Siis tää on ihan ok asia, sit tasot ei.

MississippiMississippi

Eli mul alko 10vuotiaana tää murrosikä, murrosikä alko siis noin 3 vuot sit. Eli 10vuotiaana, sillä mul alko menkat, ja siihen ikään mennessä mul oli Normio isommat tissit, ja kerrotusta oli jo kainaloissa ja alapäässä. Oon yrittäny saada lupaa niiden karvojen seuraamiseen, mut en saa. Sillä se kuulema vaa parantaa sitä Sul v
Taval, et ne kasvaa vaa hullummin, ja et nii sais sit jatkuvasti ajella. Ei siis koko ajan, mut kuitenki siis. No, alapäätä en niinpä, mut kaainaloita olis kiva ajella. Oon myös ajatellu kesänä, sellasta että, mä ihan pokkana pakotan mun mutsin näyttää miten sheivataan. Sillä mutsin kuuluu teiniikäselle, puhuu siitä. Ja koska mä itte haluun kainaloista, ne kainalokarvat pois. Nii kyl sitte mua pitäis opettaa, ja sitte hommata mulle niitä, et mä saan ajella ne pois. Alapää karvoista en niinkään välitä, sillä alapää karvat muka suojaavat sitä juttuu, sanotaan nyt vaikka pöpöiltä. Siis näitä tauteja ei lasketa, sillä tauti voi tulla silti mistä vaa, vaik olisit terve. Mut pääasiassa just pöpöiltä.

Mut joo, eli olisko lellää muulla ajatusta tästä? Miten voisin sanoo asiasta? Vai opettamanko itte? Osanko omilla säästöillä? Mitä ne suurin piirtein maksaa?

Saman ikäiset, jos te teette tätä. Nii kertokaa teidän mielestä paras merkki, ja mitä teidän mielestä sit kannattaa käyttää.

Ps. Siis tosi paljon kiitkosii, kaikille vastaajille. T. 13w tyttö, joka haluu ne pois.

3

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MississippiMississippi

      Siis oikeesti, mulla alko.

    • 12wee

      Kannattaa sanoo sun äidille tai jollekki muulle ja tänään sheivasin ekan kerran enkä oikee tienny mite (sheivasin kainalot ja jalat) laitoin partavaahtoo kyl se sillee toimi mut painoin liikaa nii tuli haavoja! Rohkeesti kysymää!

      • MississippiMississippi

        Joo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe