Auton ulkonäkö olisi ihan mukiinmenevä, mutta valitettavasti tekniikka on 15 vuotta vanhaa. Ja jos tuonti Suomeen alkaa, niin silloin tekniikka on jo 20 vuotta ajastaan jäljessä.
https://www.is.fi/autot/art-2000005662789.html
Muotoilu melkein kohdallaan
8
366
Vastaukset
- Breeznev-rulez
No se on pelkästään eduksi, jos tekniikka on ikääntynyttä. Huoltohommistakin selviä jokainen itse; ei tarvitse marmorille kiikuttaa. Nykyajan vehkeissä on bitit poikittain ja sähköhärpäkkeet rikki. Vanha on toimintavarmaa.
- AutoVaihtooni
Tuo Lada on nykyään dacian tyyppisellä tekniikalla varustettu.
Ihan yhtä toimiva kuin Skoda mutta halvempi ja askeettisempi?- KALLISVARMAAN
En tiedä sitten mikä on vanhaa kaikki löytyy. ilmastointi on navikatori abs tehostin k-lukko s-ikkunen airbagit..mittaristo täydellinen ja tuo moottori aika nykyaikainen,,, Ainut mikä sen pilaa HINTA jos tulee suomeen maksaa varmaan maltaita tai saman kuin jokin japski...kumman ottasit sitten sama hinta??????
- Grantamies
Eipä tuo paljon pussia keventänyt, ostin ihan kannatuksen vuoksi viime vuonna ja olen ollut tyytyväinen "kolikärrikyytiin", kun alustana on tuttu Samaran jäykkä alusta! Sähköjärjestelmä vielä perinteinen toimintavarma.
Vaan sitä turhaa eletroniikkaa on paljon. Poistin esim. rengaspaine tarkkailujärjestelmän käytöstä. Ihan turha!
Siitäpä vilkaisemaan hintoja ja varusteita! Suosittelen!
https://lada-auto.fi/lada-granta/lada-2191/
- Eurosamara
Ei taida enää olla ladan tekniikkakaan niin vanhaa,et jakoavaimella,ja ruuvimeiselillä selviäs.
Samaraani tekee noilla työkaluilla kaiken mitä tarvitsee. - Anonyymi
sen jälkeen kun bensa autoihin tuli kärjetön sytytys niin mitään järkevää niihin ei ole tullut. ajan 110 niin kauan kuin osia löytyy. ajakoot muut millä haluaa.
- Anonyymi
se vanha tekniikka on hyvä. alustan korvakot on tehty kestämään kaikki tiet. polttoaineen syöttö ja sytytysjärjestelmä on toimiva ja helppo korjata. moottori on matalaviritteinen, viidellä runkolaakerilla, ajallaan huollettuna todella pitkäikäinen. jos niitä dacian tekniikalla on niin en sano mitään...
Juu, sillä pitäis pärjätä seuraavat 20vuotta... Koska ei enää kunnon autoja uutena saa. Käytän vielä Samaraani loppuun, jotta säästän Grantaa tulevien vuosien ajoihin.
Kohan ei seisominen tee hallaa uudelle ajokille? Pesty on ja vahattu. Myös alusta pesty. Oon minä käynnistelly 2kk:n välein ja ilmastointiakin pyöritelly. Auto on hyvin tuulettuvassa hallissa. Ostin pari vuotta sitten kun vielä sai. Hyvä ostos!
Terveisin: Grantamies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau394627Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html473270Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343236Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4912856Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2112084Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1511957- 471696
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301577Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61311- 781262