Siis tää on ihan ok asia, sit tasot ei.

MississippiMississippi

Eli mul alko 10vuotiaana tää murrosikä, murrosikä alko siis noin 3 vuot sit. Eli 10vuotiaana, sillä mul alko menkat, ja siihen ikään mennessä mul oli Normio isommat tissit, ja kerrotusta oli jo kainaloissa ja alapäässä. Oon yrittäny saada lupaa niiden karvojen seuraamiseen, mut en saa. Sillä se kuulema vaa parantaa sitä Sul v
Taval, et ne kasvaa vaa hullummin, ja et nii sais sit jatkuvasti ajella. Ei siis koko ajan, mut kuitenki siis. No, alapäätä en niinpä, mut kaainaloita olis kiva ajella. Oon myös ajatellu kesänä, sellasta että, mä ihan pokkana pakotan mun mutsin näyttää miten sheivataan. Sillä mutsin kuuluu teiniikäselle, puhuu siitä. Ja koska mä itte haluun kainaloista, ne kainalokarvat pois. Nii kyl sitte mua pitäis opettaa, ja sitte hommata mulle niitä, et mä saan ajella ne pois. Alapää karvoista en niinkään välitä, sillä alapää karvat muka suojaavat sitä juttuu, sanotaan nyt vaikka pöpöiltä. Siis näitä tauteja ei lasketa, sillä tauti voi tulla silti mistä vaa, vaik olisit terve. Mut pääasiassa just pöpöiltä.

Mut joo, eli olisko lellää muulla ajatusta tästä? Miten voisin sanoo asiasta? Vai opettamanko itte? Osanko omilla säästöillä? Mitä ne suurin piirtein maksaa?

Saman ikäiset, jos te teette tätä. Nii kertokaa teidän mielestä paras merkki, ja mitä teidän mielestä sit kannattaa käyttää.

Ps. Siis tosi paljon kiitkosii, kaikille vastaajille. T. 13w tyttö, joka haluu ne pois.

3

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MississippiMississippi

Siis oikeesti, mulla alko.

• 12wee

Kannattaa sanoo sun äidille tai jollekki muulle ja tänään sheivasin ekan kerran enkä oikee tienny mite (sheivasin kainalot ja jalat) laitoin partavaahtoo kyl se sillee toimi mut painoin liikaa nii tuli haavoja! Rohkeesti kysymää!

• MississippiMississippi

Joo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      50
      2202
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      197
      2029
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      47
      868
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      845
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe