Thaimaalaisten bileet

naurettavuudenHuippu

Mikä se thaimaalaisten nuorten ja vähän vanhempienkin naurettavan näköinen tanssi on? Josssakin 60 luvun suomielokuvassa oon nähnyt samanlaista tanssia. Aivan kun opettaisi vanhusta tanssimaan nykyaikaisen musiikin soidessa.

7

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiputanssikotkotuksella

tipitii tipi tipi tii?

• NaurettavuudenLaiffii

Vastauksen saisit suureen pohdintaasi mikäli osallistuisit juhliin sen sijaan, että matkailet matkailupalstalla, juutuubissa ja googlen kamera-auton linssissä.

• LerpanpäivääCMjaHuiHai

Oi sinä kaikkien lerppojen suurlerppa, lerppan sukukunnan emo ja isä, peilistä näet palstan pahimman oksentajan...

• TipuLaiffii
        LerpanpäivääCMjaHuiHai kirjoitti:

Oi sinä kaikkien lerppojen suurlerppa, lerppan sukukunnan emo ja isä, peilistä näet palstan pahimman oksentajan...

Kaikkien Laiffien PääLaiffi on tiputanssin Pattayan tanssikilpailun voittaja arvonimekseen saaneena

KAIKKIEN PATTAYABOISSIEN TIPUNEN.

• Sattumalta olen ollut kaksissa Thaimaalaisten juhlissa mukana ja tanssinut heidän tanssiaan. Kaikilla oli hauskaa ja mukavaa. Iloisia ihmisiä, jotka osaavat pitää hauskaa.
      Omaan arvoonsa kannattaa kaikki you tuubista ja googlettamalla hankitut tiedot ja kommentit.

• OsallistuJoskus

Thaimaassa osataan todella juhlia.Karnevaali kulkueet
      kuuluu kyläjuhlien traditioon.
      Parhaat bileet olen kokenut Thaimaassa,isanin kylillä.
      Olen osallistunut ehkä muutamiin kymmeniin juhliin.

Rento meininki,eikä kukaan nipota vaikkei osallistuisikaan
      itse.

• HistorianLaitokselta

Ram Thai on maailman kauneinta tanssia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      226
      3941
    2. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      36
      3269
    3. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      32
      3255
    4. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      24
      3177
    5. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      102
      3072
    6. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      7
      2907
    7. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      71
      2640
    8. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      9
      2568
    9. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      95
      2326
    10. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      234
      2307
    Aihe