Muotoilu melkein kohdallaan

Vestaa-ja-Kalinaa

Auton ulkonäkö olisi ihan mukiinmenevä, mutta valitettavasti tekniikka on 15 vuotta vanhaa. Ja jos tuonti Suomeen alkaa, niin silloin tekniikka on jo 20 vuotta ajastaan jäljessä.

https://www.is.fi/autot/art-2000005662789.html

8

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Breeznev-rulez

      No se on pelkästään eduksi, jos tekniikka on ikääntynyttä. Huoltohommistakin selviä jokainen itse; ei tarvitse marmorille kiikuttaa. Nykyajan vehkeissä on bitit poikittain ja sähköhärpäkkeet rikki. Vanha on toimintavarmaa.

    • AutoVaihtooni

      Tuo Lada on nykyään dacian tyyppisellä tekniikalla varustettu.

      Ihan yhtä toimiva kuin Skoda mutta halvempi ja askeettisempi?

      • KALLISVARMAAN

        En tiedä sitten mikä on vanhaa kaikki löytyy. ilmastointi on navikatori abs tehostin k-lukko s-ikkunen airbagit..mittaristo täydellinen ja tuo moottori aika nykyaikainen,,, Ainut mikä sen pilaa HINTA jos tulee suomeen maksaa varmaan maltaita tai saman kuin jokin japski...kumman ottasit sitten sama hinta??????


      • Grantamies

        Eipä tuo paljon pussia keventänyt, ostin ihan kannatuksen vuoksi viime vuonna ja olen ollut tyytyväinen "kolikärrikyytiin", kun alustana on tuttu Samaran jäykkä alusta! Sähköjärjestelmä vielä perinteinen toimintavarma.

        Vaan sitä turhaa eletroniikkaa on paljon. Poistin esim. rengaspaine tarkkailujärjestelmän käytöstä. Ihan turha!

        Siitäpä vilkaisemaan hintoja ja varusteita! Suosittelen!

        https://lada-auto.fi/lada-granta/lada-2191/


    • Eurosamara

      Ei taida enää olla ladan tekniikkakaan niin vanhaa,et jakoavaimella,ja ruuvimeiselillä selviäs.
      Samaraani tekee noilla työkaluilla kaiken mitä tarvitsee.

    • Anonyymi

      sen jälkeen kun bensa autoihin tuli kärjetön sytytys niin mitään järkevää niihin ei ole tullut. ajan 110 niin kauan kuin osia löytyy. ajakoot muut millä haluaa.

    • Anonyymi

      se vanha tekniikka on hyvä. alustan korvakot on tehty kestämään kaikki tiet. polttoaineen syöttö ja sytytysjärjestelmä on toimiva ja helppo korjata. moottori on matalaviritteinen, viidellä runkolaakerilla, ajallaan huollettuna todella pitkäikäinen. jos niitä dacian tekniikalla on niin en sano mitään...

      • Juu, sillä pitäis pärjätä seuraavat 20vuotta... Koska ei enää kunnon autoja uutena saa. Käytän vielä Samaraani loppuun, jotta säästän Grantaa tulevien vuosien ajoihin.

        Kohan ei seisominen tee hallaa uudelle ajokille? Pesty on ja vahattu. Myös alusta pesty. Oon minä käynnistelly 2kk:n välein ja ilmastointiakin pyöritelly. Auto on hyvin tuulettuvassa hallissa. Ostin pari vuotta sitten kun vielä sai. Hyvä ostos!

        Terveisin: Grantamies


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2057
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      113
      1512
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1490
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1184
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1111
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      62
      1087
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      912
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe