Onks liian iso??

Iso

Hei. Olen huomannut että minulla alkaa seisomaan.minulla on siis 2cm pitkä penis.Olen 14v poika ja olen huolissani onko liian iso.
Asiallisia vastauksia!

19

597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liian.iso

      2cm on kyllä aivan liian iso. 12cm paljon sopivampi. 22cm taas olisi aivan liian pieni, kävis sääli jos sull ois tommonen.

      • Miss19

        Nyt sä voisit selittää tarkemmin, sillä en ymmärtänyt yhtä kohtaa. Siis jos 12cm on sopivampi, kuin 22cm, tai 2 cm, niin miten se 2cm voi olla aivan liian iso, 22cm liian pieni, ja 12cm liian iso? 22cm on isompi kuin 12cm, ja 2cm pienempi kuin 12cm. Joten eikö se silloin olisikin niin, että se 22cm on isoin. Ja kylläkin se 2 cm on liian pieni. Siis kysyin juuri kavereiltani samaa, ja esitin oman näkemykseni heille, vaikkakin olen tyttö. Mutta silti, vaikka olen tyttö, enkä tiiä noista asioista mitään. Osaan kyllä laskea ilman, että tulee tuollasia todella isoja virheitä. Ja Sul on nyt nii isoi virheitä tuossa, että on ihme että et osaa edes korjata niitä. Ei ole tarkotus haukkuu, enkä hauku. Mutta sanoinpahan vain asiasta, joten älä ota tosissas.


      • liian.iso
        Miss19 kirjoitti:

        Nyt sä voisit selittää tarkemmin, sillä en ymmärtänyt yhtä kohtaa. Siis jos 12cm on sopivampi, kuin 22cm, tai 2 cm, niin miten se 2cm voi olla aivan liian iso, 22cm liian pieni, ja 12cm liian iso? 22cm on isompi kuin 12cm, ja 2cm pienempi kuin 12cm. Joten eikö se silloin olisikin niin, että se 22cm on isoin. Ja kylläkin se 2 cm on liian pieni. Siis kysyin juuri kavereiltani samaa, ja esitin oman näkemykseni heille, vaikkakin olen tyttö. Mutta silti, vaikka olen tyttö, enkä tiiä noista asioista mitään. Osaan kyllä laskea ilman, että tulee tuollasia todella isoja virheitä. Ja Sul on nyt nii isoi virheitä tuossa, että on ihme että et osaa edes korjata niitä. Ei ole tarkotus haukkuu, enkä hauku. Mutta sanoinpahan vain asiasta, joten älä ota tosissas.

        Jos luet tarkemmin niin huomaat että juttuni on yhtä asiallinen kuin se aloitus.


      • Miss19

        Lue itte, sillä itse luin sen 2 kertaa läpi, ennenkuin siis vastasin ja laskin. Sinulla ei ollut fiksu, eikä asiallista juttua.


      • liian.iso

        Parahin missi, aloitus ei ole asiallinen vaan ilmiselvää trollaamista. Kenellä 14-vuotialla on 2:n sentin kulli? Ja kuka kuvittelisi kahden sentin kullia liian isoksi? Pelkkää trollaamista toi on, ja siksihän annoin samalla mitalla takaisin.


      • Miss19

        Suutuit itse siitä että sanoin sulle suoraan, ja sun käytöksen ja tyhmien kirjoitusten takii, sanoin niiku se on ja annoin sulle takas. Parahin idiootti!


      • Järkiohoi

        Miss19 ootksä idiottii vai idiootti
        NO JOKE


      • Miss19

        En oo, mutnsä taidat olla.


      • HolyShit
        Miss19 kirjoitti:

        En oo, mutnsä taidat olla.

        Holy shit....... Mihin tää vitun maailma on menossa....


      • Miss19

        Olet sä. HOOOOOOOOLLLLLLLYYYY SSSSSSSSSHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT!!!!


    • öklaetöklthöpkl

      Kyllä pelisi on sopiva 30v huomaat kuuluvasi suomen poliisiin. Pidät vihollisina muita miehiä jotka haluat lopettaa vaikka etälamauttimella. äärimmäisiä vihollisiasi ovat mustat miehet koska...
      Ammut oikeaa mistä koska tiedät.... uhosi on sanoinkuvaamatonta opit kävelemään puutikku jalkojesi välissä vessassa käyt vain suljetulla osatolla... Jokaista vaaraa aiheuttamatonta tulee ampua https://www.aamulehti.fi/uutiset/poliisi-ampui-miesta-etalamauttimella-tampereella-kaupan-eteen-tuotiin-jo-kynttila-mutta-mies-on-tarkkailussa-sairaalassa-200911856/ suurin haaveesi on saada joskus oma Konepistooli palvelusaseeksesi.

    • Niih

      Bemari vaan alle ja pili kasvaa silmissä.

    • Miss19

      Sopiva saa on!!! Mä ainaki menisin sun kans sänkyyn!!!!

      • Miss19

        Tai no, Silloi ku se olis 12cm, nii menisin sun kans yhdessä.


      • HolyShit
        Miss19 kirjoitti:

        Tai no, Silloi ku se olis 12cm, nii menisin sun kans yhdessä.

        Mul on 12,2 cm


      • Miss19

        WOOP WOOP!!!


    • mustin.munat

      No sullahan ny on aivan maahdottoman iso, mää oon 65v poika ja mullei oo ku 1,5cm...

    • jaaaaaaaaaaaaa

      Joo siis aika selvää, että on joku jonne vitsillä kirjottanu. Normaali mitta on siinä 13-15cm ainaki tilastojen mukaan.

    • kipedikäppi

      No niinpä. Itel on about 29cm ja oon pärjänny sil sänkypuuhis jo 33 vuotta. Välillä muijat valittaa liian suuresta koosta, mutta kyllä se aina on inee mennyt.ps. oon 5v.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      15
      1480
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe