tai mitä sulla sit onkaan :) mutt toivottavasti silti nähdään vielä :)
Juhli ihan rauhassa vaan
7
261
Vastaukset
- not.me
Kuka juhlii?
- Iamready
Ens viikol
- sitäodotellessa
Nonnii, hyvä homma :)
- Sipakinoli
Näin sinusta unta, pitkästä aikaa. Olimme töissä, et puhunut mulle sanaakaan. Olikohan enne...
Kiitos samoin. Mutta en ole varma nähdäänkö enää, olen ehkä aikeissa palata etelään...
- totuudellapelataan
Joo ei ole kyllä juhlinnasta kysymystä ollenkaan, vappuna, juurikin viimeistelin suunnitelmia että mitä teemme jne, joillain vain ei ole vapaata aikaa, kun pitää tehdä sopimuksia ja neuvotella ;)
Ehkä joillain vapun joillain juhlijoilla joilla on valkoinen lakki päässä, on minullakin tuollainen lakki, mutta kunnioitan kuitenkin valtaa ja totuutta enemmän kuin jotain stanan tohtorin "lettilakkia" :D Kutina on että nähdään vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981663- 541093
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4341064- 169995
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83710
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661