Lapsilta kielletään kristinusko

Huolestunutäiti

En kyllä ymmärrä miksi nämä maahanmuuttajat saavat harjoittaa uskontoaan miten haluavat, mutta kristittyjen lapsia pakotetaan johonkin joogaan? Olisiko muslimin tarvinnut joogata? Tuodaan jotain piripäitä joogaamaan ja käsketään lapsia matkimaan! Kirjaimellisesti Nakkilan lukiolaisia pakotetaan rajatieto juttuihin, pakotetaan syntiin ja epäjumalien palvontaan! Olen vakavasti alkanut harkita Suomesta muuttamista, kun ollaan niin ahdasmielisiä OMIA kansalaisia kohtaan...ja unohdetaan sotaveteraanit ja OMA uskonto!

En ymmärrä miten aikuiset koulutetut opettajat hyväksyy tällaista tapahtuvan, mietin vaan...

Tämä on tietenkin vain minun mielipiteeni, niin ei tarvitse ottaa hernettä nenäänsä jokaisesta pikku asiasta!

10

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opettajakunta

      on kokoomuksen kes-kustan äsdeepeen tai muiden viherpunikkipuolueiden kannattajia.
      Ikääntyville känkkäränkkävasureille toiseus ja yhteiskunnan mädättäminen on arvokkaampaa kuin kansallisten arvojemme säilyttäminen.

      • Huolestunutäiti

        Sitäpä...eipä ole kauaa kun suomalaiset taisteli hengellänsö tästä kaikesta. Nyt omatoimisesti "suomalaiset" tuhoavat omaa maataan...


    • cncnnc

      "Tämä on tietenkin vain minun mielipiteeni, niin ei tarvitse ottaa hernettä nenäänsä jokaisesta pikku asiasta!"

      Älkää siis tehkö niin kuin teen vaan niin kuin sanon

      • Huolestunutäiti

        En ymmärrä mitä tarkoitat.


    • jjj

      " Kirjaimellisesti Nakkilan lukiolaisia pakotetaan rajatieto juttuihin, pakotetaan syntiin ja epäjumalien palvontaan" Sulla on varmaan paljon esimerkkejä

      • Huolestunutäiti

        Kehtaatkin sanoa tuollaista! Tuleppa sanomaan minulle henkilö kohtisestu, anonyyminä vaan kirjoittelet!

        (Minun aloitukseni nyt on ihan eri asia, minuahan voitaisiin alkaa vainota Nakkilan asukkaiden toimesta, niin Jumalattomia ihmiset kun nykyään ovat!)


      • huolestunutisä

        oot hassu :) itsekkin kirjotat anonyymisti ja valitat siitä että nuoret "pakotetaan" joogaan, joka muuten on fyysisen ja joillekkin jopa henkisen hyvinvoinnin saavuttamiseen ja ylläpitoon loistava keino. eikä mitenkään haittaa nuorten mahdollisuutta uskoa satuihin, olivatpa ne kuinka absurdeja tahansa... niin kuin esimerkiksi tarinat kolmiyhteisen jumalan ihmeistä ja ikuisesta elämästä.
        ei pitäisi nyky yhteiskunnassa olla koulujen velvollisuus täyttää lasten päitä muulla kuin työhön ja itsenäisyyteen vaadittavilla taidoilla ja tiedoilla. kotona voi sitten pelotella kiirastulella jos tahtoo lapsen päätä sekoittaa.


      • Huolestunutäiti

        Sä et voi olla tosissas...sydämeeni sattuu sinun ja perheesi puolesta. Siunausta sinulle, toivon, että joskus löydät oikean tien. Et todellakaan voi verrata lasten satuja Jumalaan. Etkä tainnut lukea kunnolla aikaisempaa vastaustani, missä selitin, miksi olen anonyyminä :)


    • jee-sus

      Kyl mää ihan heterona olen ollut

    • Tyhmätäti

      Syystäkin kielletään. Sinunkin tulisi luopua siitä, tai edes lukea sen oikeasta merkityksestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe