Thaimaalaisten bileet

Mikä se thaimaalaisten nuorten ja vähän vanhempienkin naurettavan näköinen tanssi on? Josssakin 60 luvun suomielokuvassa oon nähnyt samanlaista tanssia. Aivan kun opettaisi vanhusta tanssimaan nykyaikaisen musiikin soidessa.
7428
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

tipitii tipi tipi tii?

Äänestä

Vastauksen saisit suureen pohdintaasi mikäli osallistuisit juhliin sen sijaan, että matkailet matkailupalstalla, juutuubissa ja googlen kamera-auton linssissä.

1Äänestä
  • Oi sinä kaikkien lerppojen suurlerppa, lerppan sukukunnan emo ja isä, peilistä näet palstan pahimman oksentajan...

1Äänestä

• LerpanpäivääCMjaHuiHai kirjoitti:

Oi sinä kaikkien lerppojen suurlerppa, lerppan sukukunnan emo ja isä, peilistä näet palstan pahimman oksentajan...

Kaikkien Laiffien PääLaiffi on tiputanssin Pattayan tanssikilpailun voittaja arvonimekseen saaneena

KAIKKIEN PATTAYABOISSIEN TIPUNEN.

1Äänestä

Sattumalta olen ollut kaksissa Thaimaalaisten juhlissa mukana ja tanssinut heidän tanssiaan. Kaikilla oli hauskaa ja mukavaa. Iloisia ihmisiä, jotka osaavat pitää hauskaa.
Omaan arvoonsa kannattaa kaikki you tuubista ja googlettamalla hankitut tiedot ja kommentit.

1Äänestä

Thaimaassa osataan todella juhlia.Karnevaali kulkueet
kuuluu kyläjuhlien traditioon.
Parhaat bileet olen kokenut Thaimaassa,isanin kylillä.
Olen osallistunut ehkä muutamiin kymmeniin juhliin.

Rento meininki,eikä kukaan nipota vaikkei osallistuisikaan
itse.

1Äänestä
  • Ram Thai on maailman kauneinta tanssia

1Äänestä

Kommentoi aloitusta

naurettavuudenHuippu kirjoitti:

Mikä se thaimaalaisten nuorten ja vähän vanhempienkin naurettavan näköinen tanssi on? Josssakin 60 luvun suomielokuvassa oon nähnyt samanlaista tanssia. Aivan kun opettaisi vanhusta tanssimaan nykyaikaisen musiikin soidessa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu