja kultalusikka kädessä


    • greisii

      Ompa muutamassa mopossa myös LED-valot , mutta rek.kilpi on "unohtunut" .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      588
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      525
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe