palstailemalla. Onks muilla samanlaisii kokemuksia?
Jotenki sellanen tunne ettei
13
396
Vastaukset
- Palstailijamiäs
E oo näin ne just etenee
- Jokupöljä
Juu näin se on. Pitäis vierottautua täältä. Teinkin sen jo aiemmin, ja kävin vain satunnaisesti vilkaisemassa päällisin puolin. Mutta nyt taas jumituin tänne. Tyhmäähän täällä on olla, kun ei edes halua paljastua. Jos haluaisi, voisi laittaa suoraankin viestiä toiselle. Se olis paljon järkevämpää ja tehokkaampaa.
- jollekinpöljälle
No laita. Onhan tässä jo odoteltukin.
- joukkopsykoosi
Mulla sama. Joskus menee viikkoja etten käy. Sitten jumin täällä, vaikka siinä ei ole järkeä. Joskus hihittelen näille. Eilen oli varsinkin hauskoja kirjoituksia, hassua kun ihmiset riitelevät tai tunnelmoivat ihan tuntemattomien kanssa tosissaan.
- Omavalta
Juu. En instaile tai tee muutakaa. Ihan omassa harkinmassa on. Olen täällä kääk kääk kää....
Ota kiinni jos rakstat mua.....sormien valkkaamisiin, nuusk... - ettäniinköseoli
Sä oot sitä mieltä ettei sellainen kommuunijuttu tulis onnistuun, et vanhempi ei ymmärtäis nuorempaa niissä rakentamisjutuissa. Vai onko kyse aikataulusta kumpi rakentaa ensin.
- ettäsilleenkin
Väärin meni. Vaarille ei riitä pelkkä ystävyys.
- lehtokurpalta
Niinhän se on. Tämä tarina eli kauniin kaarensa täällä. Kaksi jäärää... ei ole todellista...
on se. Eihän ne etene. Olenkin alkanut ajattelemaan että ehkä niin onkin tarkoitus.. ettei mitään koskaan tapahdu..
- aitoriitta
Niin luulen , että jos jotakin olisi tarkoitettu se olisi tapahtunut ajat sitten.
- jåppå
Etenee hyvin kun on ihastus/ikävä vain yksipuolista, ja on alkoholia.
- hahhahh
Nimenomaan juurikin näin! :D
- MietaakinYllättyi
Asiahan on notta niin, että vain tämän palstan kautta asiat voi edetä.
Kaikki muu on turhaa hupatusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on979113- 928826
- 167840
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1756223Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585308En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234325Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?54240- 384173
- 383965
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..843836