En kyllä ymmärrä miksi nämä maahanmuuttajat saavat harjoittaa uskontoaan miten haluavat, mutta kristittyjen lapsia pakotetaan johonkin joogaan? Olisiko muslimin tarvinnut joogata? Tuodaan jotain piripäitä joogaamaan ja käsketään lapsia matkimaan! Kirjaimellisesti Nakkilan lukiolaisia pakotetaan rajatieto juttuihin, pakotetaan syntiin ja epäjumalien palvontaan! Olen vakavasti alkanut harkita Suomesta muuttamista, kun ollaan niin ahdasmielisiä OMIA kansalaisia kohtaan...ja unohdetaan sotaveteraanit ja OMA uskonto!
En ymmärrä miten aikuiset koulutetut opettajat hyväksyy tällaista tapahtuvan, mietin vaan...
Tämä on tietenkin vain minun mielipiteeni, niin ei tarvitse ottaa hernettä nenäänsä jokaisesta pikku asiasta!
Lapsilta kielletään kristinusko
10
535
Vastaukset
- opettajakunta
on kokoomuksen kes-kustan äsdeepeen tai muiden viherpunikkipuolueiden kannattajia.
Ikääntyville känkkäränkkävasureille toiseus ja yhteiskunnan mädättäminen on arvokkaampaa kuin kansallisten arvojemme säilyttäminen.- Huolestunutäiti
Sitäpä...eipä ole kauaa kun suomalaiset taisteli hengellänsö tästä kaikesta. Nyt omatoimisesti "suomalaiset" tuhoavat omaa maataan...
- cncnnc
"Tämä on tietenkin vain minun mielipiteeni, niin ei tarvitse ottaa hernettä nenäänsä jokaisesta pikku asiasta!"
Älkää siis tehkö niin kuin teen vaan niin kuin sanon- Huolestunutäiti
En ymmärrä mitä tarkoitat.
- jjj
" Kirjaimellisesti Nakkilan lukiolaisia pakotetaan rajatieto juttuihin, pakotetaan syntiin ja epäjumalien palvontaan" Sulla on varmaan paljon esimerkkejä
- Huolestunutäiti
Kehtaatkin sanoa tuollaista! Tuleppa sanomaan minulle henkilö kohtisestu, anonyyminä vaan kirjoittelet!
(Minun aloitukseni nyt on ihan eri asia, minuahan voitaisiin alkaa vainota Nakkilan asukkaiden toimesta, niin Jumalattomia ihmiset kun nykyään ovat!) - huolestunutisä
oot hassu :) itsekkin kirjotat anonyymisti ja valitat siitä että nuoret "pakotetaan" joogaan, joka muuten on fyysisen ja joillekkin jopa henkisen hyvinvoinnin saavuttamiseen ja ylläpitoon loistava keino. eikä mitenkään haittaa nuorten mahdollisuutta uskoa satuihin, olivatpa ne kuinka absurdeja tahansa... niin kuin esimerkiksi tarinat kolmiyhteisen jumalan ihmeistä ja ikuisesta elämästä.
ei pitäisi nyky yhteiskunnassa olla koulujen velvollisuus täyttää lasten päitä muulla kuin työhön ja itsenäisyyteen vaadittavilla taidoilla ja tiedoilla. kotona voi sitten pelotella kiirastulella jos tahtoo lapsen päätä sekoittaa. - Huolestunutäiti
Sä et voi olla tosissas...sydämeeni sattuu sinun ja perheesi puolesta. Siunausta sinulle, toivon, että joskus löydät oikean tien. Et todellakaan voi verrata lasten satuja Jumalaan. Etkä tainnut lukea kunnolla aikaisempaa vastaustani, missä selitin, miksi olen anonyyminä :)
- jee-sus
Kyl mää ihan heterona olen ollut
- Tyhmätäti
Syystäkin kielletään. Sinunkin tulisi luopua siitä, tai edes lukea sen oikeasta merkityksestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262798Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292322- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542199Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211812Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891672Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981607- 3031509
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131429- 1331428