Että vois kesäaikana istuskella ulkona sitten kun tarkenee.
Löytyykö hyviä kahviloita kesäterassilla...
10
286
Vastaukset
- ei.löydy.ei
Vain räkälöiden edustalla on terassi. Lieksassa ei edes ole kunnon kahvilaa.
- Lieksa
Onpas!
Kären Leipomo. Siellä saa kahvia ja pullaa. - ei.iltakahviloita
Lieksa kirjoitti:
Onpas!
Kären Leipomo. Siellä saa kahvia ja pullaa.Vain arkena ja vain päivällä.
- Bassomu
Rotkon tontilla on tönä kesönä kesäkahvila
Onhan useitakin terasseja joissa voi nauttia kahvia.Yllättävän montakin.
- vain.kahvia.ja.pullaa
En minä ainakaan tule sellaiselle terassille kahville, jossa on kaljan kanssa örveltäjiä aamusta iltaan.
Kahviterassilla ei alkoholitarjoilua. Kaljaterassit ovat räkälöitä.
- Lieksassa.ei.yhtään
Terassin pitää olla myössiistejä ja lapsille soveliaita myös iltaisin. Lapsille jäätelöä tai muita herkkuja. Terassilla ei alkoholijuomia eikä tupakanpottoa. Sellaiset terassit ovat epäsiistejä ja haisevia räkälöitä.
- Onmuutamajo
Satamassa on kioskin edessä terassi, sinisen kahvilan yhteydessä on terassi..abc.llä on terassi.. kesätorilla kesäkahviossa viime kesänä ainakin oli terassi..
- ei.hyvää.terassia
ABC:llä terassilla on tupakointipakko. Kukapa sinne lapsiaan toisi. Se on vain tupakoitsijoita varten. Ei sellaiseen katkuun kukaan tule.
Sataman kioski ei ole toiminnassa kastumisen takia. Talveksi ei muistettu vesihanaa sulkea ja koko nakkikioski tuhoutui.
- omassarauhassa
Ihan tuossa takapihalla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888129
- 896218
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344711- 503225
- 363224
- 442769
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412705- 432651
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562492